Ja, daarom moest ik aan de fles wodka van Lanfy denken. Allebei gesponsord door Lanfy om er eens van te genieten! Thanks Lanfy!ChaimNimsky schreef: 07 nov 2020 19:39Je had ooit gezegd dat je je misschien voor het eerst in het leven dronken zou gaan drinken indien we van Trump af komen (klik). Met een fles Wodka moet dit zeker gaan lukken. Trouwens, wat Lanfy betreft, heb ik - geloof ik - ook een krat bier gewonnen.
Wel, ik heb het geprobeerd. Een glaasje lukte, maar meer gaat er bij mij niet naar binnen. Het wordt weer niks hoor.
Nevada is inmiddels ook uitgeroepen tot Biden territory, maar lukt me niet om daarop nog een glas te heffen.
Ik zit de hele tijd maar te wachten op de respons van Trump. Maar voor één keer is hij doodstil. Ik denk dat dat betekent dat hij nu voor het eerst kennis maakt met de realiteit.
Vier tweets die hij schreef vandaag zijn door twitter weggehaald vanwege misleidende of valse inhoud, en de laatste tweet die hij heeft laat horen
I WON THIS ELECTION, BY A LOT!
Een kinderachtige tweet in kinderachtige hoofdletters uitgeschreeuwd, al helemaal een afgang wanneer je je bedenkt dat binnen een uur daarna de media inclusief Fox Biden tot winnaar uitriepen.
Twitter heeft er in het blauw een opmerking onder geschreven in dikke blauwe letters:
Official sources may not have called the race when this was Tweeted
Ongetwijfeld om misverstanden te voorkomen, maar het benadrukt tevens de afgang voor Trump.