Verkiezingen VS 2020

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!
PietV.
Erelid

Re: Verkiezingen VS 2020

Bericht door PietV. »

Breaking news nu op CNN. Biden is de 46ste president van de VS.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
malou
Forum fan

Bericht door malou »

https://edition.cnn.com/

Yes!!!! =D>
Ik lees het net.
Je bent me voor Piet...
Rereformed kan aan de wijn....proost!
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Formeel kan Trump nog zeggen dat hij het Witte Huis niet zal verlaten. Mocht hij zijn poot stijf willen houden, dan zijn de regels met ingang van woensdag 20 januari 2021 heel simpel. Na de inauguratie is Joe Biden president van de Verenigde Staten en Donald Trump niet.

Dan heeft Biden de macht om de Secret Service te laten ingrijpen. Hij zal niet schromen dat te doen, zegt Andrew Bates, woordvoerder van zijn campagneteam. ,,De regering van de Verenigde Staten is prima in staat om indringers het Witte Huis uit te zetten.’

:lol:
Vrede kan niet met geweld worden gehandhaafd (Albert Einstein)
BdO
Forum fan

Bericht door BdO »

PietV. schreef: 07 nov 2020 17:33 Breaking news nu op CNN. Biden is de 46ste president van de VS.
Het is volbracht. :)
Mullog
Bevlogen

Bericht door Mullog »

@rereformed, ik wil je persoonlijk even feliciteren met deze overwinning :) :)
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
ChaimNimsky
Superposter

Bericht door ChaimNimsky »

BIDEN WINS (bron: CNN)

JOE BIDEN DEFEATS DONALD TRUMP TO WIN THE WHITE HOUSE, NBC NEWS PROJECTS (bron: MSNBC)

Biden wins presidency, Trump denied second term in White House, Fox News projects (bron: Foxnews)

Biden set to become the 46th President of the United States (bron: ABC News)

Victory for Biden (bron: BBC)
Laatst gewijzigd door ChaimNimsky op 07 nov 2020 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Zionist
lanier
Superposter

Bericht door lanier »

Juich niet te vroeg!
Nu is er een persconferentie gaande via Youtube waar advocaten van Trump aan het woord zijn. Ook staan er 15 toezichthouders die geweerd zouden zijn bij het tellen van poststemmen in Pennsylvania. Normaal moeten een democraat en een republikein meekijken maar deze zouden zijn geweerd. Maandag beginnen ze een rechtzaak.
BdO
Forum fan

Bericht door BdO »

Ik kijk even Fox News: er wordt enerzijds benadrukt dat Trump alle recht heeft om uitslagen juridisch aan te vechten, maar tegelijkertijd wordt er ook op deze zender bij gezegd dat er eigenlijk weinig kans is dat hij daar een resultaat zou kunnen boeken, aangezien de verschillen tienduizenden stemmen betreffen, en niet rond de 500.
Wat betreft de "rechtse gevestigde media" gaat het dus goed. Wat er op social media rond gaat is lastiger om snel een beeld van te krijgen natuurlijk, en dan kon minstens zo belangrijk zijn.
BdO
Forum fan

Bericht door BdO »

lanier schreef: 07 nov 2020 18:10 Juich niet te vroeg!
Nu is er een persconferentie gaande via Youtube waar advocaten van Trump aan het woord zijn. Ook staan er 15 toezichthouders die geweerd zouden zijn bij het tellen van poststemmen in Pennsylvania. Normaal moeten een democraat en een republikein meekijken maar deze zouden zijn geweerd. Maandag beginnen ze een rechtzaak.
Link?
ChaimNimsky
Superposter

Er zijn al 3 aanklachten door de rechters weggewoven en de andere aanklachten maken eigenlijk geen kans. Bovendien is nou eveneens in Nevada de winnaar. Als de voorsprong in Arizona blijft (en daar ziet het ernaar uit), zijn Pennsylvania en Georgia zelfs niet eens meer relevant. De overwinning is binnen!
Zionist
malou
Forum fan

Bericht door malou »

Net hoorde ik een aantal Trumpaanhangers ook zeggen dat ze het niet accepteren en dat het fraude is. #-o
De dictator houdt zich momenteel op in Virginia op zijn golfbaan...terwijl mensen massaal een feest houden in Washington D.C.
Het loopt daar vol.
Hutjemutje weliswaar....

Nou....wat kunnen we nog verwachten....
Laatst gewijzigd door malou op 07 nov 2020 18:29, 1 keer totaal gewijzigd.
gerard_m
Superposter

Bericht door gerard_m »

Feestende mensen in Washington en andere steden...
Een prachtig gezicht.

Ik feliciteer iedereen hier, iedereen die weddenschappen met mij heeft gesloten, en eigenlijk de hele wereld :love7:
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

Ik heb in ieder geval mijn dansje kunnen doen (zie dagen terug). :lol: :mrgreen:
ChaimNimsky
Superposter

Iemand op GG postte deze tweet: klik :lol:

Ben zo blij dat deze man na januari geen president meer is! HOERAAAA !!!! Het feest kan beginnen! =D>
Zionist
lanier
Superposter

Bericht door lanier »

BdO schreef: 07 nov 2020 18:13
Link?

https://youtu.be/hqPqPjQFXeQ

Eerste 16 minuten moet je overslaan.
Gesloten