Metadiscussie

Als je een opmerking hebt over het Forum, het beleid of het beheer, een suggestie of een klacht, dan kun je deze hier kwijt.

Moderator: Moderators

Peter van Velzen
Site Admin

Re: Metadiscussie

Bericht door Peter van Velzen »

Ik hou niet zo van meta-discussies. Maar cvE geeft gelukkig drie goede voorbeelden van zijn manier van discussiëren. Oordeel zelf.
Ik wens u alle goeds
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

Rereformed schreef: 24 jun 2020 02:39Wat je zegt over beter niet meedoen aan een discussie herken ik ook wanneer ik denk aan het topic waar jij de hoofdrol speelt, over Ufo's. Ik kwam misschien tweemaal kijken en maakte een opmerking in de trant van "op hol geslagen", maar gemakkelijk praten is dat wanneer je je niet hebt verdiept in de zaak. Ik zou me dan ook niet aan een debat met jou wagen, omdat ik van tevoren al weet dat je me glansrijk verslaat. Jij hebt je grondig op het onderwerp in kwestie ingelezen. Ik weet ook hoe irritant of frustrerend oppervlakkige kritiek is voor iemand die zich diep heeft gebogen over een bepaald onderwerp.
Ja ik snap dat ook wel. Het is alleen zo jammer. Ik hoef er eigenlijk niet veel meer aan te doen want deze kwestie gaat zichzelf straks oplossen en zo verspreiden dat de hele wereld het erover zal gaan hebben. Het rommelt momenteel weer tussen senatoren en Chris Mellon (TTSA) in alle officieelheid. Sinds gisteren. Weer iets met documenten die zullen worden vrijgegeven. En weer een stuk erkenning. Ik heb me er nog niet in verdiept. Want zelfs ik ben soms UFO moe. Maar nieuws gaat volgen.

Het is trouwens interessant voor jou dat de strijd met UFO's is begonnen en geopend met de Democraten. Clinton administratie, zelfs o.a met Al Gore en de Rockefellers in 1994. Die democraten in de hoogste top die zijn stiekem al jaren lang allemaal ....eh .....hoe zeg je dat .... voor een "ufo onderzoek".
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
collegavanerik
Superposter

Bericht door collegavanerik »

Je bent er bijna rere:
Je hebt nu een tegenvoorbeeld geaccepteerd, maar daar ging het mij niet om.
Nu nog even snappen dat "goed" en "fout" geen universele termen zijn, en dat daarom "hij doet nooit iets goed" een dogmatische constructie is.
Vervolgens beseffen dat een tegenstander van je redeneringen iemand niet automatisch een voorstander van je onderwerp maakt, dat is óók elementaire logica.
En vervolgens graag je excuses voor je schofferingen.

Dan is wat mij betreft de kous af. :)

Oh ja, en modereren met gelijke monniken gelijke kappen natuurlijk.
Afbeelding Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
collegavanerik
Superposter

Bericht door collegavanerik »

Dit is een ping naar rere om aandacht te vestigen op de post hierboven
Rereformed schreef: 24 jun 2020 05:00
Afbeelding Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

Rereformed schreef: 24 jun 2020 02:39Je maakte overigens ooit een opmerking dat je niet verrast zou zijn indien de situatie in de VS escaleert tot een burgeroorlog. Hoewel je zegt het niet zo intensief te volgen, sla je met deze opmerking naar mijn mening de spijker op z'n kop.
Welk topic was dat? Ja veel Amerikanen hebben in no time wapens. In Europa ligt zonder twijfel ook heel wat opgeslagen met die open grenzen om bij wijze van spreken een kleine steden oorlog mee kunnen te beginnen. Vanuit de Oostbloklanden makkelijk binnengereden. Misschien in dichtgemetselde kelders opgeslagen in het vet. Parijs en Dyon zijn zo’n beetje warzones geworden deze afgelopen maand, met zwaar bewapende rivaliserende allochtone bendes die elkaar naar het leven staan.

En de politie bemoeit zich er liever niet mee. Denk ik.
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

Labyrint schreef: 24 jun 2020 21:15
Rereformed schreef: 24 jun 2020 02:39Je maakte overigens ooit een opmerking dat je niet verrast zou zijn indien de situatie in de VS escaleert tot een burgeroorlog. Hoewel je zegt het niet zo intensief te volgen, sla je met deze opmerking naar mijn mening de spijker op z'n kop.
Welk topic was dat? Ja veel Amerikanen hebben in no time wapens.
viewtopic.php?p=576425#p576425

Jij denkt hier wellicht in de eerste plaats aan de huidige onlusten die uit de hand zouden kunnen lopen.
Ikzelf zie het grootste gevaar opdoemen wanneer Trump over enkele maanden de komende presidentsverkiezingen torpedeert, ondermijnt, aanvecht of ongeldig verklaart. Hij is nu al dagenlang bezig met de democraten te beschuldigen van verkiezingsfraude. Als hij dat vijf maanden lang volhoudt is de stoomketel klaar voor een gigantische ontlading.
Born OK the first time
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

Rereformed schreef: Ikzelf zie het grootste gevaar opdoemen wanneer Trump over enkele maanden de komende presidentsverkiezingen torpedeert, ondermijnt, aanvecht of ongeldig verklaart. Hij is nu al dagenlang bezig met de democraten te beschuldigen van verkiezingsfraude. Als hij dat vijf maanden lang volhoudt is de stoomketel klaar voor een gigantische ontlading.
Ik maak me heel veel meer zorgen over de vorming van een Federale Europese Staat. En wat zij daar in de hoogste top misschien allemaal voor over hebben om dat doel te bereiken.
Plaats reactie