GROBBO

Vertel hier iets over jezelf,..wie je bent en wat je bezig houdt.

Moderator: Moderators

Maria
Moderator

Re: GROBBO

Bericht door Maria »

GROBBO schreef: 11 jun 2020 12:59 Damn, nog steeds bezig. Level 3572. Waar ben ik mee bezig...en door. :shock:
Duidelijk "hooked". :evil3:

Dat is toch niet de reden dat je geen tijd meer had voor FT? :shock: :lol: :lol:
Welkom terug. :)
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
lanier
Superposter

Bericht door lanier »

GROBBO schreef: 11 jun 2020 12:59 Damn, nog steeds bezig. Level 3572. Waar ben ik mee bezig...en door.
Level 3572? Beginner! :D
Ik speel het al vanaf het begin dat het spel uitkwam. Ben nu bij 7106, helemaal aan de top. Regelmatig moet ik wachten op nieuwe levels, er verschijnen 45 per week.
GROBBO

Bericht door GROBBO »

Lanier schreef:Level 3572? Beginner! :D
Ik speel het al vanaf het begin dat het spel uitkwam. Ben nu bij 7106, helemaal aan de top. Regelmatig moet ik wachten op nieuwe levels, er verschijnen 45 per week.
Holy shit. Dit is erg, zoveel levels. Een hopeloze missie. Alleen de dood kan hier verlossing brengen. :shock:
lanier
Superposter

Bericht door lanier »

GROBBO schreef: 15 jun 2020 21:50
Lanier schreef:Level 3572? Beginner! :D
Holy shit. Dit is erg, zoveel levels. Een hopeloze missie. Alleen de dood kan hier verlossing brengen. :shock:
Level 7145 is nu de laatste voor Android, morgen komen er weer 45 bij.

Je kunt de hele dag spelen als je wilt.
Als je geen levens meer hebt sluit dan het spel.
Zet de datum één dag vooruit
Start CC en controleer of je 5 levens hebt maar ga niet spelen!
Sluit het spel en zet de datum op automatisch
Start CC en je hebt weer 5 levens

Tot voor kort was het makkelijker. Je kon een level starten en wanneer de basis niet goed eruit zag kon je de level sluiten zonder een leven te verliezen. Dan startte je opnieuw, net zolang totdat het er goed uitzag. Dat kan helaas niet meer.

Ook waren er 'coin levels'. Bij genoeg coins kreeg je een 'wapen' erbij. Dan speelde je nog een keer een level waarin veel coins waren te verdienen zodat je veel wapens had. Ook dat kan niet meer. Nu valt het niet meer mee om die 45 levels per week te halen.
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

GROBBO schreef: 15 jun 2020 21:50 Holy shit. Dit is erg, zoveel levels. Een hopeloze missie. Alleen de dood kan hier verlossing brengen. :shock:
Het is inderdaad aandoenlijk. Toen in 2016 alle schoolkindertjes Pokemon Go gingen spelen wilde ik erachter komen wat die rage nu weer is, en laadde ik die app op mijn phone, en ja hoor, na vier jaar zit ik nog steeds op verdwaalde momenten die balletjes te gooien, terwijl iedereen allang naar het volgende spelletje is overgestapt.
Om maar niet te spreken van WoW, waar ik per ongeluk mee begon tien jaar geleden. Ik denk dat ik het achter de rug heb nu, maar ik ben denk ik wel één van de laatsten die met deze verslaving kon ophouden.
Om nog maar niet te spreken van hoe moeilijk het was de verslaving aan SecondLife op te geven.
Maar ik troost me dat ik geen enkel idee heb waar jij en Lanier het over hebben, prijs me gelukkig, en houd me er dus net zover van vandaan als van heroïne.
Born OK the first time
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

Goh, ik heb toch heel wat cultuur gemist... :lol: Welkom! :wink:
Plaats reactie