pallieter schreef: ↑17 mei 2019 14:13
Ingi schreef: ↑17 mei 2019 13:43
Dat bedoel ik dus ook met stemmingmakerij.
Zo houdt men controle over mensen die toch al vaccineren en nog meer weerstand bij mensen die niet of beperkt/uitgesteld vaccineren. Ik ben zelf overigens niet per definitie tegen vaccineren, mijn kinderen zijn ook allemaal gevaccineerd. Toen dacht ik er verder ook nog niet over na. Ik denk er nu wel genuanceerder over, omdat het steeds meer vaccinaties worden. En ik er niet van overtuigd ben dat de vaccinatie schade echt meevalt ten opzichte van sommige ziekten, die wij vroeger gewoon door moesten maken. En dan heb ik het niet over direct levensbedreigende ziekten, maar die waarvoor we niet eens groot voor naar een dokter hoefden. Ik ben sowieso blij dat ik deze keuzes niet meer hoef te maken. En mensen verplichten, de mogelijke vaccinatieschade voor lief te nemen gaat mij ook een stap te ver.
Stemmingmakerij??? Net zoals die kinderartsen?
Vraagje, de gevolgen laten zien van dronken rijden, is dat ook stemmingmakerij?
Het nieuwe vaccin tegen baarrmoederhalskanker, is dat ook gewoon een ziekte waar je door moet.
En nu ga jij, Ingi, mij wel eens duidelijk laten zien over wat die vaccinatieschade nu precies inhoudt.
Als er iemand hier aan stemmingmakerij doet ben jij het Ingi. Met je verhalen over zogezegde schadelijke vaccins zonder dat je 1 voorbeeld kan aanhalen.
Je hebt een interessante/verhelderende toonzetting.
Ik heb het nu over de filmpjes met die verschrikkelijke beelden, die in groot formaat op mijn scherm verschijnen. Er is niets op tegen om de ziekten met beleid te laten zien. Ik wil ook graag, dat mensen geen vlees of minder vlees meer eten uit de biomassa industrie omdat daar ook onwenselijk dingen in betrekking tot dierenwelzijn plaatsvinden. Of het nu gaat over de gevolgen van dronken laten rijden, dierenmishandeling o.d. te pas en te onpas laten zien daarmee laat je je eigen onmacht en gevoel spelen en probeer je mensen gewoon te pushen. En wek je alleen meer weerstand op in plaats van wat je eigenlijk beoogt. Ook niet bevorderlijk voor je doelen. Het gebeurt o.a. op scholen, dat er tegen kinderen wordt gezegd, je gaat dood als je je niet laat inenten. Ik vind dat geen wenselijke ontwikkeling.
De kans dat HPV leidt tot baarmoederhalskanker is minder dan 1%. Licht afwijkende cellen idem zover mij bekend. Deze kunnen al al wel behandeld worden. Het virus zelf en licht afwijkende cellen worden meestal binnen 2 jaar door het lichaam zelf opgeruimd. Bij ontdekking van het virus alleen wordt ook nog geen behandeling gestart, wel moet je 6 mnd later weer op controle komen. Vanaf het stadium van zwaar of matig afwijkende cellen duurt het nog 10 a 15 jaar voordat kanker ontstaat of kan ontstaan. Elke (goede) vrouwenarts kan je dat uitleggen. Ik kan me goed voorstellen als men onzeker is over de vaccinatie is sowieso braaf het onderzoek laat doen, en indien nodig liever alleen de behandeling ondergaat om zo kanker te voorkomen in dit gebied. Die keuze zouden mensen vrijwillig moeten maken en niet gedwongen.
Het vaccin maakt het bevolkingsonderzoek ook niet overbodig, je kunt kanker nog steeds voorkomen.
Verder zeg ik alleen dat het mij een stap te ver gaat dat je mensen wilt verplichten, vaccinatie schade (waarvan er dus wel gedacht wordt dat deze bestaat) voor lief te nemen en ook stoffen in je lichaam toe te laten die je daar niet wilt hebben. Die mening mag ik gewoon hebben. Ik ben mij gewoon aan het inlezen en probeer de juiste bronnen te achterhalen.
Het is niet eens mijn bedoeling om hier nog groot mijn uiteindelijke persoonlijke bevindingen neer te pennen.
Je mag blij zijn ( of juist niet

) dat ik dit forum nog bezoek, als het idd zo is dat je bezoekers te kort komt.
Kennis is nog geen wijsheid. Alle wijsheid begint bij een diep ontzag voor de natuur.