Ik zal nog ff mijn reactie (met wel degelijk de vraag om een andere interpretatie te geven) plakken:Maria schreef: 02 feb 2019 18:03
Het eerste wat in in zo'n geval zou doen, is me afvragen of ik het wel goed gelezen had.![]()
Kom ik er dan nog niet uit, dan zou ik vragen wat de ander er mee bedoelt, omdat ik het niet begrijp.![]()
viewtopic.php?f=31&t=17655#p560601
Petra schreef: 02 feb 2019 04:45 Welke andere manier van interpreteren is er nog mogelijk bij zo'n vergelijking, en zo'n gezellige samenvatting van de religieuze doma's?
.
(Ik zet hierbij de volgende quote voor het leesgemak wat lager):
Ik schreef je hoe ik het interpreteerde, en vroeg je hoe ik het anders kon interpreteren. Dan kun je of daar inhoudelijk op reageren of ehhh ... sja.. wat je nu doet.Maria schreef: 02 feb 2019 18:03 Jouw manier van reageren en opnieuw en opnieuw steeds weer hetzelfde, nadat ik het nader heb omschreven, nodigt me niet uit om hier nog langer tijd aan te besteden.
Sorry, ik ben niet in de stemming om dit met lachebekjes af te doen.
Deze moet volstaan.![]()
Inhoudelijk heb ik nog steeds niks gelezen waardoor ik het anders zou kunnen interpreteren. Terwijl ik daar juist wel concreet naar vroeg.
Jijzelf daarentegen, vraagt mij niks, je beschuldigt alleen maar. En nog onterecht ook omdat je helaas niet goed leest!
Er is geen sprake van een opnieuw en opnieuw steeds weer hetzelfde. Je reageert op een herhaling waarin ik je juist vraag om die in de plaats van een voorgaande reactie te zetten. Omdat die onduidelijk was vanwege een verkeerde /quote.
Petra schreef: 02 feb 2019 04:54 @Maria: deze reactie is lastig leesbaar, door een extra {/quote].
Ik heb hier de goeie versie: Misschien kun je deze copy/pasten i.p.v. viewtopic.php?f=31&t=17655&p=560602#p560569