Fish schreef: ↑19 aug 2018 17:05
Labyrint schreef: ↑19 aug 2018 14:54
Ergo mijn vraag: Onderschrijf jij een conspiracy theory en/of enige vorm van misleiding door het Pentagon en/of TTSA?
Als de vraag aan mij gesteld was,... nee. Dat doe ik pas als er harde bewijzen voor zijn.
Dat mag natuurlijk maar TTSA is gewoon een bewezen en bestaand bedrijf. Met een echt adres. Het is bewezen dat het Pentagon TTSA toestaat deze originele en boven-normale informatie het daglicht ziet. En dat ze aan die informatie buitengewone spectaculaire conclusies mogen verbinden. Bekennen dat hypersonische objecten spelen met de modernste gevechtsvliegtuigen. Dat is strafbaar wanneer ze er op los zouden liegen.
Tenzij dat de opdracht is: Liegen.
Hoe dan ook een ontzettend belangrijke discussie. Haal alle groene mannetjes maar eens weg.
Zie je?
Ik lees in verschillende reacties dat men meent dat er sprake zou zijn van een misleiding. En dat dus TTSA misleidende informatie over ufo's verspreid. En het Pentagon vind dat allemaal best? Ik vind het niet meer dan redelijk na behoorlijk wat "shoot the messenger berichten" eindelijk het alternatief te vermelden wat dan precies dat idee van "misleiding" is? Het tegenover gestelde verhaal. De inhoudelijke kritiek. Het is een heel normale vraag.
Sluit je niet af. Maak er hier geen pers-kamer van.
Gewoon maar worden misleid en voorgelogen met nota bene de medewerking van het Pentagon en de USAF en een kop in The Wahington Times gevolgd door gun-cam footage (3x) waarmee we mogen worden belogen met een buitengewoon verhaal dat we worden bezocht door TicTac's. Ik was benieuwd naar jouw mening daarover. Naar ieders mening daarover. Deze misleiding waarover men hier spreekt. Jullie kant van het verhaal dus. Onbekend terrein in dit hele topic.
Fish schreef: ↑19 aug 2018 17:05Niets toch? Niets tastbaars en dat is al zo sinds de eerste verhalen over buitenaardsen of andere ongrijpbare fenomenen. Misschien dit topic maar in de kast zetten tot er spectaculair nieuws is?
Dank je. Voor mij niet. Maar daar ga ik niet over. Dat zou je aan MaartenV kunnen voorstellen denk ik. Hij heeft dit mooie topic geopend en ik kom hier graag. Aan mij zal het niet liggen. Ik vind het namelijk
zeer nieuws-waardig. En buiten-gewoon interessant erachter te komen waar men mee bezig is in het Pentagon. Buitengewoon interessant te onderzoeken ook welke andere misleiding hier mogelijk gaande is, want ik moet bekennen, van een idee van een conspiracy vanuit het Pentagon (of TTSA) was mij nog niets bekend. Het is niet in me opgekomen. Ik was tot vorige week helemaal gefixeerd op TTSA en hun beweringen zonder blijkbaar enig tastbaar en/of onvolledig bewijs. dat was niet erg objectief van me. Daarom zou ik jullie graag uitnodigen een heel andere kant van dit Pentagon verhaal te tonen.
Ik neem zelf even een pauze. Tot over enige dagen wellicht.

2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (
General Wesley Clark 2007)