Ben jij occult belast??
Moderator: Moderators
Het is belachelijk om dit occult belast te noemen. Zo kun je elke slechte invloed van je omgeving wel occultisme noemen. En waarom is de slechte invloed van religie dan geen occulte belasting? Ik zie net zo goed hier zeer slechte invloeden. Of is relibelast zijn ineens iets heilzaams. Nou dat blijkt toch niet zo te zijn als je ziet wat er door religie allemaal aan misstanden voorkomen.
Er is dus qua heilzaamheid weinig onderscheid te maken tussen wat religieuzen occult noemen en de invloed van de religie zelf. Beide zijn even erg en kwalijk. En ik noem het dan ook gewoon slechte invloeden zonder er een duivel of een god bij te halen. Massa indoctrinatie.
Er is dus qua heilzaamheid weinig onderscheid te maken tussen wat religieuzen occult noemen en de invloed van de religie zelf. Beide zijn even erg en kwalijk. En ik noem het dan ook gewoon slechte invloeden zonder er een duivel of een god bij te halen. Massa indoctrinatie.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
ik zal 1 ding hierover zeggen, ik geloof wel in een God...............maar dit soort mensen zijn echt verkeerd bezig. 
Ow ja, if there is a lower end of the bar, then there must be the higher end of the bar. Daarmee wil ik zeggen dat het woord Occult ,niet een duivels woord is. De RK kerk is notabene de grootste occulte kerk die er bestaat. Dus er is een hoge occult en een lage , zonder elkaar kunnen ze niet bestaan.
Ow ja, if there is a lower end of the bar, then there must be the higher end of the bar. Daarmee wil ik zeggen dat het woord Occult ,niet een duivels woord is. De RK kerk is notabene de grootste occulte kerk die er bestaat. Dus er is een hoge occult en een lage , zonder elkaar kunnen ze niet bestaan.
Take account of what you do;
Your life is really up to you.
It does depend upon what you know;
How,my friend,does your garden grow?
Piet5 schreef:Als mensen occult belast zijn kunnen ze dat doorgeven, zoals bij de hells' angels, die internationaal bekend staat als een criminele organisatie.
Wat een onzin
Wat een onzin.rebekka schreef:Dus er is een hoge occult en een lage , zonder elkaar kunnen ze niet bestaan.
Zonder dogma's geen occultisme.vanDale schreef: oc·cult (bn.)
1 slechts voor ingewijden toegankelijk, kenbaar => esoterisch
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
Is het propageren van de duivel of er bang voor zijn niet het echte satanisme?
Buiten het feit dat ik er niet in geloof lijkt het me zo vreemd dat juist al die christenen en moslims daar zo´n ophef over maken. Op die manier creëer je er zelf één.
Buiten het feit dat ik er niet in geloof lijkt het me zo vreemd dat juist al die christenen en moslims daar zo´n ophef over maken. Op die manier creëer je er zelf één.
Laat mij zien wat voor nieuwe dingen Mohammed heeft gebracht, en je zult alleen slechte en inhumane dingen vinden, zoals dat hij heeft voorgeschreven in het geloof dat hij predikte, en omdat met het zwaard te verspreiden".
Erik schreef:Wat een onzin.rebekka schreef:Dus er is een hoge occult en een lage , zonder elkaar kunnen ze niet bestaan.![]()
Nee hoor , een natuurlijke wet is heel gewoon. Kun je niet omheen. Er is altijd een bar ,met 2 uiteinden.
Er is wel een Witte en Zwarte magie.
De witte ten dienste b¡van de mensheid en de zwarte tegen de mensheid.
De nazis bedienden zich van het laatste en zoals altijd met dat soort magie is het zelf vernietigend.
De witte ten dienste b¡van de mensheid en de zwarte tegen de mensheid.
De nazis bedienden zich van het laatste en zoals altijd met dat soort magie is het zelf vernietigend.
Laat mij zien wat voor nieuwe dingen Mohammed heeft gebracht, en je zult alleen slechte en inhumane dingen vinden, zoals dat hij heeft voorgeschreven in het geloof dat hij predikte, en omdat met het zwaard te verspreiden".
Klets nou eens geen poep en kom nu eens met een formele definitie van magie en daarna van zwarte magie en witte magie. Hoe is deze meetbaar etc.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
-
BR
Het is wat je er van maakt. Voor de één gebakken lucht voor de ander een werktuig.
Ja wat moet je er van zeggen tegen overigens respectabele mensen die tegen een muur aan zitten te kijken en niet weten dat het een raam is.
Ja wat moet je er van zeggen tegen overigens respectabele mensen die tegen een muur aan zitten te kijken en niet weten dat het een raam is.