Moppen zonder taboes!
Re: Moppen zonder taboes!
Twee mannen wilden trouwen in de jaren '70. Ze gingen naar hun dominee om alles te regelen. Die was een beetje verward en vroeg na enige overweging wie van beiden dan een vagina had. Eén van de twee mannen dacht even na en zei vervolgens 'Dat zal Jan wel zijn, want ik rijd een Toyota'
Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
René Descartes walks into a bar. Bartender asks if he wants anything. … René says, “I think not,” then disappears.
Braver dan the braafste braverik!
"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned
"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
Newton, Einstein en Pascal spelen verstoppertje. Einstein telt tot tien, terwijl de anderen zich verstoppen. Pascal verstopt zich in een kast, Newton blijft staan en tekent een vierkant op de grond en gaat daarin staan. Als Einstein zich omdraait ziet hij direct Newton staan en zegt 'Newton, ik heb je nu al gevonden, waarom heb je je niet verstopt?' Newton antwoordt echter 'Nee hoor, ik ben één Newton per vierkante meter, dus je hebt Pascal gevonden !!'
Helium loopt een bar binnen en bestelt een biertje.
'Sorry, maar we serveren hier geen edelgassen' zegt de barkeeper.
Helium reageert niet.
'Sorry, maar we serveren hier geen edelgassen' zegt de barkeeper.
Helium reageert niet.
Dit is alleen grappig als het door een Amsterdammer gezegd wordt. Anders is het taboe!

Religie is al een blinde man,
die in een donkere kamer,
op zoek gaat naar een zwarte kat,
die er niet is,
maar hem toch vind.
die in een donkere kamer,
op zoek gaat naar een zwarte kat,
die er niet is,
maar hem toch vind.
Een bus met nonnen stort in een ravijn en helaas alle nonnetjes komen om het leven. Ze komen aan in de hemel en alvorens zij engelen worden neemt Petrus hun de laatste biecht af. Zo vraagt Petrus de eerste non: Heb jij ooit eens contact gehad met een penis? De non: “Ja maar alleen met mijn vingertoppen” Petrus: Dan doop je vingertoppen in deze bak met wijwater en ga naar de hemel. Petrus stelt de volgende non dezelfde vraag en zij antwoordt: “Hmm tja, ik moet bekennen dat ik er wel eens eentje gemasseerd heb…” Petrus: Dan doop je hand in deze bak met wijwater en ga naar de hemel. Plots is er een hoop rumoer in de rij omdat een non voordringt Op de vraag van Petrus waarom zij voordringt antwoordt zij: “Omdat ik met dat water moet gorgelen, wil ik dat wel even doen VOORDAT zuster Maria met haar achterwerk in die bak met wijwater heeft gezeten!!!”
Whoehahah, ik heb 'm net voorgelezen.lanier schreef: 04 apr 2018 22:55 Op de vraag van Petrus waarom zij voordringt antwoordt zij: “Omdat ik met dat water moet gorgelen, wil ik dat wel even doen VOORDAT zuster Maria met haar achterwerk in die bak met wijwater heeft gezeten!!!”
@Frans P.
Kostelijk dat beeldverhaal!
Ik schoot spontaan in een lachkramp!
Mijn patatje oorlog (mayonaise en satésaus), waar ik zo gek op ben, smaakt opeens heel anders.Gershom schreef: 05 apr 2018 21:50 @Frans P.
Het hoort ook op een stukje brood. Patat was in die tijd heel ongebruikelijk.
- De Encyclopedist
- Ervaren pen
Sterker nog, aardappelen om patat van te bakken waren toen niet beschikbaar aan deze kant van de Atlantische oceaan.Gershom schreef: 06 apr 2018 11:13Het hoort ook op een stukje brood. Patat was in die tijd heel ongebruikelijk.
Stook een vuur voor iemand en hij heeft het een dag warm; steek hem in brand en hij heeft het de rest van zijn leven warm. (Terry Pratchett)
lanier schreef: 04 apr 2018 22:55 Een bus met nonnen stort in een ravijn en helaas alle nonnetjes komen om het leven. Ze komen aan in de hemel en alvorens zij engelen worden neemt Petrus hun de laatste biecht af. Zo vraagt Petrus de eerste non: Heb jij ooit eens contact gehad met een penis? De non: “Ja maar alleen met mijn vingertoppen” Petrus: Dan doop je vingertoppen in deze bak met wijwater en ga naar de hemel. Petrus stelt de volgende non dezelfde vraag en zij antwoordt: “Hmm tja, ik moet bekennen dat ik er wel eens eentje gemasseerd heb…” Petrus: Dan doop je hand in deze bak met wijwater en ga naar de hemel. Plots is er een hoop rumoer in de rij omdat een non voordringt Op de vraag van Petrus waarom zij voordringt antwoordt zij: “Omdat ik met dat water moet gorgelen, wil ik dat wel even doen VOORDAT zuster Maria met haar achterwerk in die bak met wijwater heeft gezeten!!!”
The answer my friend is blowing in the wind,the answer is blowing in the wind.
Bob Dylan
Bob Dylan