Helaas: Heel erg betrouwbaar.
De stoomwals Trump is op gang gekomen.
Moderator: Moderators
- Peter van Velzen
- Site Admin
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Re: De stoomwals Trump is op gang gekomen.
Deze week is dat heel duidelijk geworden. Om zijn eigen hachje te redden is Trump bereid de oorlog te verklaren aan het ministerie van justitie en de veiligheidsdienst. Met als doel om uiteindelijk Mueller te kunnen ontslaan.De Encyclopedist schreef: ↑12 jan 2018 22:45 Tsja, ik vind de VS al enkele decennia een derdewereldland. Een land met kernwapens weliswaar, maar het toont dat derdewereldkarakter elk jaar duidelijker.
En de gehele Republikeinse partij staat achter alles wat hij doet en zegt.
Born OK the first time
Het is voor mij echt een wonder dat de hele wereld deze persoon en zijn club af en toe nog aanhoort.
O ja, het is de gekozen Amerikaanse president...! En dat schaakstuk kan nog wel eens handig zijn voor een wetje of zo.
Maar verder zou ik het niet ál te veel aandacht schenken.
O ja, het is de gekozen Amerikaanse president...! En dat schaakstuk kan nog wel eens handig zijn voor een wetje of zo.
Maar verder zou ik het niet ál te veel aandacht schenken.

De ergste misdaden vergen ultieme straffen. O, dacht ik dat?.... O, wist ik dat nog niet?
-
- Superposter
Rod Rosenstein zal waarschijnlijk de eerste zijn die Trump wil laten ontslaan, daarna kan hij z'n pijlen richten op het ontslag van Mueller. Wat steeds sterker in het oog springt, is dat deze man alles doet om zich van het onderzoek naar hem te ontdoen. Vreemd gedrag voor iemand die onschuldig beweert te zijn -- hij gedraagt zich heel erg alsof hij iets te vrezen heeft.
De FBI heeft overigens - in weerwil van het ministerie van Justitie - naar buiten gebracht dat het vrijgegeven memo absoluut geen compleet beeld geeft van de stand van zaken & dat het feitelijk een red herring is om de aandacht af te leiden van het onderzoek.
De FBI heeft overigens - in weerwil van het ministerie van Justitie - naar buiten gebracht dat het vrijgegeven memo absoluut geen compleet beeld geeft van de stand van zaken & dat het feitelijk een red herring is om de aandacht af te leiden van het onderzoek.
Zionist
-
- Superposter
Deze blinde volgzaamheid aan een steeds minder populair wordende president zal de Republikeinen zonder twijfel opbreken tijdens de senaatsverkiezingen dit jaar in November.Rereformed schreef: ↑02 feb 2018 16:44 (...) En de gehele Republikeinse partij staat achter alles wat hij doet en zegt.
Zionist
Als Rosenstein en/of Mueller verdwijnen, dan hebben ze naar alle waarschijnlijkheid een constitutionele crisis.
http://www.bbc.com/news/world-us-canada-38881119
Moet de GOP niet willen.
Verder is het weer een vlag op een modderschuit en iedereen snapt wel wat Trumpmans wil.
Sorry, ik kan er niets prettigs bij voelen.
En ondertussen de atoomdrempel maar weer proberen te verlagen https://www.nrc.nl/nieuws/2018/02/02/vs ... s-a1590873.
http://www.bbc.com/news/world-us-canada-38881119
Moet de GOP niet willen.
Verder is het weer een vlag op een modderschuit en iedereen snapt wel wat Trumpmans wil.
Sorry, ik kan er niets prettigs bij voelen.
En ondertussen de atoomdrempel maar weer proberen te verlagen https://www.nrc.nl/nieuws/2018/02/02/vs ... s-a1590873.

De ergste misdaden vergen ultieme straffen. O, dacht ik dat?.... O, wist ik dat nog niet?
Nou las ik laatst over Canada, dat dat land vrij stabiel is qua economie, zelfs in de tijd dat Bush een puinhoop van de Amerikaanse economie maakte.
Onder Obama trad herstel op naar ik begreep. Meer mensen aan het werk, maar nog niet zo goed in de portemonnee van de gewone man te voelen.
Trump maakte daar dankbaar gebruik van door Obama en de democraten de schuld te geven van de slechte economie, van de enorme staatsschulden en gaten in de begroting. Onder Trump gaat het geweldig, zegt-ie. De eerste maanden al. Niet de naweeën van Obama beleid maar dankzij Trump.
Nu hoor ik weer, dat er een compromis was over de huidige begroting. Behalve dat één republikein tegen stemde omdat hij het hypocriet van zijn partijgenoten vond, dat ze tegen de begrotingen van Obama stemden wegens het enorme gat erin, maar voor stemden voor een begroting van Trump met een 2x zo groot gat.
Het gaat allemaal mijn begrip te boven.
Onder Obama trad herstel op naar ik begreep. Meer mensen aan het werk, maar nog niet zo goed in de portemonnee van de gewone man te voelen.
Trump maakte daar dankbaar gebruik van door Obama en de democraten de schuld te geven van de slechte economie, van de enorme staatsschulden en gaten in de begroting. Onder Trump gaat het geweldig, zegt-ie. De eerste maanden al. Niet de naweeën van Obama beleid maar dankzij Trump.
Nu hoor ik weer, dat er een compromis was over de huidige begroting. Behalve dat één republikein tegen stemde omdat hij het hypocriet van zijn partijgenoten vond, dat ze tegen de begrotingen van Obama stemden wegens het enorme gat erin, maar voor stemden voor een begroting van Trump met een 2x zo groot gat.
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
it remains popular.
Volgens Trump is alles, dat niet goed loopt de fout van 'de anderen', van wié dan ook.
Iets anders kan de man niet opleveren volgens mij.
En of hij dan zelf iets zinnigs bedenkt, daar wil ik vanaf zijn..
Goed.. woorden schieten weer tekort.
Iets anders kan de man niet opleveren volgens mij.
En of hij dan zelf iets zinnigs bedenkt, daar wil ik vanaf zijn..
Goed.. woorden schieten weer tekort.
-
- Superposter
Steve Bannon is 20 uur verhoord. Wat hij precies heeft gezegd is onbekend, maar hij heeft blijkbaar antwoord gegeven op alle vragen die hem zijn gesteld.
Zionist
- Peter van Velzen
- Site Admin
De voornaamste motivering van de politici zijn de donaties voor hun herverkiezingscampagne.Vilaine schreef: ↑09 feb 2018 14:09 Nou las ik laatst over Canada, dat dat land vrij stabiel is qua economie, zelfs in de tijd dat Bush een puinhoop van de Amerikaanse economie maakte.
Dat verklaart het meeste gedrag dat anders onbegrijpelijk is.
Ik wens u alle goeds
- De Encyclopedist
- Ervaren pen
Die donaties hoeven er niet altijd en overal te zijn; bij mijn weten kun je in Nederland en België het een eind schoppen zonder. Voor Amerikanen is dat anders.Peter van Velzen schreef: ↑16 feb 2018 04:45 De voornaamste motivering van de politici zijn de donaties voor hun herverkiezingscampagne.
Dat verklaart het meeste gedrag dat anders onbegrijpelijk is.
Politici kijken doorgaans niet verder dan het weekeinde of de volgende verkiezing, wat het eerste is.
Stook een vuur voor iemand en hij heeft het een dag warm; steek hem in brand en hij heeft het de rest van zijn leven warm. (Terry Pratchett)
-
- Superposter
Rick Gates, een andere voorname Trump-adviseur, is bereid gevonden te praten.
Zionist
Trump gaat nu wel erg ver:
'FBI te druk met Ruslandonderzoek om bloedbad Florida te voorkomen'
https://www.nu.nl/donald-trump/5139356/ ... komen.html
Daar word ik misselijk van.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
Bonjour schreef: ↑18 feb 2018 16:54 https://www.nu.nl/donald-trump/5139356/ ... komen.html
Dat vermoede ik al.Het team dat het Ruslandonderzoek verricht staat echter volledig los van FBI-agenten die dergelijke tips behandelen, in tegenstelling tot wat Trump beweert.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
O ja?Bonjour schreef: ↑18 feb 2018 16:54 Trump gaat nu wel erg ver:
Volgens mij is die tot ALLES in staat.