Mohammed B
Moderator: Moderators
Mohammed B
Hier een link naar de postings van Mohammed B:
http://islam.startkabel.nl/forum/?id=37063&msg=21&sub=6
http://islam.startkabel.nl/forum/?id=37063&msg=21&sub=6
Ik moet zeggen; ik word erg pissig als ik dit lees. Ik heb zin om met die vent in discussie te gaan, maar hij zit in de bak.
Hoe weet je trouwens dat hij Mohammed B. is?
Hoe weet je trouwens dat hij Mohammed B. is?
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
- Universal soldier
- Forum fan
Hoi Devious en ook Lanier,
Heb net een boek uit de mijn kast gepakt wat heet: In gesprek met moslims, waarbij christenen in dialoog gaan met moslims onder leiding van prof. dr. Johan Bouman. Dit boek wil ik es gaan lezen en me wat meer verdiepen in dit soort zaken.
Door jullie ga ik (ook steeds) meer nadenken over fundamentalisme. Niet alleen binnen de islam, het christendom en het jodemdom, maar ook zeker binnen het holisme. Lanier, ik denk dat je al een aardig beeld hebt van Holisme met zijn voors en tegens na het lezen van het schrijfsel wat ik je gaf van R. Kranenborg z'n betoog via de stichting Scepsis.
Tolerantie en respect zijn de sleutelwoorden voor een duurzame vrede op deze mooie planeet. Ik verwijs (nogmaals) naar mijn (bijgewerkte) stuk : Eenheid in verscheidenheid onder het onderwerp: Occultisme en Newage.
Vr. groeten, Universal Soldier.
Heb net een boek uit de mijn kast gepakt wat heet: In gesprek met moslims, waarbij christenen in dialoog gaan met moslims onder leiding van prof. dr. Johan Bouman. Dit boek wil ik es gaan lezen en me wat meer verdiepen in dit soort zaken.
Door jullie ga ik (ook steeds) meer nadenken over fundamentalisme. Niet alleen binnen de islam, het christendom en het jodemdom, maar ook zeker binnen het holisme. Lanier, ik denk dat je al een aardig beeld hebt van Holisme met zijn voors en tegens na het lezen van het schrijfsel wat ik je gaf van R. Kranenborg z'n betoog via de stichting Scepsis.
Tolerantie en respect zijn de sleutelwoorden voor een duurzame vrede op deze mooie planeet. Ik verwijs (nogmaals) naar mijn (bijgewerkte) stuk : Eenheid in verscheidenheid onder het onderwerp: Occultisme en Newage.
Vr. groeten, Universal Soldier.
Universal Soldier a.k.a. Fred-E Skywalker.
Op www.geenstijl.nl wil er nog wel eens wat info staan over Mohammed B en 'diens postings.'
104 Teletekst vr 26 nov
Mohammed B. schoot twintig keer
AMSTERDAM Mohammed B.,die vast zit voor
de moord op Theo van Gogh,heeft twintig
schoten gelost.Acht kogels raakten de
filmmaker,die ter plekke overleed.Dat
heeft justitie bevestigd tegenover het
Radio 1 Journaal.
Het gebruikte wapen is van Kroatische
makelij.Het is een halfautomatisch
pistool dat nog niet zo lang op de
markt is.Volgens kenners is het wapen
een HS uit het jaar 2000.
De politie heeft zeker twintig inslagen
van kogels gevonden.Bij de moord raakte
een voorbijganger gewond.De schutter
heeft ook gericht op de politie
geschoten,tot hij geen kogels meer had.
-------------------------------------------------------------------------
Charmant.
Dient zich bij mij de vraag aan waarom bij een actie gesteund door een almachtige godheid niet één kogel voldoende zou zijn geweest.
Misschien moet de desbetreffende godheid eens naar de Hans Anders.
Mohammed B. schoot twintig keer
AMSTERDAM Mohammed B.,die vast zit voor
de moord op Theo van Gogh,heeft twintig
schoten gelost.Acht kogels raakten de
filmmaker,die ter plekke overleed.Dat
heeft justitie bevestigd tegenover het
Radio 1 Journaal.
Het gebruikte wapen is van Kroatische
makelij.Het is een halfautomatisch
pistool dat nog niet zo lang op de
markt is.Volgens kenners is het wapen
een HS uit het jaar 2000.
De politie heeft zeker twintig inslagen
van kogels gevonden.Bij de moord raakte
een voorbijganger gewond.De schutter
heeft ook gericht op de politie
geschoten,tot hij geen kogels meer had.
-------------------------------------------------------------------------
Charmant.
Dient zich bij mij de vraag aan waarom bij een actie gesteund door een almachtige godheid niet één kogel voldoende zou zijn geweest.
Fenomeen schreef:
Twintig keer? Merde... Theo had een niet te missen postuur en dan toch nog 20 keer schieten. Sad En maar 8 keer raak Confused
Toen koning David trouwens Goliath te lijf ging, raakte hij Goliath met de eerste steen op z'n voorhoofd. Dat stukje kent iedereen. Maar waarom pakte David 5 stenen uit een rivier? Als hij voor 100% vertrouwde op God, had hij ook maar 1 steen hoeven pakken?
Anyway, toen ik vandaag met mijn bijbeltje bij iemand aan de deur stond, kreeg ik te horen dat dit met Mohammed B een incident was en dat ik me geen zorgen hoef te maken. Was een hele geruststelling om te horen.
Twintig keer? Merde... Theo had een niet te missen postuur en dan toch nog 20 keer schieten. Sad En maar 8 keer raak Confused
Toen koning David trouwens Goliath te lijf ging, raakte hij Goliath met de eerste steen op z'n voorhoofd. Dat stukje kent iedereen. Maar waarom pakte David 5 stenen uit een rivier? Als hij voor 100% vertrouwde op God, had hij ook maar 1 steen hoeven pakken?
Anyway, toen ik vandaag met mijn bijbeltje bij iemand aan de deur stond, kreeg ik te horen dat dit met Mohammed B een incident was en dat ik me geen zorgen hoef te maken. Was een hele geruststelling om te horen.
Laatst gewijzigd door 1009 op 14 dec 2005 22:48, 2 keer totaal gewijzigd.
Het is zelfs zo dat Mohammed B het wapen tussendoor heeft moeten herladen. Er gaan 15 kogels in het wapen.
Wat mij verbaast is dat hij zich niet overhoop heeft laten schieten of er zelf een einde aan heeft gemaakt. Daar was hij waarschijnijk te laf voor.
Misschien een optie om Islamieten bij schietverenigingen te weren?
Wat mij verbaast is dat hij zich niet overhoop heeft laten schieten of er zelf een einde aan heeft gemaakt. Daar was hij waarschijnijk te laf voor.
Niet zo eng zeg: "Daar was hij waarschijnlijk te laf voor." Dit soort fundamentalisten vind ik al eng genoeg en volgens mij geeft zo'n opmerking extra vuur.. om het zo maar te zeggen.lanier schreef:Het is zelfs zo dat Mohammed B het wapen tussendoor heeft moeten herladen. Er gaan 15 kogels in het wapen.
Hij heeft zich niet overhoop laten schieten, omdat de politie dit niet heeft gedaan. En daar ben ik nu een keer blij mee (deels) omdat dat juist iets is wat hij wilde. Sterven voor Allah. Zelfmoord waarbij je niemand tegelijkertijd meeneemt zal wel niet mogen of idealistisch zijn. Heeft denk ik niets met lafheid te maken.
Islamieten weren bij schietverenigingen? Grapje of niet, ik reageer toch maar weer even serieus hierop: Volgens mij worden dit soort fundamentalisten niet hier getraind. Die gaan even naar Afghanistan ofzo....
En misschien heeft hij nooit les gehad bij zo'n vereniging, want dan had hij toch niet al die kogels nodig gehad en dan had hij ook niet zo vaak misgeschoten.
Groeten van Ruby
-------------------------------------------
I don't question your existence - God
-------------------------------------------
I don't question your existence - God
'Mohammed B. slachtte Van Gogh kalm af'
Het NRC Handelsblad kreeg afgelopen week inzage in getuigenverklaringen die afgelegd zijn in de moordzaak op filmmaker Theo van Gogh. De krant citeert in haar zaterdageditie uitgebreid uit die verklaringen. Algemeen beeld dat ontstaat is dat verdachte Mohammed B. ''de rust zelve'' was toen hij Van Gogh op beestachtige wijze vermoordde.
Zo vertelden diverse getuigen aan de politie dat B. Van Gogh inhaalde op de fiets en daarna van opzij neerschoot. Daarna achtervolgde hij de inmiddels zwaargewonde Van Gogh te voet tot aan de overkant van de Linnaeusstraat. Daar schoot hij nogmaals op de film- en opiniemaker waarna hij met een groot kapmes probeerde Van Gogh te onthoofden. Toen dat niet lukte plantte hij het kapmes en een ander mes met een briefje eraan in het lichaam van Van Gogh. Na deze 'gedane zaken' liep B. kalm weg het Oosterpark in.
Een getuige die een en ander had zien gebeuren zegt tegen B. op het moment dat hij hem passeert: ''Hé, dat kun je toch niet maken man?''. Hierop antwoord B., die inmiddels zijn pistool aan het herladen is: ''Hij heeft het er zelf naar gemaakt''. De compleet perplexe getuige herhaalt hierop dat B. dit echt niet kan maken. B. antwoordt: ''Dat kan ik wel en dan weten jullie ook wat jullie te wachten staat.''
Een andere getuige beschrijft hoe B. met een kapmes Van Gogh's hoofd probeerde af te snijden. ''Op een ijzig rustige manier maakte hij snijbewegingen. Het leek wel of hij een plak rosbief afsneed.''
B. heeft vanaf zijn arrestatie geweigerd mee te werken aan een verhoor. Zijn advocaat Peter Plasman kwam zelfs tussenbeide toen de politie bleef doorvragen. Wel heeft B. vlak na zijn arrestatie opmerkingen gemaakt die hem belasten: ''Ik had één vuurwapen bij me en een mes. Het mes heb ik op de eerste plaats achtergelaten. Het vuurwapen heb ik achtergelaten op de plek waar ik ben neergeschoten'', zijn volgens het proces-verbaal een paar zinnen die B. kort na het gebeuren heeft losgelaten.
Het autopsierapport van Theo van Gogh beschrijft dat hij door zeven kogels is doorboord. In zijn romp had hij twee steekwonden, in zijn keel tenminste twee klievingen tot aan de voorzijde halswervelkolom. Behalve uitgebreid letsel aan ingewanden, nier, lever en milt werd perforatie van beide longen vastgesteld. Zowel de schotwonden als de snijwonden kunnen de dood van Van Gogh veroorzaakt hebben, zo valt er in het rapport te lezen.
Bron (inclusief foto's van Theo en de Übergeitenneuker, die heb ik express hier weggelaten, dat moet iedereen maar voor zichzelf bepalen):
Fok!
Het NRC Handelsblad kreeg afgelopen week inzage in getuigenverklaringen die afgelegd zijn in de moordzaak op filmmaker Theo van Gogh. De krant citeert in haar zaterdageditie uitgebreid uit die verklaringen. Algemeen beeld dat ontstaat is dat verdachte Mohammed B. ''de rust zelve'' was toen hij Van Gogh op beestachtige wijze vermoordde.
Zo vertelden diverse getuigen aan de politie dat B. Van Gogh inhaalde op de fiets en daarna van opzij neerschoot. Daarna achtervolgde hij de inmiddels zwaargewonde Van Gogh te voet tot aan de overkant van de Linnaeusstraat. Daar schoot hij nogmaals op de film- en opiniemaker waarna hij met een groot kapmes probeerde Van Gogh te onthoofden. Toen dat niet lukte plantte hij het kapmes en een ander mes met een briefje eraan in het lichaam van Van Gogh. Na deze 'gedane zaken' liep B. kalm weg het Oosterpark in.
Een getuige die een en ander had zien gebeuren zegt tegen B. op het moment dat hij hem passeert: ''Hé, dat kun je toch niet maken man?''. Hierop antwoord B., die inmiddels zijn pistool aan het herladen is: ''Hij heeft het er zelf naar gemaakt''. De compleet perplexe getuige herhaalt hierop dat B. dit echt niet kan maken. B. antwoordt: ''Dat kan ik wel en dan weten jullie ook wat jullie te wachten staat.''
Een andere getuige beschrijft hoe B. met een kapmes Van Gogh's hoofd probeerde af te snijden. ''Op een ijzig rustige manier maakte hij snijbewegingen. Het leek wel of hij een plak rosbief afsneed.''
B. heeft vanaf zijn arrestatie geweigerd mee te werken aan een verhoor. Zijn advocaat Peter Plasman kwam zelfs tussenbeide toen de politie bleef doorvragen. Wel heeft B. vlak na zijn arrestatie opmerkingen gemaakt die hem belasten: ''Ik had één vuurwapen bij me en een mes. Het mes heb ik op de eerste plaats achtergelaten. Het vuurwapen heb ik achtergelaten op de plek waar ik ben neergeschoten'', zijn volgens het proces-verbaal een paar zinnen die B. kort na het gebeuren heeft losgelaten.
Het autopsierapport van Theo van Gogh beschrijft dat hij door zeven kogels is doorboord. In zijn romp had hij twee steekwonden, in zijn keel tenminste twee klievingen tot aan de voorzijde halswervelkolom. Behalve uitgebreid letsel aan ingewanden, nier, lever en milt werd perforatie van beide longen vastgesteld. Zowel de schotwonden als de snijwonden kunnen de dood van Van Gogh veroorzaakt hebben, zo valt er in het rapport te lezen.
Bron (inclusief foto's van Theo en de Übergeitenneuker, die heb ik express hier weggelaten, dat moet iedereen maar voor zichzelf bepalen):
Fok!
Kun jij een goede reden geven voor gebruik van een woord als Übergeitenneuker, in welke context dan ook, behalve als uiting van latent racisme? Het stoort mij. Ik vraag me af wat je ermee wil uitdrukken.Fenomeen schreef:Bron (inclusief foto's van Theo en de Übergeitenneuker, die heb ik express hier weggelaten, dat moet iedereen maar voor zichzelf bepalen)
Gr., Sidney
Hmmm, ik vind deze uitspraken van "Johan" daar op die site wel erg frappant en tekenentIn 2000 werden er in Nederland 200.495 vonnissen uitgesproken. Van de veroordeelden waren 138.146 autochtoon en de rest, 62.349 allochtoon. Verdeeld over de groepen: Marokkanen 12.243, Turken8.052, Antillianen 7.981, Surinamers 14.824 en de overige groepen allochtonen samen 19.339. Volgens deze cijfers zou ruim 31% van de veroordeelden een allochtone achtergrond hebben. En dat komt overeen met een rapport van het ministerie van Binnenlandse Zaken uit 1998. Men was toentertijd huiverig dit rapport te publiceren omdat men de percentages wel erg hoog vond. Gaat men deze cijfers doorrekenen naar de groepsgrootte dan blijkt dat Marokkanen 4,9 en Turken2,7 en Antillianen 9,4 en Surinamers 5,6 en de overige allochtonen 1.9 maal zo vaak veroordeeld worden als autochtone Nederlanders.
Maar deze cijfers zijn een absolute ondergrens. Uit dit rapport blijkt namelijk dat een groot percentage van de daders ten onrechte als autochtoon wordt beschouwd. Het politieherkenningssysteem registreert slechts het geboorteland en de nationaliteit van de verdachte. Dus een genaturaliseerde allochtoon van de tweede generatie geldt als autochtoon!
Hier is dus een enorme vertekening, die per groep sterk zal verschillen (Surinamers en Antillianen hebben bijvoorbeeld vrijwel allemaal de Nederlandse nationaliteit, daar zal de vertekening het grootst zijn), maar over alle groepen heen laat zich een vertekening van gemiddeld 40% zien. Slechts 60% van de allochtone daders wordt als zodanig, als allochtoon, geregistreerd.
Als we de cijfers voor deze omissie – overigens naar etnische groep niet verder gedifferentieerd, dus veralgemeend – corrigeren, krijgen we het volgende beeld:
Van de veroordeelden worden dan Marokkanen 20.405 maal veroordeeld, Turken13.420, Antillianen 13.152, Surinamers 24.707 en de overige allochtonen 32.232 keer. Autochtonen plegen dan in totaal 96.580 misdrijven en alle allochtonen 103.915. Dus de allochtonen plegen, afgaande op de veroordelingen, in absolute zin meer delicten dan de autochtonen, hoewel ze maar 12% van de bevolking uitmaken! Op zich al een behoorlijk onthutsend cijfer, wat aansluit op een bericht in de Elsevier dat allochtonen in de gevangenissen al een meerderheid vormen. Als we deze cijfers weer relateren aan de bevolkingsaantallen van de verschillende etnische groepen krijgen we de volgende cijfers:
Marokkanen worden dan (veralgemeend) 12 Turken7 Antillianen 23, Surinamers 14 en de overige allochtonen 5 maal zo vaak veroordeeld als autochtone Nederlanders.
Zelfs deze cijfers geven waarschijnlijk niet de werkelijkheid weer. Want voornamelijk de eerste generatie allochtonen wordt in de criminaliteitsstatistieken als allochtonen aangemerkt, maar de hoofdmoot aan criminele delicten zit met name bij de tweede generatie. Deze blijft in de statistieken het meest buiten beeld. En je hoeft niet gestudeerd te hebben om te zien dat juist de tweede generatie zich het meest misdraagt. Met name Marokkaanse en Antilliaanse jongelui zijn berucht. Maar ook kleinere groepen als bijvoorbeeld Somaliërs vallen op in negatieve zin.
Laten we eens van de veronderstelling uitgaan dat 40% die niet in de officiële politiestatistieken voorkomt – wat voornamelijk jeugd is – 50% crimineler is dan de eerste generatie. Als we deze cijfers verwerken komen we op de volgende getallen: Marokkanen plegen dan 24.486 misdrijven (17 maal zo vaak als autochtonen), Turken16.104 (10 maal zoveel) Antillianen 15.782 (34 maal zoveel !!), Surinamers 29.648 (20,5 maal zo vaak) en de overige allochtonen 38.678 (6,8 maal zo vaak). In deze opstelling plegen de allochtonen 124.698 misdrijven tegen de autochtonen 75.797.
Wist u dat autochtonen opdraaien voor 96% van de allochtonen criminaliteit en zij 11x crimineler zijn?
De hoge criminaliteit onder Marokkanen in Nederland wordt niet veroorzaakt door hun lage inkomen of werkloosheid. Een belangrijker oorzaak is dat hun direct omgeving de misdaad niet afkeurt. Daardoor ligt de lat lager om een delict te plegen.bewijs Marokkanen zijn dus 15X zo crimineel als een autochtoon
We waren ontsteld over Meindert die in Leeuwarden werd doodgeschopt, we waren ontsteld omdat een jongeman werd doodgeschopt die bij een supermarkt het opnam voor oude vrouw, we waren ontsteld vanwege de doden in discoTs, we waren
ontsteld omdat een jongen bij sneeuwballen gooien werd doodgeschoten, hoe vaak gaan we nog ontsteld raken.
Hoe vaak laten we gewone trambestuurders en conducteurs nog tiranniseren en molesteren, hoe vaak mogen zwembaden en bioscopen nog een vrijplaats voor grof geweld zijn, hoe vaak mogen meisjes verkracht worden, hoe vaak mogen homo's gebeukt worden en hoe vaak mogen vrouwen voor hoer worden uitgescholden.
De beruchtste wijk is het Utrechtse Kanaleneiland met een treurige geschiedenis van islamitisch geweld. De oorspronkelijke bewoners zijn hier verdreven door onaangepast gedrag, pesterijen, berovingen en regelrechte intimidatie, bedreigingen en zware mishandeling. Dit gebeurt met de politieke bedoeling om de oorspronkelijke bevolking te verdrijven en te vervangen door huwelijksmigranten en zo de hele wijk te islamiseren. Zelfs de daar werkzame artsen werden met geweld en bedreigingen met de dood verdreven
Haha, ik ben een van die mensen waar je dan beter schoenen met stalen neuzen bij kan dragen volgens de CAO voor jehova'sIk ben één van die lastige mensen die zaterdagochtend mensen uit bed belt om met hen over de bijbel te praten; om vervolgens mijn voet tussen de deur te doen als jullie geen interesse hebben.
Wij hebben nu ook internet ontdekt!
Ik neem aan dat je met "die site" dan Fok bedoeld??? In welk opzicht vind je deze (volgens mij gecopyde) tekst frappant en tekenend voor wat???Hmmm, ik vind deze uitspraken van "Johan" daar op die site wel erg frappant en tekenent
Wat beweegd je om die heel lap te copyen en hier te plaatsen vind het gewoon een tendensieus stukkie wat niet te controleren valt op juistheid daar er geen bronvermelding te vinden is door deze cijferliefhebbers over een situatie van 5 jaar geleden ook nog en dus nog minder goed te controleren op juistheid
Gewoon de bekende in eenzijdigheid uitblinkende ranzigheid van racistisch rechts.
Het is allemaal de schuld van dè buitenlanders dat soort holle kretelogie, bekende retoriek van de populisten.
Groet Enigma
Geen mens is intelligent genoeg om de eigen domheid te begrijpen.
O, dus als er een "allochtoon" negatief uit een stukje komt (dit is trouwens ook een beetje het beeld wat ik heb gekregegn van "bepaalde allochtonen" ) Dan is het in eens rascistisch rechts, en ranzig en bla bla bla???Gewoon de bekende in eenzijdigheid uitblinkende ranzigheid van racistisch rechts.
Het is allemaal de schuld van dè buitenlanders dat soort holle kretelogie, bekende retoriek van de populisten.
Juist, je hebt weer eens een grijns op m'n gezicht gebracht!!
Met een dusdanig kortzichtig beeld zijn er ineens wel heeeeel veeeeel rascisten he,????? Nergens staat ook dat "de buitenlander" de schuld van alles is, Enigma(ik neem aan dat je dat er even zelf bij hebt verzonnen). Waar baseer je op dat dit NIET waar zou kunnen zijn dan, Enigma?? Op die grote holle kretologische, retorische, populistische, bla, bla, bla wat je zelf aanhaalt, of is iets wat (hol en argumentloos) uit jou mond komt bij voorbaat niet iets dusdanigs????