Wow! ook een fantastische zangeres, Wel erfelijk belast (ze is de dochter van Ravi Shankar)Petra schreef:@Peter
Ken 't. M'n ouders speelden veel 60's muziek, leuk.
Joanna doet mij meer denken aan Norah Jones.
YouTube Muziek
Moderator: Moderators
- Peter van Velzen
- Site Admin
Re: YouTube Muziek
Ik wens u alle goeds
Norah Jones deed mij denken aan Katie Melua (wordt ook genoemd in het filmpje) die haar lied "9 million bicycles" kosmologisch verantwoord heeft herschreven! Je kunt de korte introductie evt. skippen tot exact 1 minuut.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
dikkemick schreef:Norah Jones deed mij denken aan Katie Melua (wordt ook genoemd in het filmpje) die haar lied "9 million bicycles" kosmologisch verantwoord heeft herschreven! Je kunt de korte introductie evt. skippen tot exact 1 minuut.
Dat zat ik zo ongeveer allemaal te denken bij de eerste versie.
Braver dan the braafste braverik!
"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned
"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
Zeker! Ook zo'n stem die nooit gaat vervelen.Peter van Velzen schreef:Wow! ook een fantastische zangeres, Wel erfelijk belast (ze is de dochter van Ravi Shankar)Petra schreef:@Peter
Ken 't. M'n ouders speelden veel 60's muziek, leuk.
Joanna doet mij meer denken aan Norah Jones.
Die erfelijkheid is dan weer erg oneerlijk verdeeld.
Ik wilde graag bij m'n moeder in de background groep, zei ze 'neuh, jij bent van de bekhoud groep'.
-
ChaimNimsky
- Superposter
Zionist
@Chaim,
Mooi zeg!! Je hebt een smaak die ik wel kan waarderen. <3
Hier een Argentijnse zanger; Joaquín Sabina met zijn Israëlische collega Noa.
Hier een Argentijnse zanger; Joaquín Sabina met zijn Israëlische collega Noa.
The answer my friend is blowing in the wind,the answer is blowing in the wind.
Bob Dylan
Bob Dylan
Katie Melua ook een heerlijke stem, ze werd geïnspireerd door Eva Cassidy die helaas jong overleed aan kanker.dikkemick schreef:Norah Jones deed mij denken aan Katie Melua (wordt ook genoemd in het filmpje) die haar lied "9 million bicycles" kosmologisch verantwoord heeft herschreven! Je kunt de korte introductie evt. skippen tot exact 1 minuut.
Hier een duet met Eva die toen niet meer leefde. De techniek zorgde dat dit duet toch mooi bij elkaar aansloot.
The answer my friend is blowing in the wind,the answer is blowing in the wind.
Bob Dylan
Bob Dylan
-
ChaimNimsky
- Superposter
Grappig dat je Noa noemt. Binnenkort zie ik haar persoonlijk samen met Pasión Vega: http://grupoconcerttour.com/event/pasio ... oa-sevilla" onclick="window.open(this.href);return false;. Moet toegeven dat ikzelf geen fan van beide dames ben, maar een vriendin heeft me uitgenodigd voor het concert & daarna voor een drankje met wat tapas. Kan ik natuurlijk niet weigeren. Hier Pasión Vega met het lied 'lucía' van Manuel Serrat:Storm schreef:@Chaim,
Hier een Argentijnse zanger; Joaquín Sabina met zijn Israëlische collega Noa: https://www.youtube.com/watch?v=4_Nx57R2WxU" onclick="window.open(this.href);return false;
Zionist
Ook een man mag altijd 'Nee' zeggen hoor.ChaimNimsky schreef:http://grupoconcerttour.com/event/pasio ... oa-sevilla. Moet toegeven dat ikzelf geen fan van beide dames ben, maar een vriendin heeft me uitgenodigd voor het concert & daarna voor een drankje met wat tapas. Kan ik natuurlijk niet weigeren.
Maar als het om sangria & tapas gaat maakt het mij niet meer uit wat ze ten gehore brengen.
Denk je aan 'Change the World' dan denk je aan Clapton. (De man is natuurlijk weergaloos).
Het is echter geschreven door Tommy Sims.
En als je zijn versies hoort, hoor je ook echt de hartekreet van dat 16 jarige jochie, full of hopes and dreams.
Tenminste ikke wel.
(weergalozer
)
Oordeel zelf:
Het is echter geschreven door Tommy Sims.
En als je zijn versies hoort, hoor je ook echt de hartekreet van dat 16 jarige jochie, full of hopes and dreams.
Tenminste ikke wel.
Oordeel zelf:
Laatst gewijzigd door Petra op 27 jul 2017 02:39, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ChaimNimsky
- Superposter
Als man in Sevilla kun je geen 'nee' zeggen tegen tapas. De vrouwen zijn eventueel te weerstaan -- hoe mooi & gepassioneerd ze ook mogen zijn. Maar tapas in een goede tapasbar zijn hier niet te trotseren.Petra schreef:Ook een man mag altijd 'Nee' zeggen hoor.ChaimNimsky schreef:Een vriendin heeft me uitgenodigd voor het concert & daarna voor een drankje met wat tapas. Kan ik natuurlijk niet weigeren.![]()
Maar als het om sangria & tapas gaat maakt het mij niet meer uit wat ze ten gehore brengen.
Zionist
'Eventueel'ChaimNimsky schreef:Als man in Sevilla kun je geen 'nee' zeggen tegen tapas. De vrouwen zijn eventueel te weerstaan -- hoe mooi & gepassioneerd ze ook mogen zijn. Maar tapas in een goede tapasbar zijn hier niet te trotseren.Petra schreef:Ook een man mag altijd 'Nee' zeggen hoor.ChaimNimsky schreef:Een vriendin heeft me uitgenodigd voor het concert & daarna voor een drankje met wat tapas. Kan ik natuurlijk niet weigeren.![]()
'Een goede tapasbar'
Het enige wat dat nog kan toppen is sangria & tapas aan de voet van de Sagrada Família. (Al heb ik 'm in Sevilla nog niet geprobeerd.)
Ik zie ineens een bruggetje naar muziekPetra schreef: Het enige wat dat nog kan toppen is sangria & tapas aan de voet van de Sagrada Família.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Ik zie ineens een bruggetje naar muziekdoctorwho schreef:Petra schreef: Het enige wat dat nog kan toppen is sangria & tapas aan de voet van de Sagrada Família.
Nice!
Bedoel je nou met
Want die prachtige Yt van jou hebben we toch maar mooi aan dat geleuter te danken.
- Peter van Velzen
- Site Admin
Ik wens u alle goeds