Ismonda Groen: Het begon met Cinababy
Raar soort van informatiebron ....
Oh ja
ik zelf schrijf NOOIT brieven "van de tevreden klant" aan een of andere firma ...
Waarom zou ik me daar moeite voor doen of er mij mee bezig houden ?
en
waarom zou ik mijn medewerking moeten verlenen ( bovendien onvergoed ) aan de promotiekampagnes van een commerciele firma of de reputatie van een organisatie van prullen-verkopers ?
of
waarom zou ik gewoon afgaan op hun reklameblaadjes die vanalles beloven ? om tot het "groepje" volgelingen van een hype of merkfanaten te behoren , bijvoorbeeld ?
Ik blijf gewoon de produkten kopen van de firma die ik goed heb bevonden ( tot het tegendeel zich voordoet natuurlijk ) ...en anders win ik wel het initieel advies in van professsionelen of van ( door mij betrouwbaar gehouden )verbruikersverenigingen die controleerbare testen laten uitvoeren door experten ...
Kan ik ook nog altijd mee doen wat ik wil ...
"Experimentjes" uitvoeren die zijn gebaseerd op reklame aanbevelingen ? uuhhh ?
Ik hou niet zo van "faked " mondreklame of "ten tonee l gevoerde " getujigenissen en tegenwoordig ook niet meer ( door schade en schande geleerd ) van
" zelf een beetje klein doktertje spelen " ( dat deed ik oorspronkelijk toen ik 7 a 8 jaar oud was met de doos die ik kreeg van Sinterklaas / flut-stetoscoopje inbegrepen : iets anders dan altijd maar weer brandweerman spelen ) ....Overigens speel ik nog graag "doktertje "maar dan wel in andere betekenis ...