Zijn homeopaten oplichters. De definitie van een oplichter.

Kritische maatschappij gerichte hersenspinselen...:)

Moderator: Moderators

Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

mustafa schreef:fatsoenlijke mensen hebben meestal iets te verbergen
en normale mensen, daar heb ik niet veel mee op
Dus je hebt niet veel met normale fatsoenlijke mensen, vreemde uitlating toch wel.

Dus je hebt meer met onfatsoenlijke abnormale mensen :shock:

Groet,

Kitty
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Erik
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Erik »

Kitty schreef:Dus je hebt meer met onfatsoenlijke abnormale mensen
Tsja, soort zoekt soort zullen we maar zeggen!
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)

Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
heeck
Ontoombaar

Bericht door heeck »

Mustafa,

Je weet de speciaal voor jou onderhouden weg toch nog wel ?
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 8333#38333
Tsjuus,
Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
Prodigy
Forum fan

Bericht door Prodigy »

Nieuws: Ik heb het enige werkende homeopatische middel ontdekt: Chamodent.

Mijn dochtertje van 9 maanden heeft last van haar tanden en stopt pas met huilen als ik ijs tegen haar tandvlees aanhoud OF chemodent. Ik heb al geprobeerd of ik hetzelfde effect zou krijgen met water. Geen resultaat. Gekeken of er een of ander sterk extract inzit. Niets Gekeken of chamodent alcohol bevat: 2,5%. Te weinig alcohol voor een verdoving gezien het maar 3 druppels zijn, verbazingwekkend.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Prodigy schreef:Nieuws: Ik heb het enige werkende homeopatische middel ontdekt: Chamodent.

Mijn dochtertje van 9 maanden heeft last van haar tanden en stopt pas met huilen als ik ijs tegen haar tandvlees aanhoud OF chemodent. Ik heb al geprobeerd of ik hetzelfde effect zou krijgen met water. Geen resultaat. Gekeken of er een of ander sterk extract inzit. Niets Gekeken of chamodent alcohol bevat: 2,5%. Te weinig alcohol voor een verdoving gezien het maar 3 druppels zijn, verbazingwekkend.
Inderdaad, een mirakel.

Samenstelling van dit produkt.
Bevat per 100 g: 10 mg Belladonna D6, 10 mg Chamomilla D6, 10 mg Ferrum phosphoricum D8, 10 mg Hepar sulfuris D12, 10 mg Pulsatilla D6.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Prodigy
Forum fan

Bericht door Prodigy »

Ik ga een experiment doen, ik heb deze druppeltjes gekregen en ook cinebaby, voor darmkrampjes. Nu ga ik kijken of dit hetzelfde resultaat geeft.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Ismonda Groen: Het begon met Cinababy
Mijn man en ik zijn op 18 juli van dit jaar de gelukkige ouders geworden van onze dochter Delayla. Delayla krijgt tot op de dag van vandaag nog steeds borstvoeding. Twee dagen na de geboorte was de roze wolk even verdwenen; Delayla had veel last van darmkrampjes. Als kersverse ouders voel je je behoorlijk machteloos als dat kleine meisje zo aan het huilen is. Het maakte niet uit wat ik at of wat ik liet staan, de krampjes kwamen gewoon terug. Na een tip van een vriendin zijn wij toen Cinababy gaan gebruiken. We konden nu gelukkig wat voor ons meisje doen. In iedere tas zat een flesje Cinababy en ook bij oma heeft ze een flesje staan.
Na drie maanden maakte de darmkrampjes plaats voor de doorkomende tandjes. Volgens een boekje dat we lazen. hebben kinderen geen pijn maar ‘jeuk’ van doorkomende tandjes, maar aan het huilen van Delayla denken wij toch eerder aan pijn hoor! Delayla kreeg ook eerst hoektandjes boven, anders dan anders. Chamodent was de naam van het volgende kindergeneesmiddel dat bij ons in huis werd gehaald. Delayla is erg vroeg met het krijgen van tandjes, dus het bijten op een bijtring was nog geen oplossing. Chamodent bracht verlichting en Delayla kon weer lekker kletsen en lachen. Zij is nu bijna 6 maanden en heeft al 4 tandjes.
Nu heb ik net Tussikind gekocht want ze heeft haar eerste hoestje flink te pakken. Weer VERTROUWEN WIJ OP DE HOMEOPATHIE VAN VSM.

Hans, Ismonda en Delayla Groen
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
windsurfer
Diehard

Bericht door windsurfer »

[cynische mode] zou het dan toch allemaal waar zijn wat Mustafa zegt [/cynische mode]

Erg fijn voor jou en je dochter Prodigy, maar helaas geldt ook hier het adagium: één test is geen test. Dus zal een objectieve analyse nodig zijn om dit effect zich als specifiek te laten bewijzen.
"keeping an open mind is a virtue, but not so open that your brains fall out"
Tsjok45
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Tsjok45 »

Ismonda Groen: Het begon met Cinababy
Raar soort van informatiebron .... :roll:

Oh ja :idea:
ik zelf schrijf NOOIT brieven "van de tevreden klant" aan een of andere firma ...
Waarom zou ik me daar moeite voor doen of er mij mee bezig houden ?
en
waarom zou ik mijn medewerking moeten verlenen ( bovendien onvergoed ) aan de promotiekampagnes van een commerciele firma of de reputatie van een organisatie van prullen-verkopers ?
of
waarom zou ik gewoon afgaan op hun reklameblaadjes die vanalles beloven ? om tot het "groepje" volgelingen van een hype of merkfanaten te behoren , bijvoorbeeld ?

Ik blijf gewoon de produkten kopen van de firma die ik goed heb bevonden ( tot het tegendeel zich voordoet natuurlijk ) ...en anders win ik wel het initieel advies in van professsionelen of van ( door mij betrouwbaar gehouden )verbruikersverenigingen die controleerbare testen laten uitvoeren door experten ...
Kan ik ook nog altijd mee doen wat ik wil ...

"Experimentjes" uitvoeren die zijn gebaseerd op reklame aanbevelingen ? uuhhh ?

Ik hou niet zo van "faked " mondreklame of "ten tonee l gevoerde " getujigenissen en tegenwoordig ook niet meer ( door schade en schande geleerd ) van
" zelf een beetje klein doktertje spelen " ( dat deed ik oorspronkelijk toen ik 7 a 8 jaar oud was met de doos die ik kreeg van Sinterklaas / flut-stetoscoopje inbegrepen : iets anders dan altijd maar weer brandweerman spelen ) ....Overigens speel ik nog graag "doktertje "maar dan wel in andere betekenis ... :wink:
Ni dieu , Ni maitre
Ni , Ni , Ni ( The knight of Ni )
mustafa
Bevlogen

Bericht door mustafa »

Kitty schreef:
mustafa schreef:fatsoenlijke mensen hebben meestal iets te verbergen
en normale mensen, daar heb ik niet veel mee op
Dus je hebt niet veel met normale fatsoenlijke mensen, vreemde uitlating toch wel.

Dus je hebt meer met onfatsoenlijke abnormale mensen :shock:

Groet,

Kitty
JA
ik hou van onaangepaste abmormale mensen,
dropouts, zwervenden, eenzamen, troostelozen, en zieken
god = music
architektuur = bevroren muziek
overwin het kwade door het goede
ik ben een niet-religieus gelovige
ik ben feminist
homoeopathie # kwakzalverij
ervaring telt
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

En daarom zit je hier? :shock:
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
mustafa
Bevlogen

Bericht door mustafa »

Kitty schreef:En daarom zit je hier? :shock:
uit loyaliteit met minderheden
ik heb het niet zo op meerderheidsdictatuur, want die berust op arrogantie
god = music
ik ben feminist
ervaring telt
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

mustafa schreef:
Kitty schreef:En daarom zit je hier? :shock:
uit loyaliteit met minderheden
ik heb het niet zo op meerderheidsdictatuur, want die berust op arrogantie
Maar verder niets te melden over de kwakzalverij der homeopathie.
mustafa
Bevlogen

Bericht door mustafa »

jij begon er over, cluny
jij heb er iets over te melden, ik niet
god = music
ik ben feminist
ervaring telt
Tsjok45
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Tsjok45 »

Jaja de minderheden , en dan vooral de zieken , hopelozen en zij die troost zoeken , enzovoort ... kunnen Mustafa een pb'tje sturen ....
" Komt allen naar mijn " alternatieve " onderwereld , het zal jullie goed doen "
is de onderliggende maar detecteerbare boodschap
en zo kunnen ze ook meteen een afspraak maken voor een consultatie en/of een dagje relioterie met een self-made therapeut en dealer van bijgelovige verslavingen ....
Je gebruikt dit forum als een gratis postbus voor potentieele klanten en als valkuil voor de naivelingen en de minder weerbaren ....
Je praatjes zijn de gezellige prietpraat babbel van de marskramer die volk probeert te trekken ...
Mustafa , je zit hier gewoon te werven .... je ben een doodgewone ordinaire spammer .... :evil: :evil: :evil:

WEG ERMEE

dit forum is voor mensen die willen rationeel discussieren zonder voortdurend te moeten schermen met mensen die iedereen een oor willen aannaaien .en zich vioortdurend beroepen op irrationalismen , wazigheden , bijgeloof , truuks en obscurantistische fumisterijen ...
Ni dieu , Ni maitre
Ni , Ni , Ni ( The knight of Ni )
Plaats reactie