Het is nog niet uit, Gershom leeft nog!
ontdekkingsreis van een vreemdeling
Moderator: Moderators
Re: ontdekkingsreis van een vreemdeling
@elle,
The answer my friend is blowing in the wind,the answer is blowing in the wind.
Bob Dylan
Bob Dylan
- vegan-revolution
- Superposter
Er vormt zich hier allengs een schare fans. Ik had tot dusver niet het levensverhaal (wat ongetwijfeld nog veel langer is dan hier tot nu toe is weergegeven) van Gershom niet meegekregen. Nu, na lezing van deze draad wel. Voor mij boeiend en tegelijkertijd ook enigszins tragisch. Dank voor deze openhartigheid, Gershom!
Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
Ik ben in ieder geval blij dat het boeiend is, en ach de tragiek valt nog mee. Het is goed afgelopen toch?vegan-revolution schreef:Er vormt zich hier allengs een schare fans. Ik had tot dusver niet het levensverhaal (wat ongetwijfeld nog veel langer is dan hier tot nu toe is weergegeven) van Gershom niet meegekregen. Nu, na lezing van deze draad wel. Voor mij boeiend en tegelijkertijd ook enigszins tragisch. Dank voor deze openhartigheid, Gershom!
- vegan-revolution
- Superposter
Dat is waar, je lijkt redelijk goed terecht gekomen en en passant lijk je ook de nodige levenslessen te hebben opgedaan die nu in je voordeel lijken te strekken.Gershom schreef:Ik ben in ieder geval blij dat het boeiend is, en ach de tragiek valt nog mee. Het is goed afgelopen toch?
Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest