Jij denkt dat de mensen niet openstaan voor jou ideeën. Jij zegt dat tegen iedereen in deze topic. Dit is werkelijk een probleem bij jou.
Dat stel je de hele tijd, dus hoezo "open"
Ik kom gister, na lang discusseren, pas achter het feit dat jij binnen je theorie totaal geen rekening hebt gehouden met de voortplanting van ééncelligen. Je weet er nog niet eens van deze manier van voortplanten af. Dat is dus niet de hele tijd.
Hoe kom je daar nou weer bij? Waar doe ik een dreigement?
Hierzo:
Jist schreef: Gaan we een "als ik jou was" spelletje doen?
De beste manier om kritiek te voorkomen is door je mond te houden. Aristoteles
Jan van Lennip schreef:
Ik kom gister, na lang discusseren, pas achter het feit dat jij binnen je theorie totaal geen rekening hebt gehouden met de voortplanting van ééncelligen. Je weet er nog niet eens van deze manier van voortplanten af. Dat is dus niet de hele tijd.
Dat heb ik wel, dat vindt je ook terug in OP. Maar aangezien je echt heel raar begint te doen nu, hou ik het voor gezien nu.
Je beschuldiging dat ik dreigementen uit richting jou, gaat mij veel te ver.
Ik ben tegen totalitaire dictatuur, vandaar dat ik mij genoodzaakt voel me terug te trekken van Freethinker.
Jist schreef:
Je zou een dreigement citeren, waar blijft dat citaat? Meen jij echt dat dit een dreigement is?
Er staat toch een citaat. Iedereen kan zien dat het heel dreigend over komt in deze discussie.
Ik begin ernstig aan je intelligentie te twijfelen. Wat een raar spelletje speel je.
Wat je zegt ben je zelf.
Jist schreef:
Dat heb ik wel, dat vindt je ook terug in OP. Maar aangezien je echt heel raar begint te doen nu, hou ik het voor gezien nu.
Jist: Je hebt geen snars begrepen van voortplanting. Je topic is volkomen gebaseerd op aannames. Ik begrijp dat jij jezelf bijzonder vind, maar zolang jij je onderbouwing niet volledig maakt vind ik het belangrijk dat jij je topic laat voor wat het is.
Jist schreef:
Je zou een dreigement citeren, waar blijft dat citaat? Meen jij echt dat dit een dreigement is?
Er staat toch een citaat. Iedereen kan zien dat het heel dreigend over komt in deze discussie.
Ik begin ernstig aan je intelligentie te twijfelen. Wat een raar spelletje speel je.
Wat je zegt ben je zelf.
Jist schreef:
Jist: Je hebt geen snars begrepen van voortplanting. Je topic is volkomen gebaseerd op aannames. Ik begrijp dat jij jezelf bijzonder vind, maar zolang jij je onderbouwing niet volledig maakt vind ik het belangrijk dat jij je topic laat voor wat het is.
Dreigement, hoe kom je er bij? Nergens dreig ik, je bent behoorlijk de weg kwijt zoals je nu bezig bent. Ik pas.
Ik ben tegen totalitaire dictatuur, vandaar dat ik mij genoodzaakt voel me terug te trekken van Freethinker.
Jist schreef:
Dreigement, hoe kom je er bij? Nergens dreig ik, je bent behoorlijk de weg kwijt zoals je nu bezig bent. Ik pas.
Nu ben je weer heel agressief. Je veroordeeld mij en geeft voor de tweede keer aan klaar te zijn binnen je eigen discussie. Ik begin mij af te vragen waar dit topic heen gaat.
Jan van Lennip schreef:
Nu ben je weer heel agressief. Je veroordeeld mij en geeft voor de tweede keer aan klaar te zijn binnen je eigen discussie. Ik begin mij af te vragen waar dit topic heen gaat.
Agressief? Ik ben niet agressief, en doe ook niet agressief. Ik wijs je enkel op de onzinnigheid van je beschuldiging. Waar je vervolgens op reageert met nieuwe onzin beschuldigingen.
Waar het heengaat? Dankzij jou voorlopig naar een "afzeik" topic vol met verzonnen beschuldigingen.
Je veroordeeld mij en geeft voor de tweede keer aan klaar te zijn binnen je eigen discussie.
Ik geef aan klaar te zijn met jou, om bovenstaande reden. Het onderwerp van het topic ben ik nog lang niet klaar mee. Maar je manier van doen en je "slachtofferrolletje" is erg vervelend hier.
Het lijkt er erg op dat je de boel wilt ontsporen met dit gedrag, daar pas ik voor, vandaar dat ik aangaf klaar met je te zijn.
Je hebt gewoon geen idee waarover je een topic bent gestart. En op het moment dat jij er niet uitkomt begin je gelijk met anderen te beschuldigen van onwilligheid en andere weerstand.
Jan van Lennip schreef:Je hebt gewoon geen idee waarover je een topic bent gestart. En op het moment dat jij er niet uitkomt begin je gelijk met anderen te beschuldigen van onwilligheid en andere weerstand.
Je onwilligheid laat jij zelf blijken door off topic valse beschuldigingen te doen.