Pastafarianisme (niet) toegelaten als kerk

Opvallende zaken, schokkende gebeurtenissen, bizarre verhalen enz. Valt je iets op in de media zet deze artikelen dan hier!!

Moderator: Moderators

PietV.
Erelid

Re: Pastafarianisme (niet) toegelaten als kerk

Bericht door PietV. »

dikkemick schreef: Maar dat van het absolute plaatsen was een grapje hoor PietV. Ik denk dat censuur het RD niet onbekend zal zijn. Maar misschien zit ik ernaast en moet 'dat-beloof-ik' een (beknopte) poging wagen.
Het grapje had ik door mijn bijdrage is ook voor de fun. Censuur is een basisbehoefte van grefo's. Daarom zijn er zoveel filters in omloop en kom je bijna nergens meer tussen. Kwestie van overleven zeggen ze, de buitenwacht daar zijn ze niet tegen bestand.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Fish
Ontoombaar

Re: Pastafarianisme niet toegelaten als kerk

Bericht door Fish »

Waarom? schreef:En ondertussen de hoofdredactionele commentaren van het Refdag bereikt..... http://www.refdag.nl/opinie/commentaar/ ... r_1_968902" onclick="window.open(this.href);return false;

Het verbaasd me ( of toch niet ? ) dat ze er woorden aan vuil willen maken....
Mooi stukje, de overheid moet gaan vragen maar toch maar niet vragen. :)
irrationaliteit van het christelijk geloof
Zou dat ergens een lampje doen branden?
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Waarom?
Bevlogen

Re: Pastafarianisme niet toegelaten als kerk

Bericht door Waarom? »

Fish schreef:
Waarom? schreef:En ondertussen de hoofdredactionele commentaren van het Refdag bereikt..... http://www.refdag.nl/opinie/commentaar/ ... r_1_968902" onclick="window.open(this.href);return false;

Het verbaasd me ( of toch niet ? ) dat ze er woorden aan vuil willen maken....
Mooi stukje, de overheid moet gaan vragen maar toch maar niet vragen. :)
irrationaliteit van het christelijk geloof
Zou dat ergens een lampje doen branden?
Fish,

Maak je geen illusie dat dit een lampje doet branden. Een groot gedeelte van de achterban van het Refdag ziet het geloof en Christendom als feiten die niet weerlegbaar zijn. Ze zijn zelf een groot aanjager van Creationisme binnen de refo gezindte. De "wetenschaps" pagina's staan bol van al die pseudo-crap
God is dood! God blijft dood! En wij hebben hem gedood! Hoe zullen wij ons troosten, wij moordenaars?

Zoek je troost? Bach! ( Waarom? 1:1)
Dat beloof ik
Bevlogen

Bericht door Dat beloof ik »

Nu ook op de site der sites.
"The Netherlands recognizes Pastafarianism as an official religion"

De site van Zijne Noedeligheid:
http://www.venganza.org/2016/02/netherl ... cognition/" onclick="window.open(this.href);return false;
“Mr. Spock, do you have a theory?”
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Misschien toch maar een sticker achter op de auto. Moet ik nog even de mede bestuurster overtuigen dat sommige standpunten pas begrepen worden als ze terug komen in een andere variant.
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

De belastingdienst steekt een stokje achter ANBI, geen fiscale vrijstellingen. Het algemeen beoogt maatschappelijk nut is niet duidelijk, dat laatste is mij dus ook niet duidelijk als ik naar honderden religieuze clubjes met de meest exotische namen kijk.

http://www.telegraaf.nl/dft/26726693/__ ... iet__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

De 'spaghettikerk' leert onder meer dat je in de hemel biervulkanen en naaktdanseressen hebt. Die zijn er ook in de hel, maar daar is het bier bedorven en hebben de danseressen een geslachtsziekte.
Uiteraard ontstaan als parodie op alle andere religies en geloofsovertuigingen, maar wie wie in het ontstaan daarvan gaat verdiepen zal ook doorgaans bedrogen uitkomen. Geen parodieën misschien, wel slappe aftreksels van eerdere geloofsovertuigingen. Geen van allen subsidie dus.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Plaats reactie