Nu je het er toch over hebt, ik was naar mijn mening toch vrij serieus op je stelling ingegaan, vond je het zelf niet meer interressant?relict schreef:Beste writser..Je haalt.''Mein Kampf'' van een zekere Adolf aan .Er bestaan sterke aanwijzingen dat Adolf de religie gebruikte,hij gebruikte voor zijn doeleinden echter ook zeer waarschijnlijk de massapsychologie....Onder het draadje christendom judaisme met de titel psychologie-wetenschap vind je dit.(Adam)
Mogelijk worden deze theorieen nog steeds gebruikt,en wij vragen ons af waarom het zo lijkt dat de democratie niet functioneert...lees eerst even dan praten we erover..
Waar heeft dit betrekking op? Heeft dit iets met wetenschap te maken, buiten dat we nu vrij goed weten wat AIDS is hoe het word overgebracht het zich verspreid en hoe je je er tegen kunt wapenen.relict schreef:Ach beste kitty,hoeveel mensen zijn er toch aan het sterven vanwege aids?
Hoe meer mensen er komen hoe meer er doodgaan, wat wil je hiermee zeggen?relict schreef:Sterven er werkelijk minder mensen dan vroeger?
Wie twijfelt er hier aan dat de uitwerkingen van wetenschap techniek ed niet altijd gunstig zijn?relict schreef:Je lost een probleem op,creeert een ander,of een veelvoud...Wetenschap wordt ons verkocht als vooruitgang....
Is het effectief vooruitgang?
Voor jouw is het systeem blijkbaar niet heilig maar voor wie wel dan? Maar nu effe serieus... wat ik treurig vind is wanneer iemand alleen maarrelict schreef:Die confrontatie vind ik interessant....omgang met kritiek en op het heilige systeem wat het handje vasthoudt in religie of wetenschap is zeer interessant....
en eigenlijk om te lachen,hoewel het ook wel treurig is...
kritiek levert zonder zelf de moeite te nemen dan een alternatief aan te dragen.
Bijvoorbeeld de posting waarin massapsychologie was op zich wel interessant, echter is me nog steeds niet duidelijk wat je er zelf mee wilde of
wat je er van vond. Wetenschap word naar ik zo opmerk door jouw gezien als iets wat teveel "geheiligd" word, ok maar wat dan?
Ik heb nog steeds geen flauw idee wat jezelf dan ziet als een " betere " methode of " zienswijze " of wat dan ook, ok laat dan eens wat karikaturen zien
(mischien dat je dan beter begrepen word) en laat ook eens je licht eens schijnen over hoe het beter kan (kunnen anderen ook eens wat kritiek geven