William
Moderator: Moderators
-
william1603
William
Hallo allen,
Mijn naam is William, ik ben gefascineerd van alles wat te maken heeft met onze schepping. Met name Jiddu Krishnamurti. Deze meneer gaat in 1 adem met de Boeddha en de Christus. Jiddu sprak over licht en over het bevrijden van de geest. Daarnaast ben ik geïnteresseerd in dans. In mijn beleving is dansen ook een stukje bevrijding. Dans is voor mij (met partner) een manier om intens met iemand in contact te zijn. Verder weet ik niet zo gauw wat ik moet vertellen. Tot hier, Groeten.
Mijn naam is William, ik ben gefascineerd van alles wat te maken heeft met onze schepping. Met name Jiddu Krishnamurti. Deze meneer gaat in 1 adem met de Boeddha en de Christus. Jiddu sprak over licht en over het bevrijden van de geest. Daarnaast ben ik geïnteresseerd in dans. In mijn beleving is dansen ook een stukje bevrijding. Dans is voor mij (met partner) een manier om intens met iemand in contact te zijn. Verder weet ik niet zo gauw wat ik moet vertellen. Tot hier, Groeten.
Re: William
Welkom, we hebben hier niet zoveel mensen rondlopen met jouw achtergrond.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Welkom!
God is dood! God blijft dood! En wij hebben hem gedood! Hoe zullen wij ons troosten, wij moordenaars?
Zoek je troost? Bach! ( Waarom? 1:1)
Zoek je troost? Bach! ( Waarom? 1:1)
Welkom William.
Je haalt al een wereld van gedachten en discussiemateriaal aan.
- De schepping, als je daarmee bedoeld alles wat we tegenkomen in de natuur is ook heel fascinerend.
Als je daarmee het proces van scheppen bedoelt, wordt dat iets anders, ook weer veelomvattend, en ook interessant om te lezen wat jij daarover te zeggen hebt.
- Lijkt me interessant om van jou te horen, waarom je vindt dat deze mensen of hun gedachtegoed, daarvoor een hulp of voorbeeld kunnen zijn.
- Ontspannen en genieten en leven doet ieder op zijn eigen manier.
Ik heb jaren heel veel gedanst en ervoer dat ook als een zeer inspannende maar verregaande manier om te ontspannen.
Maar jij hebt het specifiek over bevrijding?
Mag ik verwachten dat je daar meer van gaat schrijven in de diverse fora?
Je haalt al een wereld van gedachten en discussiemateriaal aan.
- De schepping, als je daarmee bedoeld alles wat we tegenkomen in de natuur is ook heel fascinerend.
Als je daarmee het proces van scheppen bedoelt, wordt dat iets anders, ook weer veelomvattend, en ook interessant om te lezen wat jij daarover te zeggen hebt.
- Lijkt me interessant om van jou te horen, waarom je vindt dat deze mensen of hun gedachtegoed, daarvoor een hulp of voorbeeld kunnen zijn.
- Ontspannen en genieten en leven doet ieder op zijn eigen manier.
Ik heb jaren heel veel gedanst en ervoer dat ook als een zeer inspannende maar verregaande manier om te ontspannen.
Maar jij hebt het specifiek over bevrijding?
Mag ik verwachten dat je daar meer van gaat schrijven in de diverse fora?
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
- Peter van Velzen
- Site Admin
Welkom William
Laat ons terzijne tijd weten wat je hier zoal observeert.
Laat ons terzijne tijd weten wat je hier zoal observeert.
Ik wens u alle goeds
Van harte welkom! 
Mijn persoonlijke blog, over hoe een streng gereformeerd meisje haar geloof volledig verloor en wat de gevolgen waren, vind je hier: https://dogmavrij.wordpress.com/
Welkom William
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Op zijn eigen verzoek is het account van William opgezegd.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.