.
Ik moet eerlijk bekennen.
Ik ken die bekroonde strip niet. Russische anti-naziwet treft beeldroman 'Maus'
Ik heb even snel op internet gekeken, het lijkt mij een kwalitatief goed stripverhaal. Info.
Gewoon in de winkel laten liggen was mijn eerste gedachte bij het bericht in Trouw.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Over 'Mein Kampf', ik heb het geheel uitgelezen.
Deed ik wel ongeveer 2 jaar over, op de Ereader, maar het is een goede oefening in drogredenen herkennen.
Ook kan je vrij scherp de doelstellingen van ome Adolf eruit filteren.
Ergo, zeer taaie kost, maar historisch verantwoord om te lezen.
.
.
Ik weet niet of deze variant van het Hakenkruis momenteel trots meegedragen wordt bij een naziparade ergens in een uithoek van Europa.
Het plaatje is afkomstig van een schimmige internetsite.
Hoe ik op die site terecht ben gekomen is een lang verhaal. Maar voorlopig wil ik alleen het plaatje laten zien.
Voor bij de verzameling.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Cluny schreef:Bij het zien van een hakenkruis is het altijd zaak om goed te kijken waar je de afbeelding van het hakenkruis plaatst.
Bijna altijd moet je verder kijken om te bepalen of de afbeelding of het opmerkzaam maken op de afbeelding goed, fout of neutraal is.
Hier de foto van een WOII piloot met zijn vliegtuig en zijn knappe vriendin,.
Deze oorlogsheld heeft met zijn Messerschmitt 109G 25 russische vliegtuigen uit de lucht geschoten en daarvoor had hij met 2 andere vliegtuigtypes al 17 sovjet vliegtuigen neergehaald.
Mag je deze meneer met het grote hakenkruis op een Messerschmitt 109 "Gustav" bewonderen?
Waar moet je dit hakenkruisplaatje plaatsen?
Goed, fout of neutraal?
De link naar de foto was dood. Met deze nieuwe link is de bijdrage van pagina 2 weer compleet.