Een schande is het dat mensen die op zo'n ondemocratische partij hebben gestemd die dit niet alleen toelaat maar zelfs aan meewerkt!Hewel daar zit dan toch iets scheef he flap, en de wever stuurt dit, wil dit, keurt dit goed, da michelle van den mr dat allemaal mag doen en dat de walen nog een keer een premierke mogen leveren, schaduwpremier de wever, en de rest zijn poppen die naar her kaisar zijn pijpen dansen.
Stuurt Belgische regeringspartij N-VA aan op totalitarisme?
Moderator: Moderators
Re: Stuurt Belgische regeringspartij N-VA aan op totalitaris
"Anti-intellectualisme has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge" - Isaac Asimov
-
appelfflap
- Banned
tsjaLordDragon schreef: Hewel daar zit dan toch iets scheef he flap, .
heel de Belgische staatsstructuur zit fundamenteel fout
da's nix nieuws onder de zon, alleen grappig dat progressieven zo behoudsgezind zijn en tegen elke prijs die structuur, + alle perverse neveneffecten, willen behouden
Bonjour: Voorzet verwijderd.
Bonjour: Reactie op voorzet verwijderd.
"Anti-intellectualisme has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge" - Isaac Asimov
-
appelfflap
- Banned
Bonjour: Gezeur verwijderd.
Flap:pallieter schreef:
(...) Zeker als je met een gladkakker te maken hebt zoals BDW (...).
jij bent diegene die Dewever een gladkakker noemt, jij radicaliseert en ontmenselijkt Dewever,
Idd, dat vraag ik mij ook af waarom men dit toelaat. Gladkakker vergelijken met ontmenselijken en radicaliseren. Ik herinner mij een bepaald soort mensen dat op identiek dezelfde wijze kritiek probeerde tegen te houden.en de forumleiding laat dit soort wansmakelijke onzin/verwijten/ mensonterende vergelijkingen gewoon verder woekeren
Mag ik de deelnemers even aan deze herinneren!
Het liefste grijp ik zo min mogelijk in, tenslotte heb ik toch niet te maken met een 2 kleine kinderen.
Maar als jullie liever willen dat ik jullie op die manier behandel, kan dat wel hoor. Dan ga ik er wel met de bezem doorheen.
Bonjour schreef:Ik vind de toon hier niet meer acceptabel. Reageer je svp niet meer af op je gesprekspartner. Dit moet beter kunnen. Als je elkaar niet kan overtuigen; That's life, live with it. Probeer met feiten op je partner te reageren, niet met modder.
Het liefste grijp ik zo min mogelijk in, tenslotte heb ik toch niet te maken met een 2 kleine kinderen.
Maar als jullie liever willen dat ik jullie op die manier behandel, kan dat wel hoor. Dan ga ik er wel met de bezem doorheen.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
-
appelfflap
- Banned
doenBonjour schreef: Het liefste grijp ik zo min mogelijk in, tenslotte heb ik toch niet te maken met een 2 kleine kinderen.
Maar als jullie liever willen dat ik jullie op die manier behandel, kan dat wel hoor. Dan ga ik er wel met de bezem doorheen.[/color]