wonderen bestaan niet
Moderator: Moderators
Dat en is geen whonder .....ik begrijp er zoals gewoonlijk natuurlijk weer helemaal niets van
ik drink er eentje op uw " korsakoff " , ik lig nog dubbel van de slappe lach l ....
..... ( jezus tegen pontius pilatus )hmm groningen zal dan wel geen stad zijn.
....."Gij zegt het "
met vriendelijke groet
Laatst gewijzigd door Tsjok45 op 21 sep 2006 01:14, 6 keer totaal gewijzigd.
Ni dieu , Ni maitre
Ni , Ni , Ni ( The knight of Ni )
Ja, maar HOE kwam die daar? En wat voor antwoord je ook geeft kun je het bewijzen?Kitty schreef:Jawel hoor omdat er op die plaats een eikel op de grond viel of een kastanje
Jaaa....... dus de wondertjes zijn de wereld voorlopig nog niet uit! 8)
Is dit geen prachtig argument voor het bekende "er moet wel iets zijn'.
Als je aan een ballonnetje met helium lurkt , in plaats van aan je waterpijp , dan begin je heel raar en heel hoog te spreken .... Het is een gekende truuk bij komieken van de oude stempel ____een ballonnetje gevuld met helium
Als je echter teveel en te langdurig aan vanalles lurkt begin je te zeveren .... en allerlei fora vol te braken .... en dat is ook niet verboden door de gravitatiewet ; maar wel verboden door de wens om geloofwaardig over te komen ....
Ni dieu , Ni maitre
Nou...Tsjok45 schreef:een variant op "de kip en het ei " .... ?
Heb laatst een beetje liggen snuffelen in zo'n religieus geschrift en ontwaarde deze
"waarachtige" denkwijze.
En ja Tsjok, zoiets is het wel "de kip en het ei " Kijk voor sommige gelovigen valt er nauwelijks
afstand te nemen van wat ze geloven. Zo word er wel eens specifiek beredeneert dat de evolutheorie pas een feit is voordat iedere missing link is gevonden. Wat niet zal lukken natuurlijk omdat het merendeel allang vergaan is. Het systeem is overigens goed te doorgronden. Net als deze denkwijze zoals je net liet zien.
Hoe geloven werkt ( 't psychologische facet daarvan) is ook goed te doorgronden.
Zo kun je kip en ei vervangen door mens en g'd, die beide waren er ooit niet.
Maar je kunt zo'n discussie voeren tot je er bij neervalt, dat wel.
En ja, die fora rondbraken dat is inderdaad wat je de laatste tijd veel ziet.