Moslims in Nederland 2004-2012

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

DiMensie

Re: Moslims in Nederland 2004-2012

Bericht door DiMensie »

Moslimsympathisanten=gidswoord.
Moslims die Islamitischer worden? =D>
Leuke vondst, lijkt in deze context nog een zinvolle stijlfiguur ook, maar desondanks een tautologie.

Wilders/PVV is onlosmakelijk verbonden met de Islamisering van Nederland (die door mij niet ontkend wordt!) daar hij met zijn polariserende manier van politiek bedrijven bijdraagt aan de tweedeling van onze maatschappij welke een voedingsbodem is voor de radicalisering van Moslims in Nederland.

Ik weet niet wie bedoelt worden met het gidswoord moslimsympathisanten, maar het was toch echt een anti-moslimsympathisant die Wilders inbracht in dit topic met de woorden

"Geert Wilders weet raad."

Als anti-moslimsympathisanten zoals jij en anderen verder Geert Wilders doodzwijgen, :wink:
dan doe ik dat ook!
.
vegan-revolution
Superposter

Bericht door vegan-revolution »

DiMensie schreef:Wilders/PVV is onlosmakelijk verbonden met de Islamisering van Nederland (die door mij niet ontkend wordt!) daar hij met zijn polariserende manier van politiek bedrijven bijdraagt aan de tweedeling van onze maatschappij welke een voedingsbodem is voor de radicalisering van Moslims in Nederland.
Tuurlijk. Als moslims radicaliseren is dat de schuld van de islamcritici. Radicale moslims vinden dat een prima gedachte die vooral mede gevoed moet worden door "dhimmi's" en "gematigde" moslims, want dan durft men daardoor tenminste nauwelijks nog kritiek op de islam te uiten. Precies in het straatje van de radicale moslims die elke strategie te baat nemen om islamkritiek te laten verstommen (over doodzwijgen gesproken ..... ).

Ook waar Geert Wilders (en andere islamcritici) ver te zoeken is (zijn) radicaliseren moslims. Is dat soms óók de schuld van Geert Wilders?
                              Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
DiMensie

Bericht door DiMensie »

vegan-revolution schreef:
DiMensie schreef:Wilders/PVV is onlosmakelijk verbonden met de Islamisering van Nederland (die door mij niet ontkend wordt!) daar hij met zijn polariserende manier van politiek bedrijven bijdraagt aan de tweedeling van onze maatschappij welke een voedingsbodem is voor de radicalisering van Moslims in Nederland.
Tuurlijk. Als moslims radicaliseren is dat de schuld van de islamcritici. Radicale moslims vinden dat een prima gedachte die vooral mede gevoed moet worden door "dhimmi's" en "gematigde" moslims, want dan durft men daardoor tenminste nauwelijks nog kritiek op de islam te uiten. Precies in het straatje van de radicale moslims die elke strategie te baat nemen om islamkritiek te laten verstommen (over doodzwijgen gesproken ..... ).

Ook waar Geert Wilders (en andere islamcritici) ver te zoeken is (zijn) radicaliseren moslims. Is dat soms óók de schuld van Geert Wilders?
Als anti-moslimsympathisanten zoals jij en anderen verder Geert Wilders doodzwijgen, :wink:
dan doe ik dat ook!

Net als andere Wilders-adepten reageer je emotioneel als ik Wilders bekritiseer.

De Islamisering van Nederland was gaande voor Fortuyn en Wilders die als zodanig benoemden. De radicalisering van meerdere Moslims was gaande voor Fortuyn en Wilders die als zodanig benoemden. Dat Moslims radicaliseren is volgens mij niet de schuld van de Islamcritici en bovendien bekritiseer ik zelf de Islam. Maar inderdaad, ik bekritiseer ook Wilders.

Ik zou het op prijs stellen als je op mijn door jou geciteerde quote inhoudelijk zou reageren in plaats van daarin door jouw emotie gestuurd van alles te lezen wat ik beslist niet schrijf en dan vervolgens te reageren op je eigenste gedachtes over mijn schrijven. Ik sta niet toe dat je mij toeschrijft dat ik zou bedoelen hetgeen jij schijnt te begrijpen:
  • Ik bedoel wat ik schrijf en ik schrijf wat ik bedoel,
    ik ga zulks achteraf ook niet anders bedoelen
.
vegan-revolution
Superposter

DiMensie schreef:Als anti-moslimsympathisanten zoals jij en anderen verder Geert Wilders doodzwijgen, :wink:
dan doe ik dat ook!
Ik zie er geen reden toe om iemand dood te zwijgen. Dat komt op mij over als een vorm van (stilzwijgend afgesproken) censuur.
DiMensie schreef:Net als andere Wilders-adepten reageer je emotioneel als ik Wilders bekritiseer.
Ik ben geen Wilders-adept, maar ik stel wel de mijns inziens grootschalige buitenproportionele karikaturisering van Geert Wilders aan de kaak.
DiMensie schreef:Maar inderdaad, ik bekritiseer ook Wilders.
Prima. Dat is iets anders dan "doodzwijgen".
DiMensie schreef:Ik zou het op prijs stellen als je op mijn door jou geciteerde quote inhoudelijk zou reageren in plaats van daarin door jouw emotie gestuurd van alles te lezen wat ik beslist niet schrijf
Kun jij aangeven in welke post van mij dit volgens jou het geval is geweest?
DiMensie schreef:en dan vervolgens te reageren op je eigenste gedachtes over mijn schrijven. Ik sta niet toe dat je mij toeschrijft dat ik zou bedoelen hetgeen jij schijnt te begrijpen:
Nogmaals : kun jij aangeven waar ik dat volgens jou heb gedaan en op welke wijze? Zonder verwijzingen van jouw kant communiceren we daarover hier in het luchtledige.
DiMensie

Bericht door DiMensie »

@ Vegan-revolution

Ik citeer en quote jou letterlijk in mijn reactie, als je dan nog naar verwijzingen gaat vragen,
ga ik verder geen energie en/of energie aan jou besteden!
:arrow:
vegan-revolution
Superposter

DiMensie schreef:@ Vegan-revolution

Ik citeer en quote jou letterlijk in mijn reactie,
Ik zie daarin niets waar ik wat jij schrijft anders uitleg dan jij bedoelt. Ik noem je naam daarin zelfs niet eens! Vandaar dat ik dacht dat je aan een andere post refereerde. Dus misschien kun je toch iets duidelijker wezen over wat jou daarin precies opvalt.
DiMensie

Bericht door DiMensie »

vegan-revolution schreef:misschien kun je toch iets duidelijker wezen over wat jou daarin precies opvalt.
Sorry, maar nee, dat kan ik niet.
Ik bedoel het precies zoals ik het daar schrijf.
Verder discussiëren wordt alleen maar herhaling van zetten.
Ik pas.
vegan-revolution
Superposter

Oké. Dan houd ik het voorlopig maar op een beschuldiging van jouw kant zonder onderbouwing.
DiMensie

Bericht door DiMensie »

vegan-revolution schreef:Oké. Dan houd ik het voorlopig maar op een beschuldiging van jouw kant zonder onderbouwing.
Van mij mag je, maar jouw formulering is slechts een bevestiging van hetgeen ik eerder schreef. Als ik jou ergens van wil beschuldigen dan schrijf ik: "Ik beschuldig jou ervan dat: bladieblahblah", maar nu schreef ik (extra mijn woorden wegend): "Ik zou het op prijs stellen als, bladieblahblah".

Zelf zie ik zulks meer als een verzoek, maar ik begrijp dat jij zulks als een beschuldiging beschouwt die onderbouwd zou moeten worden. Ik accepteer dat zulks jouw manier van discussiëren is: succes ermee!
DiMensie

Bericht door DiMensie »

Om te voorkomen dat het Jihadisme daadwerkelijk het grootste probleem van Nederland gaat vormen, mag onze overheid wat mij betreft gerust pro-actief optreden.
Ik houd dan ook mijn hart vast, want ook de AIVD weet "ze" blijkbaar niet te zitten:
NRC schreef:
Veiligheidsdienst AIVD verliest zicht op escalerend jihadisme
door Hans Steketee
Binnenland

De inlichtingendienst AIVD kan jihadisten in Nederland niet meer goed volgen door bezuinigingen en “nieuwe dynamiek” in de jihadbeweging. Volgens een AIVD-nota die volgende week verschijnt, is de jihadbeweging nu ongrijpbaarder en gevaarlijker “dan ooit tevoren”. Dat zeggen bronnen rond het ministerie van Binnenlandse Zaken vandaag in NRC Handelsblad.

***knip***

Bron
vegan-revolution
Superposter

DiMensie schreef:
vegan-revolution schreef:Oké. Dan houd ik het voorlopig maar op een beschuldiging van jouw kant zonder onderbouwing.
Van mij mag je, maar jouw formulering is slechts een bevestiging van hetgeen ik eerder schreef. Als ik jou ergens van wil beschuldigen dan schrijf ik: "Ik beschuldig jou ervan dat: bladieblahblah", maar nu schreef ik (extra mijn woorden wegend): "Ik zou het op prijs stellen als, bladieblahblah".

Zelf zie ik zulks meer als een verzoek, maar ik begrijp dat jij zulks als een beschuldiging beschouwt die onderbouwd zou moeten worden. Ik accepteer dat zulks jouw manier van discussiëren is: succes ermee!
Je schreef :
DiMensie schreef:door jouw emotie gestuurd van alles te lezen wat ik beslist niet schrijf
Dat lijkt mij een bewering over mij en derhalve een beschuldiging.

Of bedoel je het mogelijk zó :

Je stelt van mij op prijs om niet te doen wat ik volgens jou sowieso niet gedaan heb. In dat geval is er inderdaad geen sprake van een beschuldiging en trek ik mijn woorden in.
Laatst gewijzigd door vegan-revolution op 20 jun 2014 18:45, 3 keer totaal gewijzigd.
vegan-revolution
Superposter

DiMensie schreef:Om te voorkomen dat het Jihadisme daadwerkelijk het grootste probleem van Nederland gaat vormen, mag onze overheid wat mij betreft gerust pro-actief optreden.
Ik houd dan ook mijn hart vast, want ook de AIVD weet "ze" blijkbaar niet te zitten:
En wie weet waar de overheid nog meer geen zicht op heeft .....

Al met al kost het ons vermoedelijk meer menskracht, geld en energie dan ons lief is om beter zicht op al die maffiapraktijken te krijgen en te houden.
DiMensie

Bericht door DiMensie »

vegan-revolution schreef:
DiMensie schreef:door jouw emotie gestuurd van alles te lezen wat ik beslist niet schrijf
Dat is hoe je het ook bekijkt een bewering over mij en derhalve een beschuldiging.
Een constatering is geen beschuldiging, een constatering is misschien onjuist.
Net als jouw constatering dat ik jou beschuldig geen beschuldiging is.
Of is jouw bewering over mij een beschuldiging?

OMG wat een kinderachtig geping-pong.
Zullen we deze flauwekul verder achterwege laten? Bij voorbaat dank!
Lets return to "Moslims in Nederland 2004-2012"
.
DiMensie

Bericht door DiMensie »

vegan-revolution schreef:Al met al kost het ons vermoedelijk meer menskracht, geld en energie dan ons lief is
om beter zicht op al die maffiapraktijken te krijgen en te houden.
Welke maffiapraktijken? Wat heeft de maffia hier nou weer mee te maken?
.
vegan-revolution
Superposter

DiMensie schreef:Welke maffiapraktijken? Wat heeft de maffia hier nou weer mee te maken?
.
Laat ik dan zeggen maffia-achtige praktijken. In de maffia is het ook zo dat op afvalligheid (buiten de maffia treden) de doodstraf staat. In de islam bestaat er ook een doodstraf voor moslims die van hun islamitische geloof vallen.
Laatst gewijzigd door vegan-revolution op 20 jun 2014 19:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie