gedeeld ip-adres
Moderator: Moderators
gedeeld ip-adres
Kunnen twee mensen uit 2 verschillende steden hetzelfde ip-adres hebben? Ik las wel dit:
https://www.security.nl/artikel/46224/B ... adres.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Iemand op credible had hetzelfde ip-adres als ik en is nu geband. Ze dachten dat het een kloon van mij was, het was ook wel net zo'n figuur als ik toevallig.
https://www.security.nl/artikel/46224/B ... adres.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Iemand op credible had hetzelfde ip-adres als ik en is nu geband. Ze dachten dat het een kloon van mij was, het was ook wel net zo'n figuur als ik toevallig.
Laatst gewijzigd door coby op 27 jun 2013 19:47, 2 keer totaal gewijzigd.
Corrie ten Boom: O Willem, had ik jouw hersens maar.
-
Jinny
Re: gedeeld ip-adres
Hier in NL is dat niet aan de orde. (het Engelse artikel)
Of ze maken daar op Credible fouten, of de bewuste user heeft gebruik gemaakt van een proxy en jouw IP was het haasje.
Het is de reden dat gebruik van een proxy (als ik erachter kom) reden is voor een onvoorwaardelijke en onmiddellijke ban hier op het forum..
Maar gezien dat er over kloon gesproken wordt begrijp ik dat jij inmiddels daar ook geband ben?
Of ze maken daar op Credible fouten, of de bewuste user heeft gebruik gemaakt van een proxy en jouw IP was het haasje.
Het is de reden dat gebruik van een proxy (als ik erachter kom) reden is voor een onvoorwaardelijke en onmiddellijke ban hier op het forum..
Maar gezien dat er over kloon gesproken wordt begrijp ik dat jij inmiddels daar ook geband ben?
ik kan het (bannen van users achter een proxy) me goed voorstellen hoor, maar er kunnen andere redenen zijn voor iemand om een proxy te gebruiken.Jin schreef:Hier in NL is dat niet aan de orde. (het Engelse artikel)
De reden dat gebruik van een proxy (als ik erachter kom) reden is voor een onvoorwaardelijke en onmiddellijke ban hier op het forum..
When I die, I leave my body to science fiction
- Stephen Wright
- Stephen Wright
Nee ik ben niet geband. Ik mailde ze dat ik haar niet kende.
Corrie ten Boom: O Willem, had ik jouw hersens maar.
-
Jinny
Pitje het is beleid hier, voornamelijk om reclametrollen en dergelijke voor te zijn en om klonen tegen te gaan.
Reclametrollen hebben we inmiddels in de hand met het newby beleid, tegen klonen helpt alleen bovenstaande regel.
Reclametrollen hebben we inmiddels in de hand met het newby beleid, tegen klonen helpt alleen bovenstaande regel.
zoals aangegeven, ik begrijp het zeer zeker. Vroeg me alleen af of er was nagedacht over het feit dat het gebruik van een proxy niet garandeert dat je met een kloon te maken hebt.Jin schreef:Pitje het is beleid hier, voornamelijk om reclametrollen en dergelijke voor te zijn en om klonen tegen te gaan.
Om bijv. netflix of bbc player te kunnen gebruiken maak ik zo nu en dan wel eens gebruik van een proxy, en vergeet soms compleet om 't weer uit te zetten :p
maar ik ben echt geen kloon hoor, echt niet, moge god me helpen ow shit wat zeg ik nu ehm er is geen god hahahahahaha
When I die, I leave my body to science fiction
- Stephen Wright
- Stephen Wright
-
Jinny
Uiteraard zijn wij niet gek, en kennen we na enige tijd onze pappenheimers.
Maar iemand die duidelijk via een besmet IP (je kunt het nazoeken) registreert en posten gaat heeft een probleem.
Maar iemand die duidelijk via een besmet IP (je kunt het nazoeken) registreert en posten gaat heeft een probleem.