Effectieve vragen voor Jehova's Getuigen

Christendom en Judaïsme, contradicties in de bijbel, de ethiek van de bijbel etc..

Moderator: Moderators

AnimalTheMuppet

Re: Effectieve vragen voor Jehova's Getuigen

Bericht door AnimalTheMuppet »

Met een verdwaasde blik op oneindig opendoen, hun folders aanvaarden, en met een diepe grafstem zeggen: "Ik zal ze aan mijn Ware Meester geven... zodra de maagd is geofferd"
Krautsjo

Bericht door Krautsjo »

AnimalTheMuppet schreef:Met een verdwaasde blik op oneindig opendoen, hun folders aanvaarden, en met een diepe grafstem zeggen: "Ik zal ze aan mijn Ware Meester geven... zodra de maagd is geofferd"
:lol:
Oggi
Geregelde verschijning

Bericht door Oggi »

Krautsjo schreef:
AnimalTheMuppet schreef:Met een verdwaasde blik op oneindig opendoen, hun folders aanvaarden, en met een diepe grafstem zeggen: "Ik zal ze aan mijn Ware Meester geven... zodra de maagd is geofferd"
:lol:
Ghohohohohohoho :D !
Optimist
Forum fan

Bericht door Optimist »

Voor mensen met enigszins maffe kinderen:

je kind het shirt aandoen van je favoriete deathmetalband (als je nou maatje small hebt...), ze laten open doen en met een freaky stemmetje laten zeggen: onze vader is in de kelder...mijn broertje offeren. En dan met heel lief stemmetje: zal ik 'm ff halen?
Worf: I prefer Klingon beliefs.
Kira: I suppose your gods aren't as cryptic as ours.
Worf: Our gods are dead. Ancient Klingon warriors slew them a millennia ago. They were more trouble then they were worth.
Igor

Bericht door Igor »

Flauw flauw
Plaats reactie