Effectieve vragen voor Jehova's Getuigen
Moderator: Moderators
- AnimalTheMuppet
Re: Effectieve vragen voor Jehova's Getuigen
Met een verdwaasde blik op oneindig opendoen, hun folders aanvaarden, en met een diepe grafstem zeggen: "Ik zal ze aan mijn Ware Meester geven... zodra de maagd is geofferd"
-
Krautsjo
AnimalTheMuppet schreef:Met een verdwaasde blik op oneindig opendoen, hun folders aanvaarden, en met een diepe grafstem zeggen: "Ik zal ze aan mijn Ware Meester geven... zodra de maagd is geofferd"
GhohohohohohohoKrautsjo schreef:AnimalTheMuppet schreef:Met een verdwaasde blik op oneindig opendoen, hun folders aanvaarden, en met een diepe grafstem zeggen: "Ik zal ze aan mijn Ware Meester geven... zodra de maagd is geofferd"
Voor mensen met enigszins maffe kinderen:
je kind het shirt aandoen van je favoriete deathmetalband (als je nou maatje small hebt...), ze laten open doen en met een freaky stemmetje laten zeggen: onze vader is in de kelder...mijn broertje offeren. En dan met heel lief stemmetje: zal ik 'm ff halen?
je kind het shirt aandoen van je favoriete deathmetalband (als je nou maatje small hebt...), ze laten open doen en met een freaky stemmetje laten zeggen: onze vader is in de kelder...mijn broertje offeren. En dan met heel lief stemmetje: zal ik 'm ff halen?
Worf: I prefer Klingon beliefs.
Kira: I suppose your gods aren't as cryptic as ours.
Worf: Our gods are dead. Ancient Klingon warriors slew them a millennia ago. They were more trouble then they were worth.
Kira: I suppose your gods aren't as cryptic as ours.
Worf: Our gods are dead. Ancient Klingon warriors slew them a millennia ago. They were more trouble then they were worth.
Flauw flauw