Lesbisch pleeggezin duikt onder voor Turkse woede

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Jabba de Hut
Forum fan

Re: Lesbisch pleeggezin duikt onder voor Turkse woede

Bericht door Jabba de Hut »

Cluny schreef:
Jabba de Hut schreef:
Cluny schreef:Ik herinner mij genoeg eerdere freethinkerreacties van jou om te weten dat betreffende ononderbouwde reactie eindigend met een emoticon een realiteitswaarde heeft van praktisch nul.
Wat vind je zelf van je eigen reactie nu je er wat langer over hebt nagedacht?
Wilde eigenlijk niet reageren maar...
Wat ik er altijd van vond.
Maar het laatste woord mag jij hebben, een slechte verliezer verliest nooit.
En vergeet niet, een arend vangt geen vliegen.
Leer het een keer af om normalen met kritiek op Turken/Turkije en/of de islam/moslims zomaar van hersengespoeld zijn te beschuldigen.
Mijn laatste woord (hopelijk) hierover is dat ik blij ben dat het jabbagebabbel in dit topic hiermee is geëindigd.
Afleren? Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken.
Maar alle gekheid op een stokje.
Sommige geschapen beelden kloppen gewoon niet. Vorig jaar was ik in Istanbul en mijn ogen vielen bijna van zijn schellen bij het zien van de beelden en bij het vergelijken van de beelden bij wat ik op tv in NL normaal zie. Rondlopend in allerlei gebieden en net of doen of ik een Istanboelenaar was om potentiele verkopers en oplichters te ontwijken maakte ik van alles mee en zag ik van alles. Het zijn voor 99,99% eerlijke mensen, niet extremistisch in hun geloof. Mensen die hun honden uitlaten net als in NL. Vraag je de weg aan een blonde mevrouw met blauwe ogen vertelt ze in vloeiend Turks hoe ik moet lopen. De hoofddoekjes zijn ver in de minderheid. Waarom zouden ze aan de verkeerde kant van de Bosporus wonen zoals jij het zegt? Wonen bijna alle Amerikanen dan aan de verkeerde kant van de Atlantische Oceaan? Jaren geleden was ik in militaire dienst in Turkije en had toen te maken met commandanten van Koerdische afkomst en dat staat gewoon in schril contrast met sommige onzin hier.
Jinny

Bericht door Jinny »

Istanboel is dan ook het Amsterdam van Turkije.
Gaat wat verder de binnenlanden in en je komt in de islamitische koranbelt terecht.

En ja, dat heb ik van een geboren Turk.
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

En nu maar hopen dat ze niet gestenigd zullen worden. Islam is immers liefde, TENZIJ...
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Plaats reactie