150.Cluny schreef: Ik verwacht daar vandaag veel minder dan 1500 anti-Nederland moslims.

http://www.inhetnieuws.nl/go/24251747/? ... Jlbi5odG1s" onclick="window.open(this.href);return false;
Moderator: Moderators
150.Cluny schreef: Ik verwacht daar vandaag veel minder dan 1500 anti-Nederland moslims.
Stemmingmakerij. Zelfde stemmingmakerij als over Erdogan en hoe hij Koerden "haat".Mahalingam schreef:Zo de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
Nu is hij 9 jaar en over 9 jaar zal hij naar Turkije vertrekken om daar in het leger te dienen alwaar hij trouw aan Turkije zal zweren en Koerden zal martelen en dood maken.
Dit telt niet als in vreemde krijgsdienst treden (= verlies Nederlanderschap).
Dat wat de turken, over deze zaak, op hun televisie krijgen te zien ook?Jabba de Hut schreef:
Stemmingmakerij.
Zeker.Fish schreef:Dat wat de turken, over deze zaak, op hun televisie krijgen te zien ook?Jabba de Hut schreef:
Stemmingmakerij.
Niet dus.Jabba de Hut schreef: Minimaal op het nivo van de beste freethinkers alhier
Onderbouwing?Cluny schreef:Niet dus.Jabba de Hut schreef: Minimaal op het nivo van de beste freethinkers alhier
Wilde eigenlijk niet reageren maar...Cluny schreef:Ik herinner mij genoeg eerdere freethinkerreacties van jou om te weten dat betreffende ononderbouwde reactie eindigend met een emoticon een realiteitswaarde heeft van praktisch nul.
Wat vind je zelf van je eigen reactie nu je er wat langer over hebt nagedacht?
Leer het een keer af om normalen met kritiek op Turken/Turkije en/of de islam/moslims zomaar van hersengespoeld zijn te beschuldigen.Jabba de Hut schreef:Wilde eigenlijk niet reageren maar...Cluny schreef:Ik herinner mij genoeg eerdere freethinkerreacties van jou om te weten dat betreffende ononderbouwde reactie eindigend met een emoticon een realiteitswaarde heeft van praktisch nul.
Wat vind je zelf van je eigen reactie nu je er wat langer over hebt nagedacht?
Wat ik er altijd van vond.
Maar het laatste woord mag jij hebben, een slechte verliezer verliest nooit.
En vergeet niet, een arend vangt geen vliegen.
gk schreef:
Erdogan stapt naar Europees hof om Yunus
De Turkse premier Erdogan stapt naar het Europees hof voor de Rechten van den Mens (EHRM). Hij wil zo afdwingen dat het 9-jarige jongetje Yunus wordt herenigd met zijn biologische ouders.
Volgens de Turkse krant Sabah is de Turkse regering van plan om meer rechtszaken over uit huis geplaatste kinderen te beginnen. Verder wil Erdogan meer islamitische, Turkse gezinnen aansporen om pleegkinderen te nemen.