Is de plofkip ook geschapen door God ?

Discussies over de evolutieleer, creation science, 'jonge aarde' creationisme, de zondvloed etc..

Moderator: Moderators

Krautsjo

Re: Is de plofkip ook geschapen door God ?

Bericht door Krautsjo »

Doppelganger schreef:
demeester schreef:- de plofkip is geevolueerd. De zwakke kippen hebben het niet gered, de sterksten zijn doorgekomen. Want: ben je geen plofkip dan heb je minder kans om te overleven.
Er is sprake van kunstmatige- in plaats van natuurlijke selectie, dus die vlieger gaat niet op.
- Wél is het zo dat deze kip binnenkort zal kunnen vliegen, of een stalen snavel zal hebben: alleen op deze manier zal hij kunnen ontsnappen. (wegvliegen, of de tralies doorbijten)
Dit mag dan een poging tot humor zijn, er klinkt wel op pijnlijke wijze de karikaturale voorstelling van evolutie door een ongeletterde creationist in door.
Precies mijn punt, ik heb alleen niet de behoefte om met een chess pigeon in discussie te gaan en daar dan de indruk mee te geven dat er sprake is van een discussie, zelfs op dit nogal onnozele niveau. Ik had gehoopt dat de hint naar de banaan als de vermeende schrik van de atheïst aangekomen was, maar ook dat is blijkbaar te veel.
demeester

Bericht door demeester »

Tjonge jonge... Chess pigeon, ontwetendheid, etc. Respect please.

Als ik dit soort topics als volledig serieus moet nemen, er ironisch op reageer, en men dan bloedserieus op mijn reactie ingaat dan hoop ik dat er af en toe toch te lachen valt, ook met dit (voor mij dan) humorvolle topic!
Jinny

Bericht door Jinny »

Waarom zouden wij respect op commando moeten geven?
Respect dwing je hier af met je onderbouwde bijdragen.
Bonjour
Moderator

Bericht door Bonjour »

demeester schreef:Tjonge jonge... Chess pigeon, ontwetendheid, etc. Respect please.

Als ik dit soort topics als volledig serieus moet nemen, er ironisch op reageer, en men dan bloedserieus op mijn reactie ingaat dan hoop ik dat er af en toe toch te lachen valt, ook met dit (voor mij dan) humorvolle topic!
Ik snap je niet. Juist jij moet dit topic serieus nemen. Vorige week zat je deze site nog de hemel in te prijzen: http://www.creatie.info/. Dat wij er lacherig mee om kunnen gaan, betekent dus nog niet dat jij dat ook kunt.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
Samsa
Bevlogen

Bericht door Samsa »

Ah, ik heb het topic even niet gevolgd maar ik zie inmiddels dat de Zieligheidskaart getrokken is. Heeft meneer de meester inmiddels als één specifiek onderwerp uitgekozen van z'n favoriete site om over te discussieren?
Krautsjo

Bericht door Krautsjo »

demeester schreef:Tjonge jonge... Chess pigeon, ontwetendheid, etc. Respect please.

Ik denk dat je mijn humor niet helemaal begrijpt, wie zegt er nu dat ik bloedserieus op jou inga. Moet ik nu respect hebben voor jouw onnozelheid ?
Henry II
Bevlogen

Bericht door Henry II »

demeester schreef:nou, hier creationist die dit humor-topic zal beantwoorden op de atheisten manier:

- de plofkip is geevolueerd. De zwakke kippen hebben het niet gered, de sterksten zijn doorgekomen.
Want: ben je geen plofkip dan heb je minder kans om te overleven.

- Wél is het zo dat deze kip binnenkort zal kunnen vliegen, of een stalen snavel zal hebben: alleen op deze manier zal hij kunnen ontsnappen. (wegvliegen, of de tralies doorbijten)
Je bent gewoon de zoveelste Crea-Trol die het forum komt bevuilen. Zonde van de tijd. Heb je geen reli-forum kunnen vinden, of vind je écht dat je als creationist een Vrijdenker kan zijn? (retorische vraag)
Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan.
Plaats reactie