?????Erik schreef:JH,JH schreef:Heyo Harrie,
Waarom noem jij jezelf Christus als ik vragen mag?
Reageer AUB NIET op deze spammende troll!!!

Moderator: Moderators
Ik zie ook wel wat in het bouwen van ruimteschepen in atomen. Indien de verkoop ervan hier niet lukt kan men ze altijd naar de derde wereld verkopen om ze te helpen. Hoe kom ik tot geloof in Harrie? Hoe ontvang ik de superchips? En moet ik daarvoor eerst veranderen in een microwezen?JH schreef:?????Erik schreef: Reageer AUB NIET op deze spammende troll!!!??
Omdat ik met mijn atoomtheorie het bestaan van GOD kan bewijzen als een microwezen in de microkosmos.JH schreef:Heyo Harrie,
Geen spam, maar de hoogste waarheid, die de mensen maar niet kunnen verdragen.Erik schreef:JH,JH schreef:Heyo Harrie,
Reageer AUB NIET op deze spammende troll!!!
Atomen zijn al tot ruimteschepen omgebouwd, dus hoeft niet meer, maar wel gaan wij in de toekomst het heelal volbouwen met ruimteschepen.Rereformed schreef:Ik zie ook wel wat in het bouwen van ruimteschepen in atomen.JH schreef:?????Erik schreef: Reageer AUB NIET op deze spammende troll!!!??
Wie weet dat als ze hier te dom zijn, dat ze het daar wel zullen willen begrijpen.Indien de verkoop ervan hier niet lukt kan men ze altijd naar de derde wereld verkopen om ze te helpen.
geen geloof, maar weten en begrijpen is het doel. Geloven is slechts het begin.Hoe kom ik tot geloof in Harrie?
Pas op de hele lange duur van triljoenen jaren worden we allemaal microwezens.Hoe ontvang ik de superchips? En moet ik daarvoor eerst veranderen in een microwezen?
Er is maar een weg naar de hoogste waarheid en dat is mijn atoomtheorie te lezen en er over na te denken.Ik geloof, kom mijn ongeloof te hulp.
Klinkt mij als Star Trek in de oren, Harry, kijk je daar ook wel eens naar?harriechristus schreef:[quote ingekort door skeptic
Ik ben van mening de wedergeboren Jezus te zijn, en wel omdat:
1 - ik altijd al het gevoel heb gehad Jezus te zijn.
2 - omdat ik heb gedroomd dat ik eens God zal zien.
3 - omdat ik met mijn atoomtheorie het bestaan van God kan bewijzen.
(En welke religie kan dat?)
4 - omdat ik een nieuwe bijbel heb geschreven.
5 - en omdat ik ook in een historische analyse vanuit de bijbel kan beredeneren dat ik Jezus moet zijn.
Dwz mijn idee volgt logisch op het verhaal van Jezus.
Al kan ik hierin niet alles met uitsluitende eenduidigheid verklaren om de doodeenvoudige reden dat de toekomst nu eenmaal niet volledig uit het verleden verklaard kan worden.
groeten van harrie
Neen, daar kijk ik nooit naar. Is dat op de TV?JH schreef: Klinkt mij als Star Trek in de oren, Harry, kijk je daar ook wel eens naar?
Ik weet ook niet wie Doctor Spock is.
Dat is wel leuk, een kruising van Docter Spock en de bijbelse Jezus!
Dank je wel.Je hebt wel orginaliteit moet ik bekennen.
Want de mensen willen alles geloven, behalve de waarheid.Devious schreef:Het is beter om Harrie geen aandacht te schenken!!!!
Zo is het, maar niet alleen dom, maar ook nog boosaardig en onverdraaglijk.chromis schreef:Inderdaad, want we zijn met zijn allen namelijk veel ste dom!