Kitty schreef:
................................
Historische overwinning van de VVD, 41 zetels, ze zijn nog nooit zo groot geweest. En dat komt natuurlijk alleen maar door dat domme volk, wat ook nog eens stinkend rijk is. Gelukkig heeft het intelligente volk ook ruimschoots op de PvdA gestemd, zodat die ook een prachtige overwinning haalden met 39 zetels. Overigens dat zouden er eventueel nog 38 kunnen worden, vanwege de lijstverbinding die zij zijn aangegaan met GroenLinks en SP. Maar dat is nog even afwachten.
---------------------------------
Wat de samenstelling van de coalitie betreft: ik hoop op VVD, PvdA, CDA, D66.
Allereerst: het gedeelte dat rijk is, en terecht op de VVD zou stemmen is dus niet het domme gedeelte.
Dat is die andere 95%.
3 van deze 4 houden veel te krampachtig vast aan de 3%. Dat vermoordt de economie. Dus gaat het herstel veel langer dan nodig duren. (met alle ellende van dien voor zieken, invaliden en werklozen)
dezelfde 3 vinden ook de marktwerking in de zorg op z'n plaats ... nu vraag ik je ...
Ik zie van het CDA ook geen enkele toegevoegde waarde.
Maar wie weet: binnenkort mogen we wellicht wel 140, hier en daar. (of alleen tussen 2 en 4 's morgens)
Alle denkende mensen zijn atheïst. (R. Heinlein); The thoughts of the gods are not more unchangeable than those of the men who interpret them. They advance – but they always lag behind the thoughts of men ... The Christian God was once a Jew. Now he is an anti-Semite. (France)