Oplichters verdienen daarmee grof geld. Als eens wat kerkschatten gezien ? Allemaal de opbrengst van deze malafide praktijken.elle schreef:En zo vallen de grote mannen één voor één van hun voetstuk.
Eigenlijk ben ik best geschokt door wat ik gelezen heb. Hoe is het mogelijk dat je als respectabel christen de mensen zó voor de gek kunt en durft houden? Ik kan er werkelijk niet bij met mijn verstand.
"Frank Ouweneel verzon feiten voor eindtijdstudie"
Moderator: Moderators
Re: "Frank Ouweneel verzon feiten voor eindtijdstudie"
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Als je nog wat te binnen schiet, ga er dan graag nog op door.aton schreef:Dergelijke opvullingen ziet men dan als ' profetisch ' ! En zo kan ik nog een hele rits van dergelijke ' aanpassingen ' opsommen.

Born OK the first time
Destinesia schreef:Feike ter Velde reageerde ook nog. Die heb ik een keer ontmoet en heb zijn schrijfsels jaren lang gevolgd in zijn "profetisch eschatologische" bijdragen in het blad "Het Zoeklicht".
Het is de truc van de duivel volgens Feike ter Velde. Wanneer worden deze mensen eens volwassen en stoppen ze een keer met het overgieten van onzin, door nog meer onzin. Ik schrijf ook al heel lang over de tekenen van de eindtijd. Meestal zie ik dus rond 16.00 uur mensen hun spullen opruimen en naar de klok kijken. Een teken dat de eindtijd er aan komt.Feike ter Velde schreef:Het is meer dan treurig wat hier is gebleken. Ik schrijf al heel lang over de tekenen van de tijd in relatie tot de eindtijd en de wederkomst van Christus. Ik krijg veel ' samenzweringsverhalen' toegezonden, heb vaak journalistiek onderzoek gedaan en veel leugen en bedrog gezien. Laten we vooral wakker en waakzaam zijn en 100% betrouwbaar en integer. Laat hierdoor niet het Profetisch Woord in diskrediet worden gebracht, want dat is de truc van de duivel! Want het Profetisch Woord is zeer vast en schijnt als een lamp in onze donkere wereld. Daarom hebben we perspectief, hoop en blijdschap over de toekomst!
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
En die eindtijd wordt maar steeds scherper gesteld op de Olympische spelen. Afklokken, een nieuwe discipline ?PietV. schreef: Ik schrijf ook al heel lang over de tekenen van de eindtijd. Meestal zie ik dus rond 16.00 uur mensen hun spullen opruimen en naar de klok kijken. Een teken dat de eindtijd er aan komt.

Ach, een boek vol. Zie m'n bron.Rereformed schreef:Als je nog wat te binnen schiet, ga er dan graag nog op door.aton schreef:Dergelijke opvullingen ziet men dan als ' profetisch ' ! En zo kan ik nog een hele rits van dergelijke ' aanpassingen ' opsommen.

http://www.kizmetsboekensite.eu/boeken/ ... chting.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Het boek waarnaar je verwijst, is geschreven door zijn broer (Willem Ouweneel).Destinesia schreef:Net als met die belachelijke sterfbed citaten van beroemde atheïsten in dat boek van hem die de hel zagen opdoemen en dat uit spraken voor ze de adem uitbliezen. Het is toch ook zo'n walgelijk geloof he? Bah.. Je hebt van die sterfbed citaten zelfs evangelisatiefolders om die op straat aan mensen uit te delen om ze te bewijzen dat ongelovigen zullen worden gestraft en de hel en de eeuwige verlorenheid van de donkerste duisternis dus écht, écht, écht bestaat. Bekeer je dus maar snel want elke klop van je hart naderd dát moment. En dan kan je nooit meer terug. Dan zegt God: "Te laat, jij dwaas!".PietV. schreef:Een bedrieger![]()
Ja dat is het christelijk geloof. Wees jij maar bang.. verlies je geloof ondertussen maar niet ....... en probeer terwijl je je eigen geloof nauwelijks overeind kunt houden ook nog maar even wat anderen te redden..
Anderen? Haha ......Maar dat is bijna iedereen!
Groetjes,
WPS
"De intuïtieve geest is een heilig geschenk, en de rationele geest een trouwe dienaar. We hebben een maatschappij gecreëerd die de dienaar eert, en het geschenk is vergeten".
Albert Einstein
Albert Einstein
Ouweneel gefileerd.
http://www.de-waarheid-achter-de-eindti ... e-2011.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.de-waarheid-achter-de-eindti ... e-2011.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik kan hier niet naar luisteren.......dadelijk zegt die Ouwehoerneel; ' menshu, laaate wu bidduhhhhh'
"Overtuiging is een grotere vijand van de waarheid dan leugens." (Uit het boek Menselijk, al te menselijk, deel 1 §483)
biemer schreef:Ik kan hier niet naar luisteren.......dadelijk zegt die Ouwehoerneel; ' menshu, laaate wu bidduhhhhh'

Misschien een beetje spuit elf, maar mijn stelling is dat Frank Ouweneel een groot profeet is. Immers alle grote profeten bouwen hun profetieen op verzonnen feiten
Groet,
Bob

Groet,
Bob
"You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking." - House
Tiepvauden ondur voorbehauwt.
Tiepvauden ondur voorbehauwt.
Het topic op credible.
Veel plezier.
Veel plezier.
Die eulogia is echt slaapverwekkend.Jim schreef:Het topic op credible.
Veel plezier.

Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Zeer slaapverwekkend, Ouweneel is een gerespecteerd christen en die mag je dus niet afvallen.
Ja, Jim de gevangenissen zitten vol met gerespecteerde mensen. Het zijn altijd de verkeerde personen die het respect in deze personen opgeven.Jim schreef:Zeer slaapverwekkend, Ouweneel is een gerespecteerd christen en die mag je dus niet afvallen.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Yep, en dat poog ik (met enkele anderen) die Eulogia bij te brengen.
Het kan mij hooguit mijn account kosten......
Het kan mij hooguit mijn account kosten......