Laatst gekeken film
Moderator: Moderators
- Doppelgänger
- Bevlogen
Re: Laatst gekeken film
Eergisteren naar Snow White and the Huntsman geweest. Was niet best. Het idee was leuk, de uitwerking matig, het aangemeten Britse accent van Charlize Theron niet bepaald overtuigend. Helaas.
"For every subtle and complicated question, there is a perfectly simple and straightforward answer, which is wrong." - H.L. Mencken
-
Bram Kaandorp
- Ervaren pen
Hoe deed miss sparkle het?Doppelganger schreef:Eergisteren naar Snow White and the Huntsman geweest. Was niet best. Het idee was leuk, de uitwerking matig, het aangemeten Britse accent van Charlize Theron niet bepaald overtuigend. Helaas.
"Isn't it enough to see that a garden is beautiful without having to believe that there are fairies at the bottom of it too?"
Douglas Adams
Douglas Adams
- Doppelgänger
- Bevlogen
Wie?
"For every subtle and complicated question, there is a perfectly simple and straightforward answer, which is wrong." - H.L. Mencken
Cowboys and aliens 
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
-
Bram Kaandorp
- Ervaren pen
De actrice die Snow white speelde (ze zat ook in Twilight, notoir vanwege de glitters).Doppelganger schreef:Wie?
"Isn't it enough to see that a garden is beautiful without having to believe that there are fairies at the bottom of it too?"
Douglas Adams
Douglas Adams
- Judge-Holden
Children of men
Voor de 4de keer ofzo. Blijft even geniaal.
Existence is struggle, resistance is futile. Meanwhile we now possess the power of ten suns.
-
Bram Kaandorp
- Ervaren pen
Wat een toeval. Ik heb hem een paar dagen geleden besteld. Na hem te hebben gezien wilde ik hem heel graag nog eens zien.Judge-Holden schreef:Children of men
Douglas Adams
Douglas Adams
- Demosthenes
- Forum fan
the unborn... wat een nonsensfilm.
Donec eris sospes, multos numerabis amicos. Tempora si fuerint nubila, solus eris.
Show me a sane man and I will cure for you-C.G. Jung
Show me a sane man and I will cure for you-C.G. Jung
-
siger
"The Rundown - Welcome to the Jungle"
Een bijzonder vermakelijke, pretentieloze film.
De verplichte pompeuze finale wordt ingezet door de Schotse acteur Ewen Bremner, compleet met geruite rok, doedelzak en hysterische bijbelcitaten, waartussen verborgen een stukje Dylan Thomas ("Rage, Rage, don't go gentle into that good night!"). Een beetje uit de haak, want de dichter was geen Schot maar een Welshman. In elk geval een cameo die de wit van de film verraadt.
Naast Dylan Thomas ook een cameo van Schwarzenegger. Die ik u niet zal verklappen.
Een bijzonder vermakelijke, pretentieloze film.
De verplichte pompeuze finale wordt ingezet door de Schotse acteur Ewen Bremner, compleet met geruite rok, doedelzak en hysterische bijbelcitaten, waartussen verborgen een stukje Dylan Thomas ("Rage, Rage, don't go gentle into that good night!"). Een beetje uit de haak, want de dichter was geen Schot maar een Welshman. In elk geval een cameo die de wit van de film verraadt.
Naast Dylan Thomas ook een cameo van Schwarzenegger. Die ik u niet zal verklappen.
- Karen
Wij zijn eindelijk begonnen aan seizoen 1 van de Deense tv serie "forbrydelson" (the killing) (2007)
Heb gekozen voor de originele Deense versie met subtitles (ipv de Amerikaanse remake)
Tot zover vindt ik het een enorm goeie serie !
Heb gekozen voor de originele Deense versie met subtitles (ipv de Amerikaanse remake)
Tot zover vindt ik het een enorm goeie serie !
It's better to be an authentic loser than a false success and to die alive than to live dead" ~ William Markiewicz
"Into the wild"
Verhaal, beelden en muziek... indrukwekkend. Eén van de betere films, die ik de afgelopen jaren heb gezien...
Verhaal, beelden en muziek... indrukwekkend. Eén van de betere films, die ik de afgelopen jaren heb gezien...
Ni dieu, ni maître.
het is inderdaad een erg goede film, heb hem zelf ook 3x gezien blijft prachtig.HenkH schreef:"Into the wild"
de cd into the wild is ook zeker een aanrader en wordt gezongen door eddie vedder (leadzanger en gitarist van pearl jam)
ik doe wat ik wil, en dat wil ik met jou delen.
Gisteren op Canvas; Shortbus.
Iemand deze ook gezien?
Iemand deze ook gezien?
IMDb schreef:A group of New Yorkers caught up in their romantic-sexual milieu converge at an underground salon infamous for its blend of art, music, politics, and carnality.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Gisteren gezien en ik vind het wel een aanrader.
Everything is illuminated met in de hoofdrol] Elijah Wood die nu eens zonder Gandalf de kar mag trekken. Een tragikomische roadmovie in de Oekraïne.
Everything is illuminated met in de hoofdrol] Elijah Wood die nu eens zonder Gandalf de kar mag trekken. Een tragikomische roadmovie in de Oekraïne.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
Heat (1995) door Michael Mann
Weer een van de betere actiefilms die ik heb gezien.
Weer een van de betere actiefilms die ik heb gezien.