Maatschappijkritisch
Moderator: Moderators
- vegan-revolution
- Superposter
Maatschappijkritisch
Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
- vegan-revolution
- Superposter
Re: Maatschappijkritisch
Agressie in een Parijse bus
Niemand lijkt de boosdoeners hier ook maar iets in de weg te staan. Zijn we het in Europa niet meer gewend om onszelf en anderen te verdedigen of te hulp te schieten? Wordt dit onze ondergang?
Niemand lijkt de boosdoeners hier ook maar iets in de weg te staan. Zijn we het in Europa niet meer gewend om onszelf en anderen te verdedigen of te hulp te schieten? Wordt dit onze ondergang?
-
Jinny
In Frankrijk noemen ze dit soort volk ratten.
Noordafrikaners.
Die hoeven nergens op te rekenen
Noordafrikaners.
Die hoeven nergens op te rekenen
Het is inderdaad triest. Ook de chauffeur staat er naar te kijken. Gestoorde lui die een zware straf verdienen. Maar zou jij ingrijpen als 6 mensen in een kleine ruimte de boel onveilig maken. Want je kan geen kant op. Het is zwaar intimiderend. Iedereen die verkeerd kijkt of zich ermee wil gaan bemoeien krijgt een klap. Ook oude mensen.vegan-revolution schreef:
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
dit is wel erg doordraaierig denken. Deze mensen in de bus hebben er voor gekozen niet tot hulp verlenen over te gaan. Om hier een heel europa over een kam te scheren is een beetje te overdreven uitgedrukt.vegan-revolution schreef:Agressie in een Parijse bus
Wie rijk wil zijn, moet niet zijn vermogen vermeerderen maar zijn hebzucht verminderen. (plato)
Ik weet niet waar dit is in Parijs.vegan-revolution schreef:Agressie in een Parijse bus
Dat is essentiëel.
Er zijn randsteden in Parijs, waar de politie niet meer komt.
Chauffeurs van openbaar vervoer wordt afgeraden zich te bemoeien, daar er in deze wijken totale anarchie heerst.
Identiek met bepaalde gedeelten van een paar grote amerikaanse steden.
Verwar dit absoluut niet met heel Europa.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
-
Jinny
Dat zei ik ook al, ratten.
En daar willen de normale Fransen alleen nog maar een geweer op zetten.
De Marokkanen hier zijn zondagschoolkindertjes vergeleken met het tuig dat daar rondwaard.
En daar willen de normale Fransen alleen nog maar een geweer op zetten.
De Marokkanen hier zijn zondagschoolkindertjes vergeleken met het tuig dat daar rondwaard.
In dit artikel over banlieus van Parijs is redelijk beschreven hoe de situatie is en wat de achtergronden zouden kunnen zijn.
Het Parijse stadsbestuur doet hier dus niets meer.
Wat er het eerst is, de kip of het ei?
Zou iemand dat nog weten?
Het Parijse stadsbestuur doet hier dus niets meer.
Wat er het eerst is, de kip of het ei?
Zou iemand dat nog weten?
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
- vegan-revolution
- Superposter