Nee.me2 schreef:Aan Jajang: heb ik ergens beweerd dat ik van een uitkering leef?
Heb ik dat wel beweerd dan?
Moderator: Moderators
Nee.me2 schreef:Aan Jajang: heb ik ergens beweerd dat ik van een uitkering leef?
Kan je dan aangeven waar ik de mist in ga?me2 schreef:Jajang je geeft geen weerwoord maar neemt het op voor een kromme gedachtengang met kromme argumenten die niet op feiten zijn gebaseerd.
Welke argumenten zijn er precies krom, en waarom?me2 schreef:Je geeft geen weerwoord maar neemt het op voor een krom beleid met kromme argumenten die niet op feiten zijn gebaseerd.
Dat is de makkelijke uitweg, ja.Maar goed, ieder zijn eigen mening...
Dat je hier nieuw bent ontslaat je niet van de verantwoordelijkheid om na te denken, voordat je iets post wat je niet onderbouwen kan, en op basis daarvan met beschuldigende vingertjes gaat wijzen.me2 schreef:Hee Jajang, ik ben nieuw hier, jij zou beter moeten weten, niet?
Wij willen graag goede, fatsoenlijke en zinvolle discussies. Wij ervaren een zinvolle discussie als de hierboven beschreven uitwisseling van gedachten die beargumenteerd en onderbouwd worden; reacties waar ook zinvol op gereageerd kan worden. Uw reactie kan daar wel of niet toe bijdragen.
Reacties die niet bijdragen aan een zinvolle discussie, zijn reacties die losse flodders bevatten. Dergelijke reacties zijn al dan niet provocatieve berichten die gemiddeld 2 a 3 regels lang zijn met een bepaalde mening.