heh Gatver
Moderator: Moderators
- BadAssChick
- Ervaren pen
heh Gatver
He Gatver
mijn zoontje is op afscheidskamp, zie ik vanavond dat onze hamster dood in d,r kooitje ligt net aan 1 jaar oud...hoe moet ik dat nou gaan uitleggen..hij is al zo gevoelig op z,n diertjes
waarschijnlijk heeft ze klem gelegen in ,d,r slaaphokje en is d,r niet meer uitgekomen ,
ik zal wel morgen een andere kopen ,want een lege kooi vind ik ook niks ,maar dat slaaphokje leg ik er niet meer in...bah ik voel me echt rot hierdoor...
mijn zoontje is op afscheidskamp, zie ik vanavond dat onze hamster dood in d,r kooitje ligt net aan 1 jaar oud...hoe moet ik dat nou gaan uitleggen..hij is al zo gevoelig op z,n diertjes
waarschijnlijk heeft ze klem gelegen in ,d,r slaaphokje en is d,r niet meer uitgekomen ,
ik zal wel morgen een andere kopen ,want een lege kooi vind ik ook niks ,maar dat slaaphokje leg ik er niet meer in...bah ik voel me echt rot hierdoor...
Je kunt niet de Ultieme Realiteit veranderen, maar je kunt wel veranderen hoe je deze ervaart.
Met een paard onder je kont, kom je ook de wereld rond.
http://www.robustiano.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Met een paard onder je kont, kom je ook de wereld rond.
http://www.robustiano.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: heh Gatver
Ja even wachten tot ie weer thuis is en dan gewoon zeggen dat je slecht nieuws hebt. Er zit niets anders op. Vreemde tip misschien. Even in een tupperwarebakje in de vriezer leggen? Dan kan ie 'm nog zien. Wel tijdig ontdooien. Sterkte. En neem een kat. Kan ie voorlopig zo'n 16 jaar vooruit.
Gecondoleerd en succes inderdaad een lastig gesprek!
Bob
Bob
"You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking." - House
Tiepvauden ondur voorbehauwt.
Tiepvauden ondur voorbehauwt.
Je zoontje is waarschijnlijk nu al thuis.
Hoe is het afgelopen?
Hoe is het afgelopen?
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
2 maanden geleden gingen onze muizen achter elkaar dood. Het verbaasde me dat onze kinderen, na wat klein verdriet, er snel mee vezoend waren..
Hoes is het afgelopen ?
Hoes is het afgelopen ?
"Overtuiging is een grotere vijand van de waarheid dan leugens." (Uit het boek Menselijk, al te menselijk, deel 1 §483)
Hoi Biemer,
het is al weer een tijdje geleden dat de hamster is heengegaan maar heb je misschien het kooitje nog.
Ik weet niet of deze vraag nog pijnlijk voor je is maar ik heb er wel een zacht prijsje voor over, aannemende dat er ook zo'n leuk radje in zit. Ik heb zelf al een hangmatje en een dwangbuisje gebreid.
het is al weer een tijdje geleden dat de hamster is heengegaan maar heb je misschien het kooitje nog.
Ik weet niet of deze vraag nog pijnlijk voor je is maar ik heb er wel een zacht prijsje voor over, aannemende dat er ook zo'n leuk radje in zit. Ik heb zelf al een hangmatje en een dwangbuisje gebreid.
Schoonheid bij een vrouw zonder verstand is een gouden ring in de snuit van een varken.
Ik zou inderdaad ook gewoon zeggen dat de hamster is overleden en misschien voorstellen om hem samen te begraven? Misschien ook voorstellen een nieuwe te kopen voor zijn kamer?
Maaike, die hamster is ondertussen al lang en breed weggerot. 

‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford

The answer my friend is blowing in the wind,the answer is blowing in the wind.
Bob Dylan
Bob Dylan
Ik zie het, ja! Ik keek naar de datum van diegene voor me, en die was nog recent;)Jagang schreef:Maaike, die hamster is ondertussen al lang en breed weggerot.