Know Thyself
Moderator: Moderators
Know Thyself
Know thyself part 1
http://www.youtube.com/watch?v=b2luC4AH ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik vond dit een erg interessante documentaire. Het gaat over de Holy Science (Astologie) en de gast die de lezing geeft is echt ongelofelijk. Hij weet zo veel.
En als soort van lokkertje voor de meeste hier hij vertelt ook over dat Jesus nooit echt geleefd heeft maar dat dat hele verhaal verzonnen is. En ook dat het Vaticaan, de banken en het leger ons gebruikt als slaven. Het eerste is voor mij echt een eye-opener en daar ga ik zeker meer over lezen want hij geeft behoorlijk wat tips over boeken en websites. Het tweede wist ik al maar daar zullen de meeste hier het waarschijnlijk niet mee eens zijn.
Dus check it out! Het zit echt boordevol met kennis. Ook al geloof je hem niet op bepaalde punten dan nog kan je er veel van leren.
http://www.youtube.com/watch?v=b2luC4AH ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik vond dit een erg interessante documentaire. Het gaat over de Holy Science (Astologie) en de gast die de lezing geeft is echt ongelofelijk. Hij weet zo veel.
En als soort van lokkertje voor de meeste hier hij vertelt ook over dat Jesus nooit echt geleefd heeft maar dat dat hele verhaal verzonnen is. En ook dat het Vaticaan, de banken en het leger ons gebruikt als slaven. Het eerste is voor mij echt een eye-opener en daar ga ik zeker meer over lezen want hij geeft behoorlijk wat tips over boeken en websites. Het tweede wist ik al maar daar zullen de meeste hier het waarschijnlijk niet mee eens zijn.
Dus check it out! Het zit echt boordevol met kennis. Ook al geloof je hem niet op bepaalde punten dan nog kan je er veel van leren.
“The intuitive mind is a sacred gift and the rational mind is a faithful servant. We have created a society that honors the servant and has forgotten the gift.”
Re: Know Thyself
Ik heb een stukje bekeken en de aannames als year komt van yeah wat weer van yes komt en dat is jezus. Met dag en nacht is het hetzelfde verhaal.
het lijkt mij om in de termen van astrologie te blijven taurus faeces
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Mypos zou von Däniken, Velikovski en Blavatsky eens moeten lezen. Dat weet hij hoe het werkelijk zit en dat de man van het filmpje het allemaal maar half begrepen heeft en dus hele onzin verkondigt.
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
it remains popular.
Mypos,Mypos schreef:Dus check it out! Het zit echt boordevol met kennis. Ook al geloof je hem niet op bepaalde punten dan nog kan je er veel van leren.
Gelukkig ga ik wel eens naar Paranormaalbeurzen om te zien of er nog nieuwe nonsens bij is gekomen en mee daarom schrik ik van jouw voorbeeld niet zo.
Lees ook vooral Melly Uyldert die ook zo een vorm van beheerst fabuleren als kennis verkondigde.
Zo kon je volgens haar aan de bloemetjes in iemands tuin zien welke ziekte(s) er binnenshuis heersten.
{Mellie Uyldert: Bij kankerpatiënten komt de goudsbloem vanzelf in overvloed in de tuin groeien, na vertrek of overlijden verdwijnt deze weer.}
http://www.groene.nl/2009/21/mellie-uyldert schreef: Uyldert was een gewiekste astrologe die wist dat je met onzin veel volgelingen kunt werven, mits je maar met veel aplomb veel onzin tegelijk verkondigt. Haar boeken, lezingen en columns vormen tezamen een monument voor de menselijke domheid. Niet de hare – de domheid van haar lezers en toehoorders.
Kortom net het orakel van Delphi, dat haar onverstaanbare gebrabbel door de priesteressen liet "vertalen". Alleen legde Melly haar gebrabbel zelf uit.http://www.uyldert.nl/over-mellie-uyldert/150.aspx schreef: Op 21-jarige leeftijd volgde ze haar eerste lessen in astrologie bij de vrijmetselaar Ram, maar ontdekte dat er eigenlijk weinig te leren viel omdat ze alles al wist. Ze hoorde zichzelf dingen zeggen en hoefde alleen maar naar haar innerlijke stem te luisteren. Het luisteren naar jezelf, naar de God die in je woont, is dan ook een thema dat als een rode draad in haar werken aanwezig is.
Eenmaal in trance begon de Pythia onsamenhangende klanken uit te stoten, waar niemand iets van begreep, maar waarvan men aannam dat het de boodschap van de goden was. Enkele priesters (de voornaamste onder hen heette de prophètès), die altijd vlakbij meeluisterden, schudden dan begrijpend hun hoofd en gaven "een vertaling", vaak in hexametrische verzen, van wat de boodschap van de god heette te zijn.
Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
Heb wel wat van Von Daniken gelezen. Wat heeft dat hier mee te maken?Vilaine schreef:Mypos zou von Däniken, Velikovski en Blavatsky eens moeten lezen. Dat weet hij hoe het werkelijk zit en dat de man van het filmpje het allemaal maar half begrepen heeft en dus hele onzin verkondigt.
Von Daniken heeft zeker interessante punten.
“The intuitive mind is a sacred gift and the rational mind is a faithful servant. We have created a society that honors the servant and has forgotten the gift.”
Ja goed dat zijn ook de dingen waarbij ik denk van mwah. Ten eerste niet zo interessant, ten tweede vergezocht. Maar daar moet je doorheen prikken.doctorwho schreef:Ik heb een stukje bekeken en de aannames als year komt van yeah wat weer van yes komt en dat is jezus. Met dag en nacht is het hetzelfde verhaal.
doctorwho schreef:taurus faeces
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
Zolang hij ongehinderd (zonder tegenspraak) zijn gang kan gaan...Mypos schreef:Heb wel wat van Von Daniken gelezen. Wat heeft dat hier mee te maken?
Von Daniken heeft zeker interessante punten.
Ohh ja?Mypos schreef:En als soort van lokkertje voor de meeste hier hij vertelt ook over dat Jesus nooit echt geleefd heeft maar dat dat hele verhaal verzonnen is.
Waarom wil jij toch zo graag in dat soort samenzweringen geloven Mypos?Mypos schreef:En ook dat het Vaticaan, de banken en het leger ons gebruikt als slaven.
Lekker geheimzinnig?
Of heb je iets met Calimero?
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Dat heet realiteitszin Fishhook!Fishhook schreef:Ohh ja?Mypos schreef:En als soort van lokkertje voor de meeste hier hij vertelt ook over dat Jesus nooit echt geleefd heeft maar dat dat hele verhaal verzonnen is.![]()
Waarom wil jij toch zo graag in dat soort samenzweringen geloven Mypos?Mypos schreef:En ook dat het Vaticaan, de banken en het leger ons gebruikt als slaven.
Lekker geheimzinnig?
Of heb je iets met Calimero?
Dat jij dat niet ziet of wilt zien heeft denk ik iets te maken met Schaapjes en Herders...
Mypos, Gelieve realiteitszin even in je woordenboek op te zoeken.
"Anti-intellectualisme has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge" - Isaac Asimov
Dus de realiteit is dat ik oa een slaaf van het vaticaan en het leger ben?Mypos schreef:Dat heet realiteitszin Fishhook!
Kan je even wat bewijs leveren?
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.