Wie zulke feitelijke onzin schrijft kan ik niet serieus nemen.mercator schreef:Vlaanderen verarmt en verloedert zienderogen door de Waalse ballast.
Dat kan beter, Tsjok. Nederlanders zijn van die fijnen die je eerst vertellen dat en hoe je heel deugdzaam, braaf en netjes moet leven om je vervolgens kaal te plukken zodra je je omdraait. Zoiets?Tsjok45 schreef:NOOIT aansluiting bij Nederland want dat zijn die dissidente ketters en protestanten
Is er geen kijk op om dat allemaal over te doen aan Duitsland of zo? Net zoals Koot en Bie een 25 jaar geleden voorstelden om Groningen en Nederlands Limburg van de hand te doen?Tsjok45 schreef:Het zuiden van Vlaanderen (onder Brugge en Gent ) , benoorden 't stad , Limburg , zijn eveneens geldverslinders profiteurs en nietsnutten of dienstverleners uit het toerisme ? Uitzondering misschien voor het kleinere "wilde Westen" tussen Waregem- Kortrijk ?
Behalve een gepaste wraak - sorry, moet zijn wedergoedmaking - voor twee wereldoorlogen (laten we het gewoon ontwikkelingshulp noemen; als we een beetje op het schuldgevoel van de Duitsers werken trappen ze er wel in) is het ook nog eens zo dat die Duitsers er sinds hun hereniging ervaring mee hebben.
Zeg, zijn jullie Vlamingen nog geïnteresseerd in Zeeuws-Vlaanderen? We houden natuurlijk wel zelf Breskens en Terneuzen. Want om jullie eronder te houden moet zo af en toe de Schelde afgeknepen worden, dat spreekt. Bleeker bv heeft dat heel goed begrepen. Die schijnt dan ook heel populair te zijn bij jullie.
Je snapt er ook niks van. Dat is om die Vlamingen terug te pakken voor de 11-daagse veldtocht of hoe lang die carnavalsoptocht ook weer duurde zo'n 180 jaar geleden. Kijk, dit is de politiek op lange termijn: die Vlamingen zorgen ervoor dat alle armoedzaaiers verdwijnen. Daarna pikken wij het zaakje in zodat wij Mercator's 75% in onze zak kunnen steken.PietV. schreef:Ik ken behoorlijk wat Nederlanders die naar het belastingparadijs België zijn verhuisd. Vooral in de grensstreek zijn nogal wat gemeenten vernederlandst.
Kijk jij een beetje uit? Het is niet de bedoeling dat jullie onze slimme trucs gaan overnemen. Die zijn aan ons voorbehouden, ja?siger schreef:Te nat, te droog, te warm of te koud, maar als we stoppen met klagen vallen de subsidies stil....
VInd ik ook. Het is toch al een schande dat het Vlaamse onderwijs beter is dan het Nederlandse. Vlamingen moeten echt niet slimmer willen worden dan de superieure noorderlingen. Anders lukt het ons nooit om de boel over te nemen. Dus hup, ontslaan al die leraartjes en vlot een beetje.mercator schreef:itt al die leraartjes die eigenlijk ook gewoon maar uitkeringstrekkers zijn.
Kijk daar, een prachtig voorbeeld van cultureel neokolonialisme. Dit woord is door een echte kaaskopNederlander gewrocht, Gerrit Komrij. De vernederlandsing van Vlaanderen gaat goed. De geesten beginnen rijp te worden voor de overname.mercator schreef:Wat je op de treurbuis ziet.
Welnee, hij is gewoon omgekocht door jullie perfide noorderburen, waarvan ik er ook één ben. Daarom moet het onderwijs in Vlaanderen afgeschaft, zodat we het jullie honderd keer kunnen vertellen en jullie het nog niet doorhebben.siger schreef:Het ik al gezegd dat je een wereldvreemde idioot bent?
Als wij Nederlanders over een tijd klaar zijn met jullie Vlamingen wordt het nog veel moeilijker.Tsjok45 schreef:is dat zo moeilijk om zelf uit te vinden ?
Daarom is de PVV ook opgericht, met subsidie van ons Ministerie van Buitenlandse Zaken en van de AIVD. De werkelijke naam is Partij voor Vernederlandsing van Vlaanderen. Binnenkort ga ik dat allemaal uiteenzetten op mijn nieuwe website http://www.stierendrol.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Hebr 6: