Ingrid Holvoet.
Moderator: Moderators
Re: Ingrid Holvoet.
Haar naam werd daar ook niet genoemd, maar het gaat in dat bericht en de volgende over haar.
Dat is dus daar off topic, omdat het niet om homeopathie gaat.
De berichten van daar zijn hier beter op zijn plaats dacht ik.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Wellicht wil een goedwillende moderator dan dat stukje naar hier verplaatsen.Mariakat schreef:Haar naam werd daar ook niet genoemd, maar het gaat in dat bericht en de volgende over haar.
Dan doe ik een filmpje.
Ingrid Holvoet
Overigens haar afsluitend zinnetje "je hebt niets te verliezen" is feitelijk onjuist.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Misschien ook gelijk een andere forum-categorie?
Want dit is een linken forum en niet voor discussie, had ik begrepen.
Of heb ik het mis?
Want dit is een linken forum en niet voor discussie, had ik begrepen.
Of heb ik het mis?
Diagnostische misleidingen
DIAGNOSE OP AFSTAND
Met Ingrid Holvoet, bij leven gereïncarneerd in Linda David, heb ik zo een bijzondere band dat ze mij onlangs totaal offline kon diagnosticeren.
De resultaten zijn verbluffend!
http://ltapersoonlijkeontwikkeling.com/roeland-heeck/" onclick="window.open(this.href);return false;
Bovenaangehaalde diagnostische marskramerij zal voor andere mensen weinig minder naast de roos zitten.
Zuur dat die naast het blootgesteld worden aan de thuisgebrouwen therapeutische inzichten van Ingrid/Linda ook nog geld aan zulke duimzuigerij kwijt zijn.
Aan een doktertje spelende die in België nota bene al eerder voor dezelfde praktijken is veroordeeld.
Dat suggereert dat haar verdiensten de last van de toen opgelegde boete wel kunnen dragen.
Roeland
Met Ingrid Holvoet, bij leven gereïncarneerd in Linda David, heb ik zo een bijzondere band dat ze mij onlangs totaal offline kon diagnosticeren.
http://ltapersoonlijkeontwikkeling.com/roeland-heeck/" onclick="window.open(this.href);return false;
Curieus dat ze èn zegt mij van een gedrocht in een liefdevol mens te kunnen veranderen èn vlak daarvoor stelt dat een mens (ik toch ook, of zit ik daar al te ver vanaf?) door alle levens heen een gedrocht blijft.Linda-Ingrid schreef: knip-knip. . . Ik zal tevens vorige levens van Roeland Heeck beschrijven die ik op afstand kan aanvoelen. Daaruit zal blijken, eens een gedrocht van een mens, altijd een gedrocht van een mens, in elk leven dus hetzelfde gedrocht van een mens.
Roeland Heeck mag zich aanbieden voor een gratis voorbeeldbehandeling om hem van een gedrocht te veranderen in een liefdevol mens.
Bovenaangehaalde diagnostische marskramerij zal voor andere mensen weinig minder naast de roos zitten.
Zuur dat die naast het blootgesteld worden aan de thuisgebrouwen therapeutische inzichten van Ingrid/Linda ook nog geld aan zulke duimzuigerij kwijt zijn.
Aan een doktertje spelende die in België nota bene al eerder voor dezelfde praktijken is veroordeeld.
Dat suggereert dat haar verdiensten de last van de toen opgelegde boete wel kunnen dragen.
Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
Re: Diagnostische misleidingen
Gôssie, zo kennen we jou nog niet.heeck schreef:DIAGNOSE OP AFSTAND
(.....)
Roeland
En dan moet de raakgetekende karakterschets nog komen.
Cluny, denk ook jij even aan het gebruik va de quoteknop?
Jim
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Re: Diagnostische misleidingen
heeck schreef:DIAGNOSE OP AFSTAND
Na het lezen van de site ben ik op een idee gekomen. Dit is nu gemakkelijk je geld verdienen. Ik bied ook therapie op afstand. Boven de 500 kilometer wordt het wel duurder. Het kost meer moeite om de trans-energetische straal op peil te houden. Als er meerdere leden van één gezin gebruik willen maken van mijn weldaden, dan krijgen ze korting. De focus ligt toch op dezelfde plek, ik schakel dan de divergator in.
De therapie op afstand start met een reeks van 200 uur. Deze uren worden gegeven over een periode van zeven weken (zes uur per dag). Dit kost 3200 euro (16 euro per uur).
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
Ik heb mijn detector op mw Holvoets site gericht en het arme ding begon te roken.
Zij heeft dus wel degelijk krachten die over grote afstand meetbaar zijn.

Zij heeft dus wel degelijk krachten die over grote afstand meetbaar zijn.

Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Las vandaag in het Nederlands Tijdschrift tegen de Kwakzalverij tot mijn genoegen de Holvoetdiagnose.
Gelukkig is er ondanks de vaststelling dat het om een onverbeterlijke persoonlijkheid gaat deze toch tot een liefdevol mens kan worden veranderd. Dat is dan weer mooi van zo'n kol dat zij ondanks de lelijke dingen die over haar gezegd zijn toch het goede zoekt.
Gelukkig is er ondanks de vaststelling dat het om een onverbeterlijke persoonlijkheid gaat deze toch tot een liefdevol mens kan worden veranderd. Dat is dan weer mooi van zo'n kol dat zij ondanks de lelijke dingen die over haar gezegd zijn toch het goede zoekt.
Het was ouderwetsch papier waarvan ik dit vernam maar de inhoud is ondermeer.Jim schreef:Linkje Dr Who?
http://ltapersoonlijkeontwikkeling.com/roeland-heec" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Jinny
Ah, de link ken ik en ook ik heb graag ouderwetsch papier in mijne handen.
Kun je een stuk beter de kachel mee aanmaken dan met een laptop..................
Kun je een stuk beter de kachel mee aanmaken dan met een laptop..................
Is toch heel liefdevol aangeboden.Roeland Heeck mag zich aanbieden voor een gratis voorbeeldbehandeling om hem van een gedrocht te veranderen in een liefdevol mens.
Niet dan?
LEZERSSERVICE
De in het tijdschrift aangehaalde diagnose werd vooraf gegaan door:
De in het tijdschrift aangehaalde diagnose werd vooraf gegaan door:
R.Nederlands Tijdschrift[i] tegen de[/i] Kwakzalverij schreef:DE HOLVOETDIAGNOSE
Jaren geleden al vroeg ik aan de befaamde en ook veroordeelde genezeres-op-afstand, Ingrid Holvoet - die zich nu Linda David noemt, om een diagnose:
Eindelijk heeft zij die geleverd en nu is het wachten op de aanvullende beschrijvingen die zij belooft.
Zodra die binnen zijn zal ik me voor een second opinion vervoegen bij een paranormaal begaafde, NIP-geregistreerde therapeut.
Ook Willem Betz, de kersverse met onze Bruinsma-penning begiftigde bestrijder van de kwakzalverij, is door Holvoet gelijkelijk gediagnosticeerd. Omdat Betz kennelijk veel gecompliceerder in elkaar zit dan ik, vereiste zijn diagnose aanmerkelijk meer tekst. Teveel tekst voor dit tijdschrift, zodat ik met een verwijzing volsta:
http://ltapersoonlijkeontwikkeling.com/ ... etz-skepp/" onclick="window.open(this.href);return false;
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
heeck schreef:.
Ook Willem Betz, de kersverse met onze Bruinsma-penning begiftigde bestrijder van de kwakzalverij, is door Holvoet gelijkelijk gediagnosticeerd.
Willem Betz is er nog erger aan toe dan jij Heeck