999 redenen om wel een moslim(a) te worden
Moderator: Moderators
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
Re: 999 redenen om wel een moslim(a) te worden
184. Dat je je lekker mag ergeren aan Geert Wilders.
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
- vegan-revolution
- Superposter
Dat snap ik niet. Als je géén moslim bent mag je je toch óók aan Geert Wilders ergeren? Dus is het géén speciaal privilege van een moslim om zich aan Geert Wilders te mogen ergeren.The Prophet schreef:184. Dat je je lekker mag ergeren aan Geert Wilders.
Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
Natuurlijk. Maar als moslim is het toch net even iets lekkerder. Bovendien staat Allah achter je.vegan-revolution schreef:Dat snap ik niet. Als je géén moslim bent mag je je toch óók aan Geert Wilders ergeren? Dus is het géén speciaal privilege van een moslim om zich aan Geert Wilders te mogen ergeren.
- vegan-revolution
- Superposter
Aááh, is dàt het! That makes some sense.The Prophet schreef:Maar als moslim is het toch net even iets lekkerder.
Je mag een 'legitieme' hekel hebben aan Israel en de joden.
Ik kwam trouwens laatst het volgende citaat tegen:
If the Arabs were to put down their arms there would be no more war.
If Israel were to put down its arms there would be no more Israel.
Ik kwam trouwens laatst het volgende citaat tegen:
If the Arabs were to put down their arms there would be no more war.
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
Ja, en als de Engelsen en Amerikanen in WOII de wapens hadden neergelegd, was de oorlog ook zo over.chibi schreef:If the Arabs were to put down their arms there would be no more war.
(Woeps, een Godwinnetje. Sorry!)
Wat zou er erg zijn aan het einde van Israel?chibi schreef:If the Arabs were to put down their arms there would be no more war.
Weinig, anders dan dat de Joden direct weer in de eeuwige slachtofferrol zullen schieten en dan definitief vermoed ik.
- vegan-revolution
- Superposter
De vraag is dan ook wat dit verder nog tot gevolg zou hebben. Bijvoorbeeld het ontstaan van een nieuwe islamfundamentalistische staat. Dit zie ik dan niet als een positieve ontwikkeling.siger schreef:Wat zou er erg zijn aan het einde van Israel?
- vegan-revolution
- Superposter
185. Dat je blind wordt voor wat er op het forum van Ontdek Islam aan wartaal wordt uitgeslagen.
Jim schreef:Weinig, anders dan dat de Joden direct weer in de eeuwige slachtofferrol zullen schieten en dan definitief vermoed ik.
Met die slachtofferrol valt het mijn inziens wel mee. Ik kan met geen mogelijkheid een slachtoffersyndroom bespeuren in een volk dat de schouders eronder zet om een woestijn te veranderen in een vruchtbaar en welvarend land voor iedereen daar en het ook nog eens effectief weet te verdedigen tegen vijandige aanvallen. Slachtoffergedrag is dat je bij de pakken neer gaat zitten en constant loopt te schreeuwen dat je gediscimineerd wordt en een lang voorbij kolonisatie verleden de schuld van al je al ellende geeft. En maar blijft mekkeren over kruistochten die meer dan 1000 jaar geleden plaats gevonden hebben.
Dat brengt mij bij nummertje 185. Je hoeft niets te doen om de ellende te verbeteren. Het houdt allemaal op bij de vinger naar de kaffir/kruistochten/zionistisch complot/het imperialistische westen te wijzen.
Ik hoorde trouwens uit twee verschillende islamitische monden dat iedere kaffir/westerling persoonlijk aansprakelijk gesteld kan worden voor de ellende die moslims overkomt omdat wij hier immers onze leiders zelf gekozen hebben.
Laatst gewijzigd door maartje op 24 jun 2011 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gelieve offtopicberichten zoals op mij persoonlijk gericht commentaar alleen via PB's te spuien.
Maartje, dat moslims aan hetzelfde slachtoffersyndroom lijden pleit joden toch niet vrij?
Heb je de afgelopen ontwikkelingen in het Midden-Oosten gemist? De mensen staan daar niet de demonsteren voor een islamitisch land zoals Iran.vegan-revolution schreef:De vraag is dan ook wat dit verder nog tot gevolg zou hebben. Bijvoorbeeld het ontstaan van een nieuwe islamfundamentalistische staat. Dit zie ik dan niet als een positieve ontwikkeling.siger schreef:Wat zou er erg zijn aan het einde van Israel?
Wanneer de kokende bol afkoelt, wordt de vurige magma bedekt met een vaste,onbeweeglijke korst- het dogma. Wat tot dogma verheven is, kan niet meer doen ontvlammen,verwarmt alleen nog- is even later zo goed als koud.Totdat een nieuwe ketterij de korst van het dogma doet exploderen, hoe hecht en solide ook.
Dat is nog zeer de vraag...Heb je de afgelopen ontwikkelingen in het Midden-Oosten gemist? De mensen staan daar niet de demonsteren voor een islamitisch land zoals Iran.
Het zijn demonstraties tégen hun leiders, tegen corrupties, uitzichtloosheid. Waar ze precies vóór zijn is niet zo duidelijk. We hopen natuurlijk allemaal dat ze gaan voor democratie, maar de vraag is welke partij dan aan de macht komt. Een club als Hamas is ook democratisch gekozen.
... 186. Democratie is haram (want Allah is de baas), dus geen hoofdbrekens meer op wie je nu weer moet gaan stemmen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
Beste Egowee,egowee schreef:999. Leer je eindelijk 's een keertje fietsen.
strak plan.
Ga jij leren tellen, dan ga ik leren fietsen, ok ?

Marieke
Godzijdank hebben we Kuitert
Wat zou er zo erg zijn aan het einde van Nederland?siger schreef:Wat zou er erg zijn aan het einde van Israel?