Duizend-en-één redenen om geen moslim te willen worden.

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

Surrendered
Ervaren pen

Re: Duizend-en-één redenen om geen moslim te willen worden.

Bericht door Surrendered »

Vilaine schreef:Islamitische organisaties hebben een beroep gedaan op de gemeenteraad van Lleida om een lokale wet uit te vaardigen, die de aanwezigheid van honden in stadsbussen en in sommige gebieden, die veel bezocht worden door moslims. Honden worden beschouwd als "onrein" in de islam.

Zij zijn van mening, dat de aanwezigheid onder hen van 'onreine dieren' de religieuze vrijheid en het recht van moslims om te leven volgens de Koran, schendt.

http://www.minutodigital.com/2011/02/15 ... l-autobus/

Wie waren er in Lleda eerder? Honden of moslims?

Je zal maar hondenaanbidder zijn en je beledigd voelen door een godsdienst, die honden onrein vinden. Mag je dan vragen om een wet, die de aanwezigheid van aanhangers van de godsdienst verbiedt?
Honden mochten volgens mij niet in huis? Voor de rest zijn honden geen probleem hoor.

Groeten, Surrendered
"Kullu nefsun za'i gattu mevt"
Elke nafs zal de dood proeven.
Vilaine
Bevlogen

Bericht door Vilaine »

Je hebt helemaal gelijk Sur. En varkens mag je niet eten.
Ik ben nergens tegen gekomen, dat je er niet naar mag kijken.

Maar toch kom je dergelijke berichten geregeld tegen. Zelfs een afbeelding van een varken is al beledigend voor sommige moslims.

Hier nog meer zaken, die beledigend zijn voor moslims:

* Meat of swine (pig) including all it’s by products
* Meat of an animal that was not blessed with the name of Allah at the time of slaughter
* Meat of dead animals (carrion)
* Meat of animals that were strangled to death
* Meat of animals that were beaten to death
* Meat of animals that died due to falling from a height
* Meat of animals that were gored to death by a horn
* Meat of animals that were devoured by wild beasts
* Animals killed in a manner which prevents their blood from being fully drained from their bodies;
* Carnivorous animals with fangs, e.g. lions, dogs, wolves, tigers, etc…
* Birds of prey e.g. falcons, eagles, owls, vultures, etc
* Reptiles, snakes, crocodiles
* Mules and Asses
* Pests’ e.g. rats and scorpions
* Insects excluding locusts

Er is nog veel werk voor je te doen, Sur!
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
Jinny

Bericht door Jinny »

Daarom is het ook een voorstel van de zotte.
Ik heb niet zo heel veel met honden, maar honden verbieden omdat er misschien wel mensen zouden kunnen komen die die honden vanuit hun religie niet kunnen hebben is natuurlijk de achterdeur uit.
Straks mag mijn hangbuikzwijntje ook niet meer in de tuin scharrelen omdat mijn buurman daar aanstoot aan neemt omdat zijn godsdienst hem varkens verbied.

Wat een bolle onzin.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Als off-topic-afsluiter.
Hondenbeten, zomaar wat cijfers!

Nederland telt 1,9 miljoen honden. In Nederland zijn er per jaar 150.000 bijtincidenten. Uit onderzoek tussen 1984 en 1996 blijkt dat jaarlijks 12.000 slachtoffers van hondenbeten behandeld werden in ziekenhuizen. In 77% van de gevallen ging het om een bekende hond. In 65% van de gevallen gebeurde het incident thuis en de gemiddelde leeftijd van die slachtoffers was 5 jaar. In 86 van de 100 gevallen gebeurde dit door iets wat het kind deed. Jonge kinderen hebben de neiging hun hond als gelijke te behandelen. Dit vergroot het risico. Ook kunnen ze vaak moeilijk de taal van honden lezen. Er is hier dus een verschil tussen het kind de schuld geven en zeggen dat de hond op een natuurlijke manier reageert op iets wat het kind doet. Beiden hebben geen schuld. Van de kinderen van 4 jaar en jonger werd 80% in het gezicht gebeten.

Dit zijn heftige cijfers. De gevolgen van hondenbeten zijn dit vaak ook. Er kunnen littekens blijven, complicaties optreden en er kan posttraumatisch stresssyndroom ontstaan. Ook voor de hond zijn er vaak verstrekkende gevolgen. Veel bijtincidenten eindigen in euthanasie. Des te dramatischer is het om te horen dat heel veel bijtincidenten (met name die met kinderen) voorkomen hadden kunnen worden.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Vilaine
Bevlogen

Bericht door Vilaine »

Conclusie: Allah had dit allemaal voorzien. Dus de Islam is de enige ware religie.
Zo ook met varkens in relatie met de varkenspest en de varkensgriep.
Alleen vergeten de koeien haram te verklaren wegens de Gekke Koeienziekte en Mond en Klauwzeer.

Of zou dat ook gestaan hebben in de openbaring, die door de geit was opgegeten?

Narrated Aisha 'The verse of stoning and of suckling an adult ten times were revealed, and they were (written) on a paper and kept under my bed. When the Messenger of Allah (SAWW.) expired and we were preoccupied with his death, a goat entered and ate away the paper."
it remains popular.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Vilaine schreef:Conclusie: Allah had dit allemaal voorzien. Dus de Islam is de enige ware religie.
Zo ook met varkens in relatie met de varkenspest en de varkensgriep.
Alleen vergeten de koeien haram te verklaren wegens de Gekke Koeienziekte en Mond en Klauwzeer.

Of zou dat ook gestaan hebben in de openbaring, die door de geit was opgegeten?

Narrated Aisha 'The verse of stoning and of suckling an adult ten times were revealed, and they were (written) on a paper and kept under my bed. When the Messenger of Allah (SAWW.) expired and we were preoccupied with his death, a goat entered and ate away the paper."
Ik vermoed dat mohameddje als jongetje slachtoffer is geweest van bijtincidentjes.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Surrendered
Ervaren pen

Vilaine schreef:Je hebt helemaal gelijk Sur. En varkens mag je niet eten.
Ik ben nergens tegen gekomen, dat je er niet naar mag kijken.
Wie zegt dan dat je er niet naar mag kijken?
Maar toch kom je dergelijke berichten geregeld tegen. Zelfs een afbeelding van een varken is al beledigend voor sommige moslims.
Let op! Sommige moslims
Meat of animals that were strangled to death
Meat of animals that were beaten to death
Meat of animals that died due to falling from a height
Nou, ik zou ook niet leuk vinden om naar dieren te kijken die naar beneden zijn gevallen. Jij dan wel?

Carnivorous animals with fangs, e.g. lions, dogs, wolves, tigers, etc…
Birds of prey e.g. falcons, eagles, owls, vultures, etc
Reptiles, snakes, crocodiles
Mules and Asses
Pests’ e.g. rats and scorpions[/quote]
Van welke site heb je dit??? :shock:

Groeten, Surrendered
gerard_m
Superposter

Bericht door gerard_m »

Vilaine schreef:Narrated Aisha 'The verse of stoning and of suckling an adult ten times were revealed, and they were (written) on a paper and kept under my bed. When the Messenger of Allah (SAWW.) expired and we were preoccupied with his death, a goat entered and ate away the paper."
Best een grappig incident. Allah beschermt de koran, maar kennelijk was een geit hem te snel af.
Allah Akbar. #-o
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
Vilaine
Bevlogen

Bericht door Vilaine »

Wie zegt dan dat je er niet naar mag kijken?

Bepaalde moslim groeperingen. Zo zijn in Saudi Arabië uit schoolboeken afbeeldingen van varkens verwijderd.
Let op! Sommige moslims
Dat zeg ik, ik ken moslims die zelfs een hond als huisdier hebben!
Nou, ik zou ook niet leuk vinden om naar dieren te kijken die naar beneden zijn gevallen. Jij dan wel?
Je kan ze moeilijk laten liggen rotten.
Van welke site heb je dit???
Weet ik niet meer. Als je googled op "list haram animals" kom je vele lijsten tegen, sommige sites met de aya's en ahadith erbij.

Ik vond ook nog dit:
With regard to the creation of dogs, Allaah created them as He created all other animals; it is not permissible to claim that dogs were created from any specific substance without having evidence for that.

Een klein foutje van Q&A-islam. Honden zijn, net als de consumptie bananen, koeien en de tamme varkens, creaties van de mens. Allah heeft slechts de grondstoffen geleverd. [-o<
it remains popular.
Surrendered
Ervaren pen

Vilaine schreef:de moslim groeperingen. Zo zijn in Saudi Arabië uit schoolboeken afbeeldingen van varkens verwijderd
Wouw...
Dat zeg ik, ik ken moslims die zelfs een hond als huisdier hebben!
Nou, ik ken er ook veel. Mijn opa had er zo'n 5(in Turkije). Allemaal overleden :cry:
Je kan ze moeilijk laten liggen rotten.
Nou, dat ook.
Een klein foutje van Q&A-islam. Honden zijn, net als de consumptie bananen, koeien en de tamme varkens, creaties van de mens. Allah heeft slechts de grondstoffen geleverd. [-o<
WT*? koeien en tamme varkens zijn creaties van de mens. Dan heeft Q&A-Islam een groot fout gemaakt...

Groeten, Surrendered
Cluny
Banned

Re: Duizend-en-één redenen om geen moslima te willen worden.

Bericht door Cluny »

Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Dit heeft een forummoslim als onderschrift.
Dit soort uitspraken, als autonoom realist krijg ik er letterlijk rillingen op mijn rug van.
De gedachte dat iedereen na zijn moslimbekering zo achterlijk opgesloten kan gaan denken.
Zonder het geloof is men gevangene van zijn lusten en begeertes, hoe vrij ook de ongelovige denkt te zijn ...
Vilaine
Bevlogen

Bericht door Vilaine »

Dieren zijn de schepping van Allah.
De schepping is onderworpen aan Allah.
Alle dieren zijn dus moslim. Ook honden en varkens.
it remains popular.
BadAssChick
Ervaren pen

Bericht door BadAssChick »

en dan nog te bedenken dat qua huid en vlees het varken dichtst bij de mens komt

en mijn hond ligt gezellig naast me op de bank ,geen mens die mij zal vertellen dat een hond niet in huis mag ,het zijn toch huisdieren....walgelijk hoe sommige mensen met hun honden omgaan....alsof het een stuk vuil is...
Je kunt niet de Ultieme Realiteit veranderen, maar je kunt wel veranderen hoe je deze ervaart.
Met een paard onder je kont, kom je ook de wereld rond.

http://www.robustiano.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie