Sarnian: ik weet dat je een zenuwlijder bent.
Hoe voelt dat, zo een welgemeend doch ongenuanceerd 'complimentje' tussen neus en lippen door?
sarnian schreef:<< >>
BadAssChick : ik weet dat je een pvv-moslim-neuroot bent
<< >>
Moderator: Moderators
sarnian schreef:<< >>
BadAssChick : ik weet dat je een pvv-moslim-neuroot bent
<< >>
BadAssChick,BadAssChick schreef:tis wel typisch dat Mubarak nu ineens moest aftreden....en dat terwijl hij al een aantal jaar president was van egypte .....komt gewoon doordat hij vriendjes was met amerika
er broeit iets in het midden oosten,want nu willen ze in libie ook ineens Ghadaffi weg hebben,terwijl die al veel langer zit als Mubarak
Ik heb al teveel posten van je gelezen om NIET "niet-te-weten" NOCH "niet-te-begrijpen", en daarbij wel te zien dat je een PVV neuroot bent, met je pro-PVV gebabbel dat je overal op FT opplakt.BadAssChick schreef:Sarnian...je oordeelt over mij zonder mij te kennen en je begrijpt niet mijn laatste posting
Eerst schimpen op iedereen die naar Nederland wil komen, en nu zelfs mensen min-of-meer verwijten dat ze hun eigen land niet eerder verlieten of het in een revolutie oorlog niet eerder vernietigden. Wat anders konden de bewoners daar doen dan hun mond te houden en hun tanden te laten knarsen ?BadAssChick schreef:ik bedoelde er mee te zeggen WAAROM heeft het volk van Egypte en Libie zolang gewacht....,als mij iets niet bevalt doe ik er meteen wat aan....en ik wacht geen jaren
hey FT staat voor FreeTinker ofwel vrijdenken....en dat jij anti PVV bent is mij nu ook wel duidelijk,hoef je me niet tig keer te vertellen ,en toch ken je me niet laat staan dat jij mij begrijpt,hoeft ook niet hoor ,maar laat jouw reacties dan wel in gelijkheid zijn aan je onderschriftsarnian schreef:Ik heb al teveel posten van je gelezen om NIET "niet-te-weten" NOCH "niet-te-begrijpen", en daarbij wel te zien dat je een PVV neuroot bent, met je pro-PVV gebabbel dat je overal op FT opplakt.BadAssChick schreef:Sarnian...je oordeelt over mij zonder mij te kennen en je begrijpt niet mijn laatste posting
wat ik gedaan heb , nou ik werk al jaren voor de dierenbescherming om het dierenleed tegen te gaan,dat vind ik een goede zaak,en ik woon te ver van de havens om nar supertankers te kijken<trouwens dat zijn de grootste oceaanvervuilers die er te vinden zijn>sarnian schreef:Eerst schimpen op iedereen die naar Nederland wil komen, en nu zelfs mensen min-of-meer verwijten dat ze hun eigen land niet eerder verlieten of het in een revolutie oorlog niet eerder vernietigden. Wat anders konden de bewoners daar doen dan hun mond te houden en hun tanden te laten knarsen ?BadAssChick schreef:ik bedoelde er mee te zeggen WAAROM heeft het volk van Egypte en Libie zolang gewacht....,als mij iets niet bevalt doe ik er meteen wat aan....en ik wacht geen jaren
Wat heb je zelf aan "de goede zaak" gedaan al die jaren dat die mensen hunkerden naar democratie, maar niet waren opgewassen tegen het dictatoriaal geweld? Keek je soms net toevallig iedere keer in de richting van de grote supertankers die de haven kwamen binnenvaren om hun lading te lossen ?
Treurig, erg treurig, al dat gehuichel.
Dat jij pro-PVV bent hoef jij ook echt niet in ieder topic te melden en te ondersteunen met propaganda.BadAssChick schreef:hey FT staat voor FreeTinker ofwel vrijdenken....en dat jij anti PVV bent is mij nu ook wel duidelijk,hoef je me niet tig keer te vertellen ,en toch ken je me niet laat staan dat jij mij begrijpt,hoeft ook niet hoor ,maar laat jouw reacties dan wel in gelijkheid zijn aan je onderschrift
Dat was niet de "point" van mijn commentaar : jij verweet min of meer de Libiërs dat ze niet eerder opstonden tegen het regiem. Nou : dat hadden ze een jaar of 10 terug al eerder gedaan, maar grote aantallen protesterenden werden toen door pro-Ghadaffi ordetroepen afgeslacht.BadAssChick schreef:das jou mening...je bent vrij om dat over mij te denken...en ik kan er niks aan doen dat regeringsleiders in Libie zo handelen als ze doen...maar als jij er wat aan kan doen ,ga vooral je gang,doe en denk wat jij naar JOUW mening goed is
Op zich een prima standpunt. Waarom dan toch op de PVV stemmen (de PVV is niet echt pro-dieren) en niet stemmen op de Partij voor de Dieren? Lijkt mij nogal inconsequent van je !BadAssChick schreef:... t zal je misschien niet leuk vinden maar naar MIJN mening gaan dieren voor,want die kunnen zich niet verweren tegen de wreedheid van de mens
*De Pers schreef:
PVV'er Graus stemt niet tegen bio-industrie
Gepubliceerd: donderdag 16 december 2010 21:16
Update: donderdag 16 december 2010 21:18
Een voorstel om een einde te maken aan de intensieve veehouderij sneuvelde donderdag in de Tweede Kamer. Toch zijn GroenLinks en de Partij voor de Dieren (PvdD) blij met de duidelijkheid die de stemming gaf. Na de tegenstem van PVV'er en dierenvriend Dion Graus klonk hoongelach in een deel van de Kamer.
Marianne Thieme (PvdD) en Bruno Braakhuis (GroenLinks) wilden een hoofdelijke stemming om te laten zien hoe iedereen stemde. ,,En om de dubbele moraal bloot te leggen'', aldus Thieme. ,,In verkiezingstijd gaven partijen aan dat ze op termijn af wilden van de bio-industrie. We hadden bewust een milde tekst opgesteld die we uit het PVV-programma hadden gehaald. Maar die partij belooft het de kiezers dus wel, maar draait. Ook de zelfbenoemde dierenambassadeur Dion Graus'', aldus Thieme.
Snap je dat ik dat niet snap?BadAssChick schreef:<< >>
nou ik werk al jaren voor de dierenbescherming om het dierenleed tegen te gaan,
dat vind ik een goede zaak
<< >>
naar MIJN mening gaan dieren voor,want die kunnen zich niet verweren tegen de wreedheid van de mens
<< >>