Zo *knap* als bubbeltjesplastic.Fishhook schreef:Wat vond je van die twee mannen die samen 54 kinderen hadden?
Daar heb je normaal gesproken toch wel vrouwen bij nodig.

Moderator: Moderators
Zo *knap* als bubbeltjesplastic.Fishhook schreef:Wat vond je van die twee mannen die samen 54 kinderen hadden?
Er kwamen een hoop vragen bij me op, maar misschien was het wel zo slim die niet allemaal te stellen.Fishhook schreef:Wat vond je van die twee mannen die samen 54 kinderen hadden?
Er werd ook nog gezegt dat het belangrijk was om veel zonen te hebben om de stam te beschermen.siger schreef:Er kwamen een hoop vragen bij me op, maar misschien was het wel zo slim die niet allemaal te stellen.Fishhook schreef:Wat vond je van die twee mannen die samen 54 kinderen hadden?
Ze hadden samen 7 vrouwen. Dat is dus 8 kinderen per vrouw. Met een minimale geozndheidszorg of onderwijs niet vol te houden.
Er zijn ook nog 5 mannen op overschot. Er werd wel iets over gemompeld, maar een echt antwoord op hoe het daarmee verder ging in een samenleving waar overspel zwaar gestraft wordt bleef onduidelijk. Een sexuologe vertelde wat later dat masturbatie altijd beter is dan ontrouw, maar of ze daar hun leven mee doorkomen is maar de vraag. Ik zie het meer in de richting van stammenoorlogen of hun vervanger jihaad. Een mens moet iets om handen hebben.
Een aantal zaken die al eerder genoemd zijn. Internet/communicatie. Macht berust op netwerken die snel tot actie kunnen overgaan en informatie delen. Dat is nu in de handen van de mensen.Wie of wat zit er achter deze massale volksopstand in Noord Afrika?
Misschien is dat de diepere betekenis van de oude traditie geweren af te vuren bij een huwelijk, wat het feest al eens per misverstand laat ontaarden in een regelrecht stammenoorlogje.Fishhook schreef:Ik heb geen idee maar mischien sneuvelen er nogal wat jonge mannen daar.