Verbannen van Ontdek Islam?
Moderator: Moderators
Re: Verbannen van Ontdek Islam?
Ben benieuwd of hij, ScientificAtheist, hier ook post?
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Verbaast me niks. Hij weerlegde de zouteloze onzin van Dinelislam veel te gedetailleerd en postte volgens mij (ik kan het niet meer nagaan) een foto van een aluminium hoedje in reactie op een chemtrail verhaal (in verband met al die dode vogels die overal uit de lucht komen vallen).Ik zag dat ScientificAtheist er ook afgegooid is.
Je ziet maar: wanneer je iemand volgt die alwetend is, mag je zelf zo stom als het achtereind van een geit zijn. Wanneer je iemand volgt die barmhartig en vergevingsgezind is, hoef je dat zelf niet meer te zijn. Kortom, dan wordt je moderator op een Islam forum en kun je iedereen virtueel de tong uitsnijden die je niet bevalt.
Groet,
Leo
Waar moet dat heen, hoe zal dat gaan?
Waar komt al die rotzooi toch vandaan?
(Barend Servet)
Waar komt al die rotzooi toch vandaan?
(Barend Servet)
Er was een nieuw gezicht op OI, Spinoza.
Zijn eerste post was al genoeg voor een ban:

Zijn eerste post was al genoeg voor een ban:
Ik heb een aantal dingen gelezen en jullie draaien in the rond zonder duidelijk te benoemen waarom die meerdere goden worden genoemd. Net zoals Jahwe, was Allah een van de goden die de oudere volkeren in mesopotamie vereerden. Het verhaal van Jahwe is me bekender en gaat ongeveer zo. Voor de joden overgaan op monotheisme geloven ze in een aantal goden. El Elyon was de vadergod, zijn vrouw heete Asherah en hun zoon , Baal, god van het vuur, Jahwe is de god van de oorlog. Dit zijn de goden die door meerdere volkeren worden aanbeden rond 1400 - 1200 v. chr. Later gaan ze andere goden aanbidden. Vanaf het jaar 850 beginnen de problemen voor de joden omdat ze te maken krijgen met de assieriers en babylon. Uiteindelijk wordt de tempel van Jeruzalem verwoest en moeten de joden als slaven naar babylonie. En dan gebeurt het. Zoals altijd wanneer een religie in de problemen komt doet een religie wat het altijd heeft gedaan om te overleven, ze verandert. De joden gaan Jahwe aanbidden, god van de oorlog, begrijpelijk omdat de joden in grote problewme zijn beland. Joodse priesters beweren dat de mensen niet genoeg in jahwe (god van oorlog) hebben geloofd en dat daarom het joodse volk de nederlaag moest ondergaan. Dus, hier is duidelijk te analyseren dat de overgang naar monotheisme een uitsluitend politieke gebuertenis was.
Ik eindig als atheist met het volgende:
Once he lived on a mountain, then he moved to the sky, then to space
and now he lives in the fantom zone.
Hoe meer de mens ontdekt, hoe minder plek er voor god overblijft. Do the math.
***Voor het bovenstaande ben je oa. gebanned. G.Salem***
-
Jinny
Ja, de ogen van de geachte beminde lezertjes zullen eens opengaan....
Dat ze de post nog niet verwijderd hebben......
Dat ze de post nog niet verwijderd hebben......
Misschien moeten jullie de foto's van bekeerlingendag eens bekijken, er staan er wat her en der op internet... zelden zoveel losers bij elkaar gezien in 1 zaaltje... en dat is niet grappig bedoeld. Beetje verloren zieltjes die bij gebrek aan eigen identiteit (niet toevallig zijn het allemaal een beetje de niet-al-te aantrekkelijke, niet-al-te-succesvolle allochtonen van begin 20-28 jaar) maar anderen imiteren. Tot aan het eten met de handjes, zitten op de grond en de couscous en dadels aan toe want échte moslims eten natuurlijk geen appel en stoofpeertjes.
“This is a present from a small, distant world, a token of our sounds, our science, our images, our music, our thoughts and our feelings. We are attempting to survive our time so we may live into yours. ”
— U.S. President Jimmy Carter (Voyager 1 Golden Record)
Ik heb de foto's op OI gezien, er zijn daar nauwelijks autochtone bekeerlingen te zien.
Op OI heb ik de indruk dat 80% van de daar postende vrouwen autochtone bekeerlingen zijn.
De echte moslima's blijven daar lekker weg.
Als Cluny hier eens naar kijkt is hij misschien wat gerustgeteld.
http://religionresearch.org/martijn/201 ... lingendag/
Op OI heb ik de indruk dat 80% van de daar postende vrouwen autochtone bekeerlingen zijn.
Als Cluny hier eens naar kijkt is hij misschien wat gerustgeteld.
Mannenbekeerlingen.Fishhook schreef:Ik heb de foto's op OI gezien, er zijn daar nauwelijks autochtone bekeerlingen te zien.
Als Cluny hier eens naar kijkt is hij misschien wat gerustgesteld.
Vanmorgen 3 fraaie en heel gezellige vrouwelijke bekeerlingen vanavond 2 stoere boerenkoolmoslims.
Is het weer een beetje in evenwicht daar in het foute hoekje van de nederlandse samenleving.
Nog meer moslimmenleesvoer.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Deze vrouwen gingen 60 jaar geleden een klooster in.
http://www.youtube.com/watch?v=6BsaQv_S ... re=related
Zie het 'gezelligtopic'.Fishhook schreef:Deze vrouwen gingen 60 jaar geleden een klooster in.
Bergen op Zoom.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Dezelfde beetje zielige vrouwen, misschien hopen ze zo aan een 'broeder' te komen?Cluny schreef:Zie het 'gezelligtopic'.Fishhook schreef:Deze vrouwen gingen 60 jaar geleden een klooster in.
Bergen op Zoom.
Viel mij ook al op op die foto's... er loopt 1 boer Harm rond maar de rest zijn eh.. allochtonen? Enfin, die kunnen natuurlijk ook bekeren. Op Nouredinne en Jacob na die het hele gebeuren een beetje gebruiken als carriereboost dan... mediageilheid is niet haram... als er een camera is ergens is die er altijd als de kippen bij in ieder geval... (die 30 verdwaalde molukkers mogen nooit praten iig).
“This is a present from a small, distant world, a token of our sounds, our science, our images, our music, our thoughts and our feelings. We are attempting to survive our time so we may live into yours. ”
Mannenbekeerlingen.
Hey wie hebben we daar.. Ja hoor! Jacob.... en Nourdeen.. helemaal niet mediageil natuurlijk.. maar wat leer ik nou op 1:40 ?? De beste kerel woont nog thuis?
Hey wie hebben we daar.. Ja hoor! Jacob.... en Nourdeen.. helemaal niet mediageil natuurlijk.. maar wat leer ik nou op 1:40 ?? De beste kerel woont nog thuis?
Samsa schreef:Mannenbekeerlingen.
Niet één moslima die hem wil?
Nope!Jim schreef:Zou jij willen als je vrouw was?