noösfeer en huidige voorvallen

Discussies over de evolutieleer, creation science, 'jonge aarde' creationisme, de zondvloed etc..

Moderator: Moderators

Fish
Ontoombaar

Re: noösfeer en huidige voorvallen

Bericht door Fish »

Fishhook schreef:Als je over het reilen en zeilen van de regulieren wil discussiëren lijkt mij een apart draadje beter.
Thor schreef:Waarom, indien je Hamer wilt bespreken en het door mij gevraagde gelijke speelveld dan heb je beide nodig, de regulieren belemmeren Hamer om in een gelijk speelveld aan te treden, zij bepalen de regels van het spel.
Dat zie ik dus anders, jij claimt dat Hamer mensen van kanker geneest.
Bij jouw ligt de bewijslast.
Thor schreef:Als darwin volger (als ik dat mag zeggen) lijkt het mij dat natuurwetten een groot effect hebben op de evolutie en dus ook op het dier 'mens' of zie ik dat verkeerd?
Dat lijkt mij ook.
PS: Wat versta je onder Darwin volger? Bewonderaar, ja! Alleen al dat je Darwin zonder hoofdletter schrijft doet mij het ergste vrezen.

Heb ik ook een vraag voor jouw, als jij een kind zou hebben met de diagnose cel lymfoblasten leukemie, zou je dan bij Hamer gaan praten over het kind zijn stresvolle situatie of zou je chemotherapie via de reguliere behandeling doen?
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Thor
Forum fan

Bericht door Thor »

Beste heeck,
Waarom je al die andere door mij genoemde benaderingen in de hoek gooit terwijl ze ook zo hoog opgeven over de genezingspercentages laat je onvermeld.
Hoewel ik mij realiseer dat voeding heel belangrijk is, zie ik het niet als een medicijn om de simpele reden dat een medicijn toedienen in een situatie waar de ziekte al heeft toegeslagen, je niet jaren van slechte voeding op stel en sprong kan terug draaien. Vandaar dat het ter ondersteuning van een genezingsproces wel een rol kan spelen, maar daarmee niet het recept is voor genezing.
Dat moet ook wel want de opvallende clou is dat ze vaak onderling tegenstrijdig zijn en dat mag de simpelste leek opvallen.
Dat kan ik niet beoordelen.

Beste Fishhook,
Dat zie ik dus anders, jij claimt dat Hamer mensen van kanker geneest.
Ik heb geschreven:
- Ik heb geschreven dat ik hem geen kwakzalver vindt.
- ik heb geschreven dat zijn bevindingen aansluiten op wetenschappelijke resultaten van andere wetenschappers.
- ik heb geschreven dat zijn bevindingen verifieerbaar en falsifieerbaar zijn
Misschien is deze opsomming voldoende voor je.
Als darwin volger (als ik dat mag zeggen) lijkt het mij dat natuurwetten een groot effect hebben op de evolutie en dus ook op het dier 'mens' of zie ik dat verkeerd?
Dat lijkt mij ook.
PS: Wat versta je onder Darwin volger? Bewonderaar, ja! Alleen al dat je Darwin zonder hoofdletter schrijft doet mij het ergste vrezen.
Daar hoef je niets te vrezen, Darwin heeft een belangrijke theorie de wereld in geholpen ondanks de vele tegenwerking van de bestaande wetenschap toen.
Heb ik ook een vraag voor jouw, als jij een kind zou hebben met de diagnose cel lymfoblasten leukemie, zou je dan bij Hamer gaan praten over het kind zijn stresvolle situatie of zou je chemotherapie via de reguliere behandeling doen?
Die vraag heb ik al beantwoord.
"Er bestaat geen mening, hoe absurd ook, die de mensen niet gemakkelijk tot de hunne maken, zodra het gelukt is, hen te overtuigen, dat die algemeen aanvaard is."
heeck
Ontoombaar

Re: noösferisch genezen

Bericht door heeck »

Thor,
Leuk dat je erkent zaken niet te kunnen beoordelen; dat was overigens al eerder duidelijk.
Inclusief je manier van pseudo-discussies onderhouden die geheel niet op waarheidsvinding zijn gericht. Integendeel.
Wat gewoon onsmakelijk overkomt is je verkondigen van Hamers fictie terwijl je er in vergelijking met andere wondergenezers de ballen van weet. Idem ditto over je voedingsopvattingen. Dat is onsmakelijk omdat er het risico bestaat dat je anderen met deze onzin meesleept.

Dat je desondanks voor Hamer en Schilder gaat stelt dus gene ene zak voor.

Maar een enkele vraagje moet ook jij toch kunnen beantwoorden, want je was zelf de aangever:
Wat is de verklaring van het gegeven dat jouw Schilder de genezingspercentages van Hamer bij lange niet haalt?
Is het nu een sukkel of is Schilder helemaal geen Hamer-adept en is hij mee met Marco de Vries zo wijs geworden dat kanker niet per trauma-gesprekje valt te genezen?

R.
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
heeck
Ontoombaar

Bericht door heeck »

Oh ja Thor,
Loop ook nog even Mellie Uyldert na die helemaal op de Hamerlijn ligt (lag, ze is nu dood).
Bovendien zijn haar ideeen uitmuntend noosofisch in te passen want volgens haar groeiden in de tuinen van kankerpatiënten altijd goudsbloemen (ik dacht me te herinneren dat het om afrikaantjes ging, maar daar val ik niet over), die weer verdwenen als de patiënt dood of genezen was.
http://www.kinesiologie-venix.nl/index_ ... sbloem.htm

Bovendien was diezelfde goudsbloem precies wat de patient moet innemen.
Hoe mooi toch dat alles zo simpel samenvalt. De olifant is een geevolueerde stofzuiger. Net als de tapir, maar de miereneter niet en zo ziet iedere simplistische wonderdokter alle vormen van kanker als verschijnsel van iets erg simpels dat alles simpel samenhangend verklaart.
En dat spreekt simplisten aan.

R.
Thor
Forum fan

Bericht door Thor »

Beste heeck,
Leuk dat je erkent zaken niet te kunnen beoordelen; dat was overigens al eerder duidelijk.
Ad honinem.
Daarnaast geef je blijk niet te kunnen lezen, feit.
Inclusief je manier van pseudo-discussies onderhouden die geheel niet op waarheidsvinding zijn gericht.
Ad honinem
Dat moet ook wel want de opvallende clou is dat ze vaak onderling tegenstrijdig zijn en dat mag de simpelste leek opvallen.
Dat kan ik niet beoordelen.
Wat gewoon onsmakelijk overkomt is je verkondigen van Hamers fictie terwijl je er in vergelijking met andere wondergenezers de ballen van weet.
Ook hier is het taalgebruik weer niet correct; de beweringen van Hamer spelen zich aantoonbaar niet af in zijn fantasie, daarnaast schrijf ik niet dat ik er de ballen van weet, maar dat ik de onderlinge tegenstrijdigheden niet kan beoordelen. Maar gezien je superieure kennis op dit gebied zou ik graag de onderlingen tegenstrijdigheden tussen Houtsmuller, Moerman en Gerson (die allen voeding als genezingsproces verkondigen) willen lezen, dan maak ik je het niet moeilijk door de onderlingen tegenstrijdigheden tussen bijvoorbeeld Moerman en Pauling of Rath toe te lichten of de onderlinge tegenstrijdigheden tussen Pauling en Rath. Dus graag zou ik iets van je superieure kennis willen lezen.
Hoewel ik mij realiseer dat voeding heel belangrijk is, zie ik het niet als een medicijn om de simpele reden dat een medicijn toedienen in een situatie waar de ziekte al heeft toegeslagen, je niet jaren van slechte voeding op stel en sprong kan terug draaien.
Idem ditto over je voedingsopvattingen. Dat is onsmakelijk omdat er het risico bestaat dat je anderen met deze onzin meesleept.
Vertel mij eens wat er aan onzin geschreven staat of is het weer gewoon de emoties die opspelen?
heeck schreef:
Die Schilder moet wel een sukkel zijn als hij de percentages van Hamer niet haalt. http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 62#p255862
Wat is de verklaring van het gegeven dat jouw Schilder de genezingspercentages van Hamer bij lange niet haalt?
Ook hier speelt de emotie weer hoog op, voor zover ik weet heb ik van beide geen genezing-percentages genoemd laat staan dat ik deze percentages met elkaar vergelijk. Maar ik heb wel aangegeven dat ze beide een andere rol in het genezingsproces spelen, zodat de cijfers niet met elkaar te vergelijken zijn, de beroemde appels met peren. Probeer de emoties is te vervangen door het nadenken.
En dat spreekt simplisten aan.
Dus heb er veel plezier aan, het is je gegund.
"Er bestaat geen mening, hoe absurd ook, die de mensen niet gemakkelijk tot de hunne maken, zodra het gelukt is, hen te overtuigen, dat die algemeen aanvaard is."
heeck
Ontoombaar

Bericht door heeck »

Thor schreef:Ook hier speelt de emotie weer hoog op, voor zover ik weet heb ik van beide geen genezing-percentages genoemd laat staan dat ik deze percentages met elkaar vergelijk. Maar ik heb wel aangegeven dat ze beide een andere rol in het genezingsproces spelen, zodat de cijfers niet met elkaar te vergelijken zijn, de beroemde appels met peren. Probeer de emoties is te vervangen door het nadenken.
Ik heb die percentages genoemd, want eenieder hoort te weten dat Hamer die opvoert:
Heeck schreef:Hamer is hartstikke goed met zijn baanbrekende ideeën van wel 85 - 90% genezingen.
Vast en zeker.
Je ontsporingstaktiek is duidelijk: niet de essentie van Hamers idee, de geclaimde gigantische genezingspercentages is je punt, maar zout op slakken leggen.
De percentages bracht ik daarom meteen op toen jij het daar niet over had.
Grosso modo is jouw reactie daarop:
Thor schreef:Je kunt op internet alles vinden, net als op je link zijn er pro's en contra's, maar daar gaat mijn reactie aan Bob helemaal niet over. Als je goed leest dan onderbouw ik met 'wetenschappelijke' feiten dat emoties een effect hebben op de mens doordat het een invloed heeft op cellen en DNA deze feiten maken dat via deductie het mogelijk is te bewijzen dat emoties mensen ziek kunnen maken. Via deductie heb ik dit aangegeven, dus indien je een reactie daarop wil geven doe dat daar op.
Kortom je duikt weg van wat je niet voegt.

Uiteraard speelt de emotie op tegenover jou, Thor die elke mogelijke straatvechterstruuc inzet om geen discussie te voeren die tot waarheidsvinding zou kunnen leiden.
In mijn aanbevolen "Thank you for smoking" zijn er een aantal verfilmd; zo bekend zijn ze. Inclusief die welke je hierboven toepast.

Jou gepiep over ad hominems komt in de plaats van een deugdelijke redenering en onderbouwing van hetgeen je intikt. Jouw poging tot diskwalificeren met "emoties" komt in de plaats van argumenten over de werkzaamheid van Hamers benadering uitvlooien.

Zo denk je je te vrijwaren tegen het blootleggen van je discutabele discussiemethodiek.

Terug dus naar wat jij over Hamer moet weten en waar ik je met je neus in heb geduwd:
Hamers claim is dat rond de 90% van zijn kankergevallen geneest en dat de kankers zich manifesteren op die plekken die verbonden zijn met een voor het ziek worden opgelopen trauma.
Als jij dan een Schilder naast Hamer opvoert als door jou geprefereerde behandelaars en ik zie dat Schilder net als Marco de Vries ontkent kanker te kunnen genezen, dan ben jij de boel dubbel aan het misleiden, want dat had je zelf ook kunnen lezen.

Dat is gezien de ernst van de ziekte waar je het over hebt onsmakelijk gedrag van je dat berust op een mengelmoes van bewuste misleiding, botte onkunde, persoonlijke goedgelovigheid en gebrek aan behoefte tot waarheidsvinding.

Had het maar bij je noosfeer, Steiner, Gurdjieff en Ouspensky gehouden dan was het alleen maar wat vervelend geweest.

Roeland
Thor
Forum fan

Bericht door Thor »

Beste heeck,
Ik heb die percentages genoemd, want eenieder hoort te weten dat Hamer die opvoert:
Waarom stel je mij dan een vraag daarover? :shock:
Je ontsporingstaktiek is duidelijk: niet de essentie van Hamers idee, de geclaimde gigantische genezingspercentages is je punt, maar zout op slakken leggen.
Nee hoor ik ben redelijk consistent mijn inzet is het gelijke speelveld.
Uiteraard speelt de emotie op tegenover jou, Thor die elke mogelijke straatvechterstruuc inzet om geen discussie te voeren die tot waarheidsvinding zou kunnen leiden.
Nee mijn beste, het gaat erom dat jij en je vrienden inhoudelijk niet zo veel voorstellen en als ik het over jouw en emotie heb dan heb ik het over je vriend die je mij hebt aanbevolen. Voor zover ik weet worden deze methodieken door jou en je vrienden ook consequent toegepast, waarmee het spreekwoord wie kaatst moet de bal verwachten maar weer eens opgeld doet, dus niet emotioneel worden en probeer de rede eens te gebruiken. Want laten we wel zijn, jij hebt tot op heden geen enkel signaal afgegeven dat jij het over de waarheidsvinding wilt hebben anders dan jouw waarheid.
Jou gepiep over ad hominems komt in de plaats van een deugdelijke redenering en onderbouwing van hetgeen je intikt.
Nee, jij en bijvoorbeeld siger en andere die doen niets anders dan ad honinem opmerkingen plaatsen naar mensen die jullie waarheid/geloof niet aanhangt. Dat is volgens mij iets anders.
Jouw poging tot diskwalificeren met "emoties" komt in de plaats van argumenten over de werkzaamheid van Hamers benadering uitvlooien.
Nee, ik lardeer mijn argumenten, in discussie met jou, met het begrip emoties om de rede te prikkelen. :wink:
Als jij dan een Schilder naast Hamer opvoert als door jou geprefereerde behandelaars en ik zie dat Schilder net als Marco de Vries ontkent kanker te kunnen genezen, dan ben jij de boel dubbel aan het misleiden, want dat had je zelf ook kunnen lezen.
Het probleem is dat jij niet leest, want ik heb de volgende zaken geschreven
Marco J. de Vries en Hamer zitten op dezelfde lijn, waarbij Hamer een traumatische emotie als bron van cancer ziet, zo geeft de Vries aan dat psychologische hulp het genezingsproces bevorderd. http://www.psycho-oncologie.nl/kwalific ... oloog.html
Lijkt mij volledig correct en in overeenstemming met jou bewering. Voor de zekerheid nog een citaat.
een publicatie van het instituut dat door Marco de Vries is opgericht http://nl.wikipedia.org/wiki/Helen_Dowling_Instituut
Yep, een goed initiatief, maar het niet een behandeling, maar meer een begeleiding zal zeer zeker een positief effect hebben op het genezingsproces.
Zelfs de simpele formulering leidt tot problemen als ik aangeef dat in geval ik of (Fishhooks vraag) mijn kind cancer zou hebben dan zou ik naast de reguliere medische wereld mij ook tot Hamer zijn organisatie richten en op Schilder om dat bij het eventueel volgen van een therapie Schilder positieve resultaten heeft behaald.
heeck
Ontoombaar

Bericht door heeck »

Hartelijk dank Thor!
Iedereen kan nu zelf afchecken hoe je de clou probeert te verdonkeremanen:

1)
Is de allerbelangrijkste claim van Hamer nu zijn gigantische genezingspercentage van 90% of niet?
2)
Onderschrijf je die claim? Zeker na daar overduidelijk door mij op te zijn geattendeerd of neem je afstand van de claims van Hamer?
3)
Vind je de door jou aangedragen verwijzingen over suggesties van kankeroorzaken passen bij de zware claims door Hamer en volgelingen?
4)
Waarom noemde je Hamer en Schilder in één adem terwijl Hamer claimt zo een 90% te genezen en Schilder helemaal niet. Evenmin als Marco de Vries.
5)
Verwerp je de claims van alle aan Hamer toegeschreven doden, waar ik je overduidelijk op attendeerde, of gaat het daarbij volgens jou maar om internetflutjes die iedereen kan verzinnen?

Voor de rest kan je zelf uit je bericht wegstrepen wat niets met enige waarheidsvinding heeft te maken want je moet je ondertussen scherp bewust zijn (gemaakt) van je misleidingstaktieken.

Mocht je daar eens vanaf willen -wie weet nietwaar hoe een koe een haas vangt-, dan beval ik je al het zeer leesbare boek van Ton Derksen (hoogleraar wetenschapsfilosofie) aan die heel geduldig en professioneel uitlegt hoe met zelfs goedbedoelde redeneringen tot totaal foute oordelen kan worden gekomen. Laat staan met jouw type redeneren.

Roeland
Thor
Forum fan

Bericht door Thor »

Beste heeck,
Hartelijk dank Thor!
Graag gedaan.
Iedereen kan nu zelf afchecken hoe je de clou probeert te verdonkeremanen:
Welke clou probeer ik te verdonkeremanen?
Is de allerbelangrijkste claim van Hamer nu zijn gigantische genezingspercentage van 90% of niet?
Nee, dat zijn zijn natuurwetten, jij komt met die percentages ik niet, ik ken je bron niet waardoor ik ook niets zinnigs over dit soort getallen kan zeggen.
Onderschrijf je die claim? Zeker na daar overduidelijk door mij op te zijn geattendeerd of neem je afstand van de claims van Hamer?
Welke claim, als het die percentages zijn dan graag de bron zodat ik daarover een mening kan vormen en misschien een oordeel kan geven.
Vind je de door jou aangedragen verwijzingen over suggesties van kankeroorzaken passen bij de zware claims door Hamer en volgelingen?
Ik heb het niet zo met mensen die zichzelf volgelingen noemen, die geven daarmee een groot deel van hun persoonlijke vrijheid af en dat lijkt mij onverstandig. Daarnaast weet ik niet welke persoonlijke doelen mensen nastreven met het zijn van een volgeling, zodat ik uitspraken van deze mensen niet voor mijn rekening kan nemen. Is dit voldoende duidelijk voor je?
Waarom noemde je Hamer en Schilder in één adem terwijl Hamer claimt zo een 90% te genezen en Schilder helemaal niet. Evenmin als Marco de Vries.
Ben je zo hardleers of lees je gewoon niet? Ik schreef: "Zelfs de simpele formulering leidt tot problemen als ik aangeef dat in geval ik of (Fishhooks vraag) mijn kind cancer zou hebben dan zou ik naast de reguliere medische wereld mij ook tot Hamer zijn organisatie richten en op Schilder om dat bij het eventueel volgen van een therapie Schilder positieve resultaten heeft behaald."
Verwerp je de claims van alle aan Hamer toegeschreven doden, waar ik je overduidelijk op attendeerde, of gaat het daarbij volgens jou maar om internetflutjes die iedereen kan verzinnen?
Dat laatste is een mogelijkheid, maar aangezien ik geen kennis heb over de 'toegeschreven doden' dan wel de kennis van de individuele medische dossiers lijkt het mij enigszins onzinnig daarop te reageren. Ik begrijp dat mensen die veel van het internet halen er verder niet zo bij nadenken, men reageert meestal nogal emotioneel.
Voor de rest kan je zelf uit je bericht wegstrepen wat niets met enige waarheidsvinding heeft te maken want je moet je ondertussen scherp bewust zijn (gemaakt) van je misleidingstaktieken.
Ben jij dan in staat buiten je eigen waarheidsstigma te treden?
F001
Banned

Bericht door F001 »

Nogmaals, laat onze trolletjes nu eens inhoudelijk het tegendeel aantonen. In een andere topic over Hamer heb ik onze trolletjes daar idem voor uitgedaagd, maar dan blijft het zoals gewoonlijk angstvallig stil van hun kant. Ach, het is ook wel weer aandoenlijk te noemen. Ik amuseer me kostelijk! :)
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

F001 schreef:Nogmaals, laat onze trolletjes nu eens inhoudelijk het tegendeel aantonen. In een andere topic over Hamer heb ik onze trolletjes daar idem voor uitgedaagd, maar dan blijft het zoals gewoonlijk angstvallig stil van hun kant. Ach, het is ook wel weer aandoenlijk te noemen. Ik amuseer me kostelijk! :)

FOO1 ik wil je met klem verzoeken je mede-forumleden niet voor trolletjes uit te maken. Maar inhoudelijk de discussie te voeren. Ter herinnering zeker bij uitzonderlijke beweringen ligt de bewijslast bij de beweerder
moderator doctorwho
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
heeck
Ontoombaar

Bericht door heeck »

Thor,
Ik pik er maar weer een enkele uit omdat de rest een te mooie demo van je draaikonterij is om verder te verstoren.
Dat je vraagt naar de bron van de Hamerse claim is wel het toppunt van je kennelijke onkunde over de door jouzelf erbij gesleepte Hamer, maar dat werpt een te helder licht op je misleidingstechnieken om er niet op in te gaan:
http://www.gnm-nl.be/ schreef: Indien de regels van de Germaanse Nieuwe Geneeskunde professioneel zouden worden toegepast, dan heeft men een genezingskans van 95 tot 98%, waarbij we dan van een volledige genezing spreken. Alle lichaamsfuncties worden volledig hersteld en in sommige gevallen zelfs verbeterd.
We spreken hier van alle ziektes, dus kanker, hart- en vaatziekten, maar ook chronische ziektes, allergieën, verlammingen, onvruchtbaarheid, diabetes enz.

F001,
Ach ja wat is het toch leuk om hier mee te roeptoeteren met je van discussie-onbekwaamheid getuigende stereotype stellingname waarvan je ook nog vindt dat die overal op van toepassing is.
Net mijn kat die altijd Mauw terugzegt.
R.
Thor
Forum fan

Bericht door Thor »

Beste doctorwho,
FOO1 ik wil je met klem verzoeken je mede-forumleden niet voor trolletjes uit te maken.
Niet om het een of ander maar siger mag schrijven
Ontmoedigend, Thor die hier weer een rondje mag liegen en schelden.
geen reactie van doctorwho.
Maar F001 gebruikt het woord trolletjes en hij krijgt een waarschuwing, is hier een consistente moderator aan het werk?

Beste heeck,
Ik pik er maar weer een enkele uit omdat de rest een te mooie demo van je draaikonterij is om verder te verstoren.
Ik ben niet anders van je gewend.
Dat je vraagt naar de bron van de Hamerse claim is wel het toppunt van je kennelijke onkunde over de door jouzelf erbij gesleepte Hamer, maar dat werpt een te helder licht op je misleidingstechnieken om er niet op in te gaan:
Het lijkt mij terecht dat ik naar je bron vraagt zodat daar geen verschil van mening over kan bestaan. Ik had verder geantwoord: "als het die percentages zijn dan graag de bron zodat ik daarover een mening kan vormen en misschien een oordeel kan geven." ik heb de bron een mailtje toegestuurd zodat ik hun argumentatie te weten kom en daarover een mening kan vormen en die jou eventueel met conclusie kan mededelen.
F001
Banned

Bericht door F001 »

Doctor Who, ik ben niet begonnen met mensen voor trol uit te schelden. Tevens wijs ik er telkens op dat ik het onderwerp op inhoud wil voeren, maar ik hier niet de kans voor krijg door een stel on-intellectuele gefrustreerde dwazen. (sorry dat ik dit woord in de mond neem, maar zo beschouw ik ze) Dit forum is ernstig vervuild en jij voert je taak als moderator onvoldoende uit. Indien de vrijheid van meningsuiting op dit forum alleen bestaat binnen de besloten grenzen van het darwinisme en het atheïsme, lijkt mij het advies de titel van dit forum te veranderen in het darwinistische/atheïstische-forum en de term vrijdenken te laten voor wat het is. Ik lees hier louter dogmatische retoriek inplaats van het vrijdenken. Daar ben jij als moderator deels verantwoordelijk voor en ik reken jou dit aan.

Ja, ik wijs het darwinisme af. Ik beschouw het darwinisme als achterhaald en als onwetenschappelijk. Ik behoor tot een generatie nieuwe denkers die het dogmatisme verafschuwen en het vrijdenken omarmen. Ik eis bewijsvoering inplaats van eigen bedachte praatjes waarin men wel of niet in kan geloven. Ik respecteer ieders geloof, maar ik bestrijd andermans eigen hokjes van waarheden die menen de gehele waarheid te verkondigen. De evolutiehypothese is daar één van te noemen. Maar dat geld net zo voor het creatonisme.

Indien deelnemers roepen dat iets onzin is, beschouw ik ze als discussiepartner pas als gelijkwaardig indien ze hun statement met inhoud kunnen aantonen. Andere deelnemers uitschelden voor creatonist, etc. is geen inhoud. Ik vind dat moderators daar strenger op moeten ingrijpen. Daarom nogmaals mijn stelling, bewijs nu eens dat de visie van Hamer (die volgens de gangbare voorwaarden getoetst en bewezen zou zijn verklaard) onjuist zou zijn. Lever nu eens het empirische tegenbewijs. Zo'n moeilijke vraag lijkt me dit toch niet.
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

Thor klachten over moderatie kan je in het klachten-topic kwijt. Gelieve hier voor zover dat mogelijk is on topic te blijven.
moderator doctorwho
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Gesloten