Onderaan deze post trof ik iets uit de doctrines van de Jehova's. "Ongelovigen die door God zelf vernietigd worden". Hoe zo "zelf vernietigd worden" . Zijn wij niet-christenen dan soms uit op de vernietiging van God of zo
bad_religion schreef:Lekker belangrijk wat ze denken, oh groot nieuws, een christelijke sekte die denkt dat de ongelovigen op het einde der tijden vernietigd worden, wauw!
Zelf vernietigd worden.
Ik voel mij als "ongelovige" toch behoorlijk in die doctrine betrokken worden.
4 van de 5 pilaren van de islam worden uitgevoerd met behulp van niet-moslim producten.
Als je 'god' intikt in een zoekmachine, hoeveel keer zul je moeten klikken om gelijkaardige onzin te vinden?
Ik sta perplex dat iemand hierdoor nog gechokeerd kan zijn.
Voor mij is het eerder geruststellend als het god zelf is die mij zal vernietigen (gezien hij niet bestaat). Ik maak mij meer zorgen om de mensen die god een handje willen helpen in zijn oorlog tegen de ongelovigen.
Laatst gewijzigd door bert op 19 jan 2006 17:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gaat iedereen, die ergens ( in een krant, in een pamflet, of op het internet of waar dan ook ) een dwaas mythische bewering vindt, hier een poll beginnen: "Wat vinden jullie van deze nonsens"?
Dan staan ons nog heel wat polls te wachten!!!
Groeten.
Fons.
Een theoloog die naar exactheid streeft, heeft de eerste stap gezet naar het atheïsme. Een atheïst is geen naïeveling, maar iemand die god nauwkeurig 'kent', voor wie dus veel zo niet alle godsvoorstellingen hun betekenis hebben verloren.
FonsV schreef:Gaat iedereen, die ergens ( in een krant, in een pamflet, of op het internet of waar dan ook ) een dwaas mythische bewering vindt, hier een poll beginnen: "Wat vinden jullie van deze nonsens"?
Dan staan ons nog heel wat polls te wachten!!!
Groeten.
Fons.
Een dwaas mythische bewering ? Volgens mij staan de "openbaringen" van Johannes vol met "profetien" waarin de ongelovigen tegen God zullen strijden.
(dus ongelovigen die tegen God strijden maar dan zelf vernietigd zullen worden, volgens die doctrine).
4 van de 5 pilaren van de islam worden uitgevoerd met behulp van niet-moslim producten.
Je schreef:Volgens mij staan de "openbaringen" van Johannes vol met "profetien" waarin de ongelovigen tegen God zullen strijden.
Schreef ik dan niet : 'ergens ( in een krant, in een pamflet, of op het internet of waar dan ook )?
Groeten.
Fons.
Een theoloog die naar exactheid streeft, heeft de eerste stap gezet naar het atheïsme. Een atheïst is geen naïeveling, maar iemand die god nauwkeurig 'kent', voor wie dus veel zo niet alle godsvoorstellingen hun betekenis hebben verloren.