Hoe denk jij over spiritualiteit?

Discussies over Occultisme, Newage, pantheisme, satanisme, sekten, alpha-cursus, alternatieve geneeswijzen, etc..

Moderator: Moderators

Sseb

Re: Hoe denk jij over spiritualiteit?

Bericht door Sseb »

For You Tv schreef:Dat was in eerste instantie niet de bedoeling, maar dat is wel een heel goed idee. Bedankt voor de bijdrage!
Haha, cool! Die aflevering wil ik nu al zien, ik ga zo hard lachen als de labiele mens nog labieler word.

Offtopic: Dit topic is echt puur vermaak hahaha

On topic: Nodig Herman Philipse uit!
Deseo!
Forum fan
Contacteer:

Bericht door Deseo! »

Sseb schreef:
On topic: Nodig Herman Philipse uit!
Vergeet niet een Dick Swaab, comedian-mentalist Gili...
P.T. Barnum: "There's a sucker born every minute". Stel jezelf de vraag: Ben ik er eentje van?
Sergeant Joe Friday (serie Dragnet): "All we want are the facts, ma'am". Ken jij daadwerkelijk de feiten?
a.r.

Bericht door a.r. »

Heb ik toch tijd weten te vinden om de 1e uitzending van foryou.nl te bekijken, blijkt dat ik me moet aanmelden, maar dat blijkt niet te kunnen???.....en ik had me er nog wel zoooo op verheugd!!! :angel12:
http://www.foryou.nl/
Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus »

For You Tv schreef:- Bijna dood ervaringen
Toevallig heb ik er eentje gehad. VW-busje wat op zijn kant ging op de snelweg. Om het helemaal spannend te maken draaide het busje zich 180 graden om zijn lengteas, zodat ik een uitstekend uitzicht had op het aanstormende verkeer. Het is vooral veel AAAAAAAAAAHHH!!!!!!! schreeuwen, en verder geen tunnels en/of lichten waargenomen. Nu ja koplampen, die waren er genoeg, maar daar werd ik dus niet blij van.

Wel een uitstekende inleiding tot de wondere wereld van adrenaline. Ik merkte pas na een minuut of 20 dat mijn arm gebroken was. Toen stond ik al op de vluchtstrook overigens.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
a.r.

Bericht door a.r. »

Mwah....ik heb zo'n vermoeden dat de spirituistisch geinspireerde medemens het tijdelijke FT met eeuwige internethiernamaals heeft verwisseld :wink:
appelfflap
Banned

Bericht door appelfflap »

a.r. schreef:Mwah....ik heb zo'n vermoeden dat de spirituistisch geinspireerde medemens het tijdelijke FT met eeuwige internethiernamaals heeft verwisseld :wink:
en nu in dat hiernamaals klaagt over onze onverdraagzaamheid, intolerantie en haat jegens andersdenkenden :)
Raven
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Raven »

Waarom niet ouder dan 30 ? ..
mensen met teveel levenservaring zijn niet gewenst ? niet gemakkelijk genoeg onder de tafel te lullen ?
http://www.merlinscave.tk

As above, so below
Plaats reactie