De oorspronkelijke Partij voor de Planten van Vroege Vogels was een 1-aprilgrap.LordDragon schreef:wat is het nou?![]()
MVG, LD.
Maar iemand anders hoorde dit en heeft er alsnog een opgericht.
Moderator: Moderators
De oorspronkelijke Partij voor de Planten van Vroege Vogels was een 1-aprilgrap.LordDragon schreef:wat is het nou?![]()
MVG, LD.
Hebr 6: Maar wie of wat beschermt die bomen tegen teveel zonlicht ?Mahalingam schreef:Wat wel bestaat is de Stichting Koe en Boom. Die ijvert voor schaduw voor de koeien dmv. bomen in de weilanden.
Ik kan me voorstellen dat zelfs jij een keer een idiote opmerking wil makensarnian schreef:Maar wie of wat beschermt die bomen tegen teveel zonlicht ?Mahalingam schreef:Wat wel bestaat is de Stichting Koe en Boom. Die ijvert voor schaduw voor de koeien dmv. bomen in de weilanden.
Ja OK Mariakat. Tranen biggelend nadeel is wel dat volgens een eenvoudig rekensommetje jouw plan effectief 860% meer struikrovers accomodeert. Hetwelker blote feit nauwgezet verplicht 860% meer blauw ten anderen zijde op de gezamenlijke Winst en Verlies rekening op te voeren.Mariakat schreef:Ik kan me voorstellen dat zelfs jij een keer een idiote opmerking wil makensarnian schreef:Maar wie of wat beschermt die bomen tegen teveel zonlicht ?Mahalingam schreef:Wat wel bestaat is de Stichting Koe en Boom. Die ijvert voor schaduw voor de koeien dmv. bomen in de weilanden.
![]()
Toch blijf ik erbij, dat Nederland minstens 860% meer bomen en struiken kan planten zonder meer last en zodoende heel veel meer co2 vreters.
Please