Islam in enkele cijfers
Moderator: Moderators
Re: Islam in enkele cijfers
Duidelijke openingspost, het geeft duidelijke aan wat we allemaal toch wel weten inmiddels.
Mensen die sterke overtuigingen hebben zonder dat daar bewijzen voor zijn, horen in de marge van de maatschappij thuis en niet in de paleizen van de macht. (Sam Harris)
- Mahalingam
- Ervaren pen
Al die cijfers over hoeveelheden Moslims zeggen alleen maar hoeveel mensen er zijn die niet durven vertellen tegenover hun omgeving dat ze geen Moslim zijn.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt zal zijn hoofd moeten missen.
bedoel je dat voor alle categorieën (minder dan 2, 5, 10, 20, 60%, meer dan 60% en volledig?)Mahalingam schreef:Al die cijfers over hoeveelheden Moslims zeggen alleen maar hoeveel mensen er zijn die niet durven vertellen tegenover hun omgeving dat ze geen Moslim zijn.
- collegavanerik
- Superposter
nee, jij trekt je een gegronde kritiek over het oorspronkelijke flutartikel (dat jij vertaald hebt) persoonlijk aan.siger schreef:Je bent oneerlijk en onbeschoft.collegavanerik schreef:...een smeuiig verhaal oplepelen, maar dan het is nog niet gezegd dat dit ook wetenschappelijk is dichtgetimmerd.
Het is veel eenvoudiger om een verhaaltje opte zetten dan het te ontkrachten, temeer omdat beroep wordt gedaan op boerenverstand en onderbuikgevoelens.

5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
De enige die zich onbeschoftheid moet aantrekken is de onbeschofte.collegavanerik schreef:nee, jij trekt je een gegronde kritiek over het oorspronkelijke flutartikel (dat jij vertaald hebt) persoonlijk aan.Siger schreef:Je bent oneerlijk en onbeschoft.
- collegavanerik
- Superposter
ik ga slapen, zou je ook moeten doen.siger schreef:De enige die zich onbeschoftheid moet aantrekken is de onbeschofte.collegavanerik schreef:nee, jij trekt je een gegronde kritiek over het oorspronkelijke flutartikel (dat jij vertaald hebt) persoonlijk aan.Siger schreef:Je bent oneerlijk en onbeschoft.

5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
- collegavanerik
- Superposter
ik hou niet van extremisten.Cluny schreef:Onderbuikgevoelens.siger schreef:Je bent oneerlijk en onbeschoft.collegavanerik schreef:...een smeuiig verhaal oplepelen, maar dan het is nog niet gezegd dat dit ook wetenschappelijk is dichtgetimmerd.
Het is veel eenvoudiger om een verhaaltje opte zetten dan het te ontkrachten, temeer omdat beroep wordt gedaan op boerenverstand en onderbuikgevoelens.
Ik heb ze wel eens. Als ik dhimmies tegenkom.
Ik ben er nog niet helemaal uit, hoe ik met deze onderbuikgevoelens om moet gaan.
Maar het is best wel een handig gidswoord.
Ik zal eens nakijken of deze al in mijn verzameling is opgenomen.

Interessant, de onderbuikgevoelens van CVE.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
- collegavanerik
- Superposter
wilders is ook een extremist die olie op het vuur gooit met verdraaiing van islamstatistieken.Cluny schreef:Interessant, de onderbuikgevoelens van CVE.

Ik heb liever onderbuikgevoelens veroorzaakt door domme dhimmies dan onderbuikgevoelens veroorzaakt door islamcritici.collegavanerik schreef:wilders is ook een extremist die olie op het vuur gooit met verdraaiing van islamstatistieken.Cluny schreef:Interessant, de onderbuikgevoelens van CVE.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
- collegavanerik
- Superposter
PVV is alleen maar gebakken lucht, geen daden maar woorden.Cluny schreef:Ik heb liever onderbuikgevoelens veroorzaakt door domme dhimmies dan onderbuikgevoelens veroorzaakt door islamcritici.collegavanerik schreef:wilders is ook een extremist die olie op het vuur gooit met verdraaiing van islamstatistieken.Cluny schreef:Interessant, de onderbuikgevoelens van CVE.

What the heck komen Wilders en de PVV hier nu weer bij doen????collegavanerik schreef:PVV is alleen maar gebakken lucht, geen daden maar woorden.
- collegavanerik
- Superposter
verdraaien van moslimstatistieken om een politiek punt te makensiger schreef:What the heck komen Wilders en de PVV hier nu weer bij doen????collegavanerik schreef:PVV is alleen maar gebakken lucht, geen daden maar woorden.

Wat je wel zeggen is dat de islam mensen dom houdt (kijk maar naar de nobelprijzen)
Laatst gewijzigd door collegavanerik op 31 mar 2010 10:34, 1 keer totaal gewijzigd.

En waar in deze draad heeft de PVV/Wilders iets over die dingen gezegd of werden ze geciteerd?collegavanerik schreef:verdraaien van moslimstatistieken om een politiek punt te makensiger schreef:What the heck komen Wilders en de PVV hier nu weer bij doen????collegavanerik schreef:PVV is alleen maar gebakken lucht, geen daden maar woorden.
- collegavanerik
- Superposter
IK zeg het in deze draad, langteen!siger schreef: En waar in deze draad heeft de PVV/Wilders iets over die dingen gezegd of werden ze geciteerd?