In Dubai is een jongetje van vier jaar oud in een moskee verkracht en vermoord. Dat hebben media in de Verenigde Arabische Emiraten woensdag gemeld. De zaak heeft in Dubai tot grote verontwaardiging geleid.
Het jongetje is geboren in een Pakistaanse familie die al decennia in het emiraat aan de Perzische Golf woont. De politie heeft een 30-jarige Arabier opgepakt die een bekentenis zou hebben afgelegd. Hij kan de doodstraf krijgen.
De man zou alcohol hebben gedronken. Hij zou het jongetje de wasruimte van de moskee in hebben gelokt waar hij het seksueel zou hebben misbruikt. Vervolgens zou hij het kind hebben gedood door zijn hoofd tegen een muur te slaan.
Jongetje (4) verkracht en vermoord in moskee
Moderator: Moderators
-
siger
Jongetje (4) verkracht en vermoord in moskee
uit http://www.depers.nl/buitenland/357721/ ... oskee.html
Re: Jongetje (4) verkracht en vermoord in moskee
Waarom plaats je dit onder Islam? Ik denk niet dat dit ook maar iets te maken heeft met de Islam. Niet alles wat in een Islamitisch land aan criminele activiteiten gebeurt hoort onder de noemer Islam.
Ik zal dit dan ook verplaatsen naar actualiteit.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
- Ongeloveloos
- Banned
In Azerbeidzjan hebben ze er een verrassende (eigen rechter)straf voor:
http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/475 ... _zoon.html
http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/475 ... _zoon.html
Treat religion like your penis.
Dont show it off in public and don't shove it down your children's throat...
Dont show it off in public and don't shove it down your children's throat...
- LordDragon
- Bevlogen
Bah, zie je wel dat zulk een dingen evengoed in moslimlanden gebeuren als in westerse landen.
Ongeloveloos
toch vrij zwak, ik zou hem zeker niet zelf terug verkrachten. Er zijn andere manieren om recht te doen gelden.
MVG, LD.
Ongeloveloos
toch vrij zwak, ik zou hem zeker niet zelf terug verkrachten. Er zijn andere manieren om recht te doen gelden.
MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
Wees maar gerust. Beide verkrachters zijn aangehouden. Hoe zal een rechter straks oordelen?
Groet
kiks
Groet
kiks
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
- LordDragon
- Bevlogen
kiks
als dat beetje goede rechter is zal die normaal zeggen, jullie zijn beiden fout geweest. (Jullie zijn beiden schuldig aan het verkrachten van iemand)
MVG, LD.
als dat beetje goede rechter is zal die normaal zeggen, jullie zijn beiden fout geweest. (Jullie zijn beiden schuldig aan het verkrachten van iemand)
MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
In Azerbeidzjan weet ik niet.LordDragon schreef:kiks
MVG, LD.
Nederlandse maatstaven en nederlands recht?
Het vonnis zal hetzelfde zijn, maar bij de strafmaat zal rekening gehouden worden met de omstandigheden.
De vader zal zijn straf moeten ondergaan, maar een minder zware als de eerste aanrander.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Tja, ik dat soort geitenlanden moet je iedere kans grijpen om je homoseksualiteit te beleven. De man is gewoon praktisch, 2 vliegen in 1 klap.LordDragon schreef:toch vrij zwak, ik zou hem zeker niet zelf terug verkrachten. Er zijn andere manieren om recht te doen gelden.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
-
siger
Ik heb de gewoonte op zulke dingen te letten sinds ik moslims hoor verkondigen dat ze betere mensen zijn dan anderen. Maar verder, ja, het zal er wel over zijn.Kitty schreef:Waarom plaats je dit onder Islam? Ik denk niet dat dit ook maar iets te maken heeft met de Islam. Niet alles wat in een Islamitisch land aan criminele activiteiten gebeurt hoort onder de noemer Islam.
- LordDragon
- Bevlogen
marinus
Mariakat
MVG, LD.
excuseer, die snap ik niet, een ventje van 17 gaan verkrachten uit wraakgevoelens is dat homosexualiteit beleven? Neen toch?Tja, ik dat soort geitenlanden moet je iedere kans grijpen om je homoseksualiteit te beleven. De man is gewoon praktisch, 2 vliegen in 1 klap.
Mariakat
nope de vader heeft net dezelfde fout begaan als de oorspronkelijke dader, alleen waren zijn motieven anders!De vader zal zijn straf moeten ondergaan, maar een minder zware als de eerste aanrander.
MVG, LD.
Kennen ze in België de term verzachtende omstandigheden niet?
en wat dat inhoudt.
Nou, hier wel.
en wat dat inhoudt.
Nou, hier wel.
Het was niet echt serieus bedoelt.LordDragon schreef: excuseer, die snap ik niet, een ventje van 17 gaan verkrachten uit wraakgevoelens is dat homosexualiteit beleven? Neen toch?
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
Dit topic ging toch over het verkrachte en vermoorde jongetje uit Dubai? En niet over een dader die verkracht werd door een familielid van het slachtoffer. Dus kunnen we on topic blijven?
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
- LordDragon
- Bevlogen
mariakat
MVG, LD.
Ok, jouw zoon van 17 heeft mijn zoontje van 8 verkracht, dus nu mag ik jouw zoon verkrachten? Neen toch?Kennen ze in België de term verzachtende omstandigheden niet?
en wat dat inhoud.
Nou, hier wel.
ok, ik heb dat niet aangebracht he kitty, soms nemen discussies wendingen enzomeerDit topic ging toch over het verkrachte en vermoorde jongetje uit Dubai? En niet over een dader die verkracht werd door een familielid van het slachtoffer. Dus kunnen we on topic blijven?
MVG, LD.
Er valt weinig in discussie te brengen over dit onderwerp, als je het niet groter mag zien, dan dat wat er staat.Kitty schreef:Dit topic ging toch over het verkrachte en vermoorde jongetje uit Dubai? En niet over een dader die verkracht werd door een familielid van het slachtoffer. Dus kunnen we on topic blijven?
En als je niet mag associëren.
Alles wordt dan off topic of gespeculeer.
Misschien kan er nog een opmerking gemaakt worden over het journalistieke trukje, dat uitgehaald wordt hier, om te verdoezelen, dat men amper iets weet, maar dat de inhoud hiervan uitsluitend "berichten van de straat" zijn", en dat die niet zijn geverifieerd.
Liegen en speculeren mag niet in een krant
Het volgende wel
Een vaak gebruikte manier van "gegevens" publiek maken.De man zou alcohol hebben gedronken. Hij zou het jongetje de wasruimte van de moskee in hebben gelokt waar hij het seksueel zou hebben misbruikt. Vervolgens zou hij het kind hebben gedood door zijn hoofd tegen een muur te slaan.
Er zou even goed kunnen staan: "Ik heb gehoord, dat....."
Waar of niet waar?
De gegevens zijn wel wereldwijd gemaakt.
Maar ook dit is een uitwijding en associatie op dit bericht.