Turkse media en het minarettenverbod
Moderator: Moderators
Turkse media en het minarettenverbod
De Koran, minaretten, schotelantennes, hoofdoeken in Nederland willen afschaffen,moslims kleineren bespugen, zwartmaken en dan nog met kamerleden naar Turkije willen gaan?? Blijf maar lekker thuis Wilders. Mij alle rechten willen ontnemen en verwachten dat ik ga knielen?? Turkije weet hoe er hier wordt omgegegaan met Turken en Marokkanen. Turken zijn boos en niet zo een beetje ook. Zo ga je niet met mensen om. De vraag is of wij nog wel worden gezien als mens.
Derde couplet van het Turkse volkslied:
Ik was vrij vanaf het begin en zal het altijd zijn. Welke gek zal me vastketenen? Het idee verbaast mij! Ik ben als een brullende vloed; krachtig en onafhankelijk. Ik zal bergen verscheuren, ik zal de oneindigheid overtreffen, en dan nog zal ik uitstromen!
Is ook meteen mijn antwoord op al die lelijke vieze angstige Hollandse racistische vrouwtjes en mannetjes in de politiek, op universiteiten, scholen, op werk, hier op de weblog..overal.
Derde couplet van het Turkse volkslied:
Ik was vrij vanaf het begin en zal het altijd zijn. Welke gek zal me vastketenen? Het idee verbaast mij! Ik ben als een brullende vloed; krachtig en onafhankelijk. Ik zal bergen verscheuren, ik zal de oneindigheid overtreffen, en dan nog zal ik uitstromen!
Is ook meteen mijn antwoord op al die lelijke vieze angstige Hollandse racistische vrouwtjes en mannetjes in de politiek, op universiteiten, scholen, op werk, hier op de weblog..overal.
Laatst gewijzigd door lisa op 03 dec 2009 04:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Chechens - the bravest people in the world!
http://youtu.be/6bloyjV-Hhs" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ongeloveloos
- Banned
Re: Turkse media en het minarettenverbod
lisa schreef:Zo ga je niet met mensen om.
HAHAHA een grapje zeker ?
Als er een land is die "weet" met mensen om te gaan is het wel Turky
Treat religion like your penis.
Dont show it off in public and don't shove it down your children's throat...
Turkse media over het minarettenverbod, minister Verhagen en Wilders.
http://www.beyazpencere.com/Video/Minar ... 21141.aspx
Turkse premier Erdogan over het minarettenverbod.
http://www.beyazpencere.com/Video/Minar ... 21073.aspx
http://www.beyazpencere.com/Video/Minar ... 21089.aspx
http://www.beyazpencere.com/Video/Minar ... 21141.aspx
Turkse premier Erdogan over het minarettenverbod.
http://www.beyazpencere.com/Video/Minar ... 21073.aspx
http://www.beyazpencere.com/Video/Minar ... 21089.aspx
Laatst gewijzigd door lisa op 05 dec 2009 02:01, 2 keer totaal gewijzigd.
No
Laatst gewijzigd door lisa op 05 dec 2009 02:05, 3 keer totaal gewijzigd.
- Ongeloveloos
- Banned
lisa schreef:Is ook meteen mijn antwoord op al die lelijke vieze angstige Hollandse racistische vrouwtjes en mannetjes in de politiek, op universiteiten, scholen, op werk, hier op de weblog..overal.
Daaaag Lisa, veel plezier in turkeye
Treat religion like your penis.
-
appelfflap
- Banned
diezelfde vraag stellen de koerden en armenen ook als ze aan turkije denkenlisa schreef:De vraag is of wij nog wel worden gezien als mens.
Kom je hier om te praten, of kom je hier om je emotionele uitbarstingen wereldkundig te maken?lisa schreef:Ja, nu zijn die video links wel gelukt.
In het laatste geval zou ik je graag doorverwijzen naar de babbelbox.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
- LordDragon
- Bevlogen
lisa
MVG, LD.
Dub me crazy? je gaat mij toch niet "kleineren"?De Koran, minaretten, schotelantennes, hoofdoeken in Nederland willen afschaffen,moslims kleineren bespugen, zwartmaken en dan nog met kamerleden naar Turkije willen gaan?? Blijf maar lekker thuis Wilders. Mij alle rechten willen ontnemen en verwachten dat ik ga knielen?? Turkije weet hoe er hier wordt omgegegaan met Turken en Marokkanen. Turken zijn boos en niet zo een beetje ook. Zo ga je niet met mensen om. De vraag is of wij nog wel worden gezien als mens.
MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
Ik zou zeggen ga lekker in turkije wonen!
Zout lekker op als Nederland en de nederlanders waardeloos is in jouw ogen!!
Ga je hoofddoek lekker verdedigen in het seculiere turkije!
Zout lekker op als Nederland en de nederlanders waardeloos is in jouw ogen!!
Ga je hoofddoek lekker verdedigen in het seculiere turkije!
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
beste Lisa,
Het lijkt er op dat je aan het generaliseren bent of je startposting wat nader had moeten inleiden. Bedoel je dat alle nederlanders zo vervelend zijn? (of een kleine minderheid)Je bent toch zelf ook een nederlander? Wat is precies je punt. Is dat het beeld dat van nederland in de turkse media bestaat? En zo ja, neem jij deze beeldvorming dan volledig over ?
Het lijkt er op dat je aan het generaliseren bent of je startposting wat nader had moeten inleiden. Bedoel je dat alle nederlanders zo vervelend zijn? (of een kleine minderheid)Je bent toch zelf ook een nederlander? Wat is precies je punt. Is dat het beeld dat van nederland in de turkse media bestaat? En zo ja, neem jij deze beeldvorming dan volledig over ?
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
- Mahalingam
- Ervaren pen
Na een citaat uit een volksliedje kan ik ook best wel met een citaat komen. Het is een gedichtje vrij uit het Turks vertaald:
De moskeeën zijn onze kazernes,
de koepels onze helmen,
de gelovigen onze soldaten en
de minaretten onze bajonetten.
En als de Turkse bovenbaas Erdogan dit gedicht gebruikt, dan komt het uitgebreid in de pers en dan denken die Zwitsers: "Geen bajonetten in ons landje. Wij hebben een voorkeur voor majorettes".
De moskeeën zijn onze kazernes,
de koepels onze helmen,
de gelovigen onze soldaten en
de minaretten onze bajonetten.
En als de Turkse bovenbaas Erdogan dit gedicht gebruikt, dan komt het uitgebreid in de pers en dan denken die Zwitsers: "Geen bajonetten in ons landje. Wij hebben een voorkeur voor majorettes".
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt zal zijn hoofd moeten missen.
Noem ik humor.
Uit welke hoek komt dit citaat?
Uit welke hoek komt dit citaat?
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
- LordDragon
- Bevlogen
Lisa
Ik heb een hele goede koerdische vriend, die meermaals is gemarteld geweest door de turken, zijn rug is niet om aan te zien, die mens is in belgie komen wonen het is een vluchteling en weet je wat ik zo wijs vind aan hem, zijn beste vriend is een turk. Jij propagandeert haat!
Wat doe jij, je komt hierheen of je bent hier geboren, je heb dezelfde rechten en plichten als iedere nederlander, en dan maar schijten op die mensen hun hoofd, Foei!
MVG, LD.
welke gek? Mohammed! jullie zijn helemaal niet vrij, krachtig en onafhankelijk. Dat lied doet me sterk denken aan de communistische propaganda liederen, en verder aan nazi shit. Ben je een turks nationalistisch activist ofzo?Ik was vrij vanaf het begin en zal het altijd zijn. Welke gek zal me vastketenen? Het idee verbaast mij! Ik ben als een brullende vloed; krachtig en onafhankelijk. Ik zal bergen verscheuren, ik zal de oneindigheid overtreffen, en dan nog zal ik uitstromen!
ja idd als een van mijn allochtone vrienden op bezoek komt dan moet ie voor me knielenMij alle rechten willen ontnemen en verwachten dat ik ga knielen??
Het loopt in nederland dus vol met lelijke vieze angstige racistische hollanders? Jouw houding getuigt niet van enige tolerantie of respect. Als het daar dan toch zo slecht is en alle hollanders stinken naar kattepis waarom ga je dan niet weg?Is ook meteen mijn antwoord op al die lelijke vieze angstige Hollandse racistische vrouwtjes en mannetjes in de politiek, op universiteiten, scholen, op werk, hier op de weblog..overal.
Ik heb een hele goede koerdische vriend, die meermaals is gemarteld geweest door de turken, zijn rug is niet om aan te zien, die mens is in belgie komen wonen het is een vluchteling en weet je wat ik zo wijs vind aan hem, zijn beste vriend is een turk. Jij propagandeert haat!
Wat doe jij, je komt hierheen of je bent hier geboren, je heb dezelfde rechten en plichten als iedere nederlander, en dan maar schijten op die mensen hun hoofd, Foei!
MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
Ja, ik ken dat, ik heb hetzelfde met al die geimporteerde kutmoslims die mij en mijn vriend uitmaken voor kankerhomo en mijn zus naroepen dat ze een hoer is. Dus dame, als het hier zo erg is, dan kanker je toch gewoon lekker op? Ik zal jou en je soort niet erg missen in ieder geval en dan kunnen we ons geld eens aan iets anders besteden dan aan moslimuitkeringen en de bestrijding van moslimcriminaliteit. Oh, en moslim is geen ras, lieverd, dat is de naam voor een type mens met een achterlijke kutreligie. En als je problemen hebt met de islam, dan ben je geen rascist maar beschaafd.lisa schreef:Is ook meteen mijn antwoord op al die lelijke vieze angstige Hollandse racistische vrouwtjes en mannetjes in de politiek, op universiteiten, scholen, op werk, hier op de weblog..overal.
Dom generaliseren is op zijn tijd best leuk
Maar even serieus: moslims hebben hier meer rechten dan ze ooit hadden in het geitenland waar ze vandaan komen. Wat dat land ook is trouwens. Het zogenaamd seculiere Turkije niet uitgezonderd. Ze hebben precies even veel rechten als de rest van de Nederlanders. En waar andere immigrantengroepen wel mee kunnen draaien lukt dat bij moslims niet zo geweldig.
Misschien moet je eens uit je slachtofferrol kruipen en kijken wat die problemen veroorzaakt. Dan zul je misschien ook merken dat het niet alleen aan rascistische nederlanders ligt, maar ook aan associale en onaangepaste moslims. Want inderdaad: het beeld van moslims is gekleurd, maar het is niet in de laatste plaats gekleurd door de moslims zelf. De schuld buiten je eigen groep blijven zoeken is geen oplossing.
Ik denk dat het een beetje aan de superioriteitsgevoelens van moslims ligt. Er is je immers aangeleerd dat moslims ver verheven zijn boven ons varkens en apen. En dan valt het wat tegen als je als derde generatie Turkse NL-analfabeet niet overal aan de bak kunt komen en niet iedereen je voeten kust. En dat kan jou schuld niet zijn, want je bent immers moslim en dus superieur? Maar zo werkt het hier dus niet. Hier kijkt men ook naar wat je presteert.
Maar ik ben persoonlijk ook een beetje klaar met moslims, ik ben islamofoob, islamomoe, islamoallergisch en islamozwak, -ziek en -misselijk. Hou gewoon op met zeiken en laat zien wat je waard bent en val vooral ook geen mensen lastig met je afkomst, overtuiging en religie. Die mag je gewoon beoefenen hier, want itt tot Turkije hebben we hier wel dat soort rechten en vrijheden. En je hebt ook het recht om te zeiken trouwens, maar verwacht niet dat iedereen altijd zin heeft in je gezeik. En al helemaal niet als dat gezeik gaat over de denkbeeldige moslimvervolging in NL.
Het probleem is niet dat wij moslims onderdrukken, het probleem is dat we het gore lef hebben om onszelf gelijk te stellen aan moslims. Dat we terug durven zeiken als moslims ons vervelen met geblaat over hoe decadent we wel niet zijn als volk. Schat, het is ons land en blijft ons land. En als het je niet bevalt kun je gewoon de Bosporus oversteken en ons in de stront laten zakken. Ik lig er niet wakker van en de rest van het land ook niet. Nu ja, we hebben een paar dhimmies in de tweede kamer die dat moeilijk zullen kunnen verwerken, maar die mag je gewoon meenemen hoor.
Doedels Lisa.
Laatst gewijzigd door Marinus op 04 dec 2009 21:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
-
siger
Zo is het, Marinus. Om dat te schrijven moet je echt al kwaad genoeg zijn, maar toch nog niet te moe.