Steeds meer homo’s in Irak vervolgd en vermoord
Moderator: Moderators
Steeds meer homo’s in Irak vervolgd en vermoord
ANP, AFP 17 augustus 2009
BAGDAD -
Iraakse milities ontvoeren, martelen en vermoorden steeds meer mannen die ze verdenken van homoseksuele activiteiten of ‘niet mannelijk genoeg’ gedrag. De autoriteiten doen niets om het geweld te stoppen, maakte mensenrechtenorganisatie Human Rights Watch (HRW) maandag in een rapport bekend.
In sommige gevallen waren veiligheidsdiensten zelf betrokken bij de vervolgingen, zeiden enkele getuigen tegen HRW. Volgens de mensenrechtenorganisatie begon de geweldscampagne tegen homoseksuelen eerder dit jaar in Sadr City in Bagdad, een bolwerk van de radicale sjiitische geestelijke Moqtada al-Sadr. Sindsdien heeft het geweld zich verspreid naar andere steden.
‘De moordenaars vallen huizen binnen en pakken mensen op straat op. Vervolgens dwingen ze hen namen van andere homo’s te noemen, voordat ze hen vermoorden’, zo meldden getuigen en overlevenden in het rapport.
Mogelijk zijn honderden doden te betreuren. Hoeveel precies is moeilijk te bepalen, want veel slachtoffers en getuigen doen uit schaamte geen aangifte. Artsen zeggen tientallen lichamen in lijkhuizen te hebben gezien van gemartelde slachtoffers. Van sommigen was de anus dichtgelijmd.
HRW heeft de Iraakse regering opgeroepen op te treden tegen de milities en moordenaars te vervolgen. Homoseksualiteit is niet verboden voor de Iraakse wet.
bron: volkskrant
BAGDAD -
Iraakse milities ontvoeren, martelen en vermoorden steeds meer mannen die ze verdenken van homoseksuele activiteiten of ‘niet mannelijk genoeg’ gedrag. De autoriteiten doen niets om het geweld te stoppen, maakte mensenrechtenorganisatie Human Rights Watch (HRW) maandag in een rapport bekend.
In sommige gevallen waren veiligheidsdiensten zelf betrokken bij de vervolgingen, zeiden enkele getuigen tegen HRW. Volgens de mensenrechtenorganisatie begon de geweldscampagne tegen homoseksuelen eerder dit jaar in Sadr City in Bagdad, een bolwerk van de radicale sjiitische geestelijke Moqtada al-Sadr. Sindsdien heeft het geweld zich verspreid naar andere steden.
‘De moordenaars vallen huizen binnen en pakken mensen op straat op. Vervolgens dwingen ze hen namen van andere homo’s te noemen, voordat ze hen vermoorden’, zo meldden getuigen en overlevenden in het rapport.
Mogelijk zijn honderden doden te betreuren. Hoeveel precies is moeilijk te bepalen, want veel slachtoffers en getuigen doen uit schaamte geen aangifte. Artsen zeggen tientallen lichamen in lijkhuizen te hebben gezien van gemartelde slachtoffers. Van sommigen was de anus dichtgelijmd.
HRW heeft de Iraakse regering opgeroepen op te treden tegen de milities en moordenaars te vervolgen. Homoseksualiteit is niet verboden voor de Iraakse wet.
bron: volkskrant
Re: Steeds meer homo’s in Irak vervolgd en vermoord
Ach, weet je, vrede, het product wat iedere moslim als diaree uitschijt van het moment dat hij uit de kut glijdt tot het moment dat hij naar het paradijs vliegt, heeft een prijsje.....
Terwijl ik lekker doortrip op een baby hawaiian woodrosetripdinges denk ik toch stiekum dat een wereld zonder moslims gezelliger zou zijn. Ze kunnen er natuurlijk niets aan doen dat ze zo zijn, maar als ik het zo ver heb geschopt als orthodoxe christenhond dan voel ik niet de neiging om religie als excuus uit te lenen aan geitenneukers. Laat ze lekker doodvallen met hun rioolreligie....
Het verbaasd me dat ik nog kan spellen.
Of zo...
Terwijl ik lekker doortrip op een baby hawaiian woodrosetripdinges denk ik toch stiekum dat een wereld zonder moslims gezelliger zou zijn. Ze kunnen er natuurlijk niets aan doen dat ze zo zijn, maar als ik het zo ver heb geschopt als orthodoxe christenhond dan voel ik niet de neiging om religie als excuus uit te lenen aan geitenneukers. Laat ze lekker doodvallen met hun rioolreligie....
Het verbaasd me dat ik nog kan spellen.
Of zo...
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
Marinus
Je schreef:

Je schreef:
Toch wel, want hun religie is net zoals bij alle andere gelovigen aangeleerd, dus kunnen ze die ook weer afleren.Ze kunnen er natuurlijk niets aan doen dat ze zo zijn....
Grüss Gott, falls Du Ihn begegnest.
Je taal is ook aangeleerd, kan je die afleren?Herman2 schreef:Marinus![]()
Je schreef:Toch wel, want hun religie is net zoals bij alle andere gelovigen aangeleerd, dus kunnen ze die ook weer afleren.Ze kunnen er natuurlijk niets aan doen dat ze zo zijn....
Al mijn hier gebrachte meningen, zijn voor herziening vatbaar.
De illusie het verleden te begrijpen, voedt de illusie dat de toekomst voorspelbaar en beheersbaar is -- naar Daniël Kahneman
De illusie het verleden te begrijpen, voedt de illusie dat de toekomst voorspelbaar en beheersbaar is -- naar Daniël Kahneman
@Axxyanus,
Bedoel je dat je niet van een godsdienst kan afvallen? Dat is toch wel in de feiten bewezen?
Bedoel je dat je niet van een godsdienst kan afvallen? Dat is toch wel in de feiten bewezen?
Nee dat bedoel ik niet. Ik wijs er gewoon op dat er problemen zijn als men via, het is aangeleerd wil overstappen naar het kan dus afgeleerd worden.siger schreef:@Axxyanus,
Ik wil er ook op wijzen dat afvallen niet noodzakelijk afleren betekent. Ik kom zonet van een begrafenis van een gezin waar de oudste zoon gestorven is door complicaties van een genetische aandoening. Dat gezin heeft met alle ellende dat ze meegemaakt hebben hun geloof verloren. Ze zijn dus van hun godsdienst afgevallen maar dat heeft niets met afleren te maken. Zij zijn afvallig geworden omdat het idee van god hen niet langer emotionele steun kon bieden in de ellende die ze meemaakten.
Al mijn hier gebrachte meningen, zijn voor herziening vatbaar.
Lieve schat, het is dan ook niet helemaal foutloos, maar daar zeuren we niet over.Marinus schreef: Het verbaasd me dat ik nog kan spellen.

Het zal allicht iets met de LSA te maken hebben. (natuurlijke troep waarvan je niet weet wat er precies allemaal inzit, dit terwijl de wetenschap ons een fantastisch derivaat heeft opgeleverd, lekker synthetisch dus je weet wat en hoeveel je neemt)
Verder wil ik u complimenteren met weer een prachtige posting, in de door mij zo geliefde artistieke vorm.
Je ziet vaker he, bij homoseksueel geperverteerden, dat ze kiezen voor een kunstzinnige edoch duidelijk taalgebruik als het gaat over de religie van vrede en flatgebouwen en zo, en dat vinden dan sommigen weer vreemd.

Laatst gewijzigd door Fenomeen op 20 aug 2009 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Oh gelukkig, dan zal dit akkefietje wel snel opgelost zijn.ANP schreef: HRW heeft de Iraakse regering opgeroepen op te treden tegen de milities en moordenaars te vervolgen. Homoseksualiteit is niet verboden voor de Iraakse wet.

Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Nee hoor, dat is niet vreemd. Moeders van homoseksueel geperverteerdenFenomeen schreef:Verder wil ik u complimenteren met weer een prachtige posting, in de door mij zo geliefde artistieke vorm.
Je ziet vaker he, bij homoseksueel geperverteerden, dat ze kiezen voor een kunstzinnige edoch duidelijk taalgebruik als het gaat over de religie van vrede en flatgebouwen en zo, en dat vinden dan sommigen weer vreemd.

Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Hum, ach ik zou niet moeten schrijven als ik de sjamaan uithang. Overigens had ik achteraf een meer hippieachtig iets van mezelf verwacht.
Overigens heb ik berichten als deze eerder gelezen. Vooral dat deel over het dichtlijmen van de aars. Hoewel eea op het eerste gezicht eerder een ludieke actie lijkt dan een straf is het een ongelovelijk wrede manier van doden. Het gebeurt dan ook niet met prittstift maar met industriele kit die enkel operatief te verwijderen is. En daar de Vliegende Moslimdokters van de Vrede geen homo's repareren leidt eea tot een zeer onprettige en langzame dood. Als extraatje wordt er door de pedodwepers vaak nog laxeermiddel in de mix gegooid. Al was het maar omdat er dan geen twijfel kan bestaan dat er hier sprake is van gepremediteerd sadisme.
Al met al heb ik door de niet aflatende berichten van de ene na de andere doorbraak op het gebied van vrede geen drang meer om genuanceerd te doen over moslims. Net zo min als ik de behoefte heb om genuanceerd te doen over neo-nazi's en pedosexuelen. Als je moslim bent levert dat blijkbaar altijd strafpunten op voor je humanitaire vermogen.
Overigens heb ik berichten als deze eerder gelezen. Vooral dat deel over het dichtlijmen van de aars. Hoewel eea op het eerste gezicht eerder een ludieke actie lijkt dan een straf is het een ongelovelijk wrede manier van doden. Het gebeurt dan ook niet met prittstift maar met industriele kit die enkel operatief te verwijderen is. En daar de Vliegende Moslimdokters van de Vrede geen homo's repareren leidt eea tot een zeer onprettige en langzame dood. Als extraatje wordt er door de pedodwepers vaak nog laxeermiddel in de mix gegooid. Al was het maar omdat er dan geen twijfel kan bestaan dat er hier sprake is van gepremediteerd sadisme.
Al met al heb ik door de niet aflatende berichten van de ene na de andere doorbraak op het gebied van vrede geen drang meer om genuanceerd te doen over moslims. Net zo min als ik de behoefte heb om genuanceerd te doen over neo-nazi's en pedosexuelen. Als je moslim bent levert dat blijkbaar altijd strafpunten op voor je humanitaire vermogen.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
Tja... dat krijg je als je Saddam Hussein afzet. De Islamitische fundamentalisten zijn zo in de kaart gespeeld, ik kan er eigenlijk alleen maar om lachen. Ongelooflijk hoe het enige Arabische land met een leider die WEL wist hoe je Moslims moest aanpakken, is verandert in de uitvalbasis van Al Qaeda, Wahabisme, ultra Shi'isme en de absolute Hel voor Christelijke Assyriers en nu dus ook homoseksuelen.
Maar ja... de Joden en hun slaafjes zijn blij... daar gaat het allemaal uiteindelijk om...
Maar ja... de Joden en hun slaafjes zijn blij... daar gaat het allemaal uiteindelijk om...